5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 05:48 PM

Myrall.
Ik kijk bang om me heen. 'Michael, ik waardeer het heel erg dat je mijn haar hebt geverfd maar...' Ik pak zijn schouders vast en probeer hem naar achter te duwen. Serieus, ik waardeer het wel... en hem ook.

Calum.
Ik streel langzaam haar heupen en speel wat met haar haar. Ik trek langzaam haar broek uit ga weer verder met zoenen. Zij mag het ook wel leuk hebben, dus zoenen mag er wel bij. Maar ze moet nou niet gaan denken dat ik als nog voorzichtig ga doen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 05:55 PM

Rose
Als ik volledig naakt lig op bed kijk ik naar Calum en zucht zachtjes, 'Waarom ik?' blijft er door me hoofd ront spoken als vraag en ga mee in de zoen.

Michael
''Luister Myrall.'' zeg ik met een boze stem. ''Je werkt nu mee, of je komt hier niet meer levend uit'' Bedreig ik en ga boven d'r hangen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 06:03 PM

Myrall.
 Ik piep even. Ik wil hier wel levend uit komen maar waarom doet Micheal zo? Was die haarverf dinges gewoon een truc zodat ik dit hem wel moet geven? Mijn fucking maagdelijkheid? Hell no. Ik ken hem niet eens. Maar ik wil niet dood. Is hij serieus? Ik kijk naar zijn ogen die bloedserieus kijken. Als hij mijn maagdelijkheid afneemt hoeft hij dat zelf niet te weten. Try to act like you did this before.

Calum.
'Kun je alsjeblieft iets doen of zo in plaats van hier fucking levenloos naar de grond of het plafond staren?' Vraag ik boos. Het kwam ineens, maar ik wil geen levenloze pop hebben liggen hier. Ik pak haar polsen vast en kijk haar dreigend aan. 'Ja, je moet toelaten wat ik bij je doe en als je dat niet doet gaat dat niet goed voor je aflopen. Maar doe verdomme niet alsof je half dood bent!'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 06:21 PM

Rose
Ik kijk op als Calum boos word. ''Sorry dat ik er niks bij voel.'' zeg ik en haal me schouders op. Ja wat wilt hij nou? Ik vind hem niet eens aantrekkelijk..

Michael
Ik leg d'r blouse aan de kant en leg me handen op d'r borsten. Ik kijk d'r weer aan en druk een zoen op d'r lippen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 06:29 PM

Myrall.
Ik schrik even van zijn aanraking die ineens kwam. Dit is nog maar het begin. Ik duw voorzichtig zijn handen weg en plaats dien mijn heupen. Ik kan  niks tegen hem op waarschijnlijk, maar ik kan het uitstellen... maar snapt hij niet dat ik dit niet wil? Ik zoen niet eens mee, laat al genoeg merken.

Calum.
'Doe dan alsof en maak het jezelf ook leuk.' Zeg ik waarna ik met mijn handen over haar borsten heen ga. Ik druk een aantal kusjes rond haar navel en doe vervolgens haar slipje uit.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 06:48 PM

Ts - 3 dagen later

Rose
Ik zucht en loop door het huis heen en weer opzoek naar de sleutel van de voordeur. Myrall zoekt in de huiskamer en ik bij de gang van de voordeur. Calum en Michael liggen nog te slapen aangezien het half 8 in de ochtend is. Ik kijk overal maar kan het niet vinden. Op een gegeven moment word ik het zat en schop een schoen omver waar de sleutel uit valt. ''Omygod'' zeg ik zachtjes en pak de sleutel en zet de schoen weer terug. Ik loop snel naar Myral toe met de sleutel in me handen en houw het hoog. ''We gaan, nu!'' zeg ik ik iets te luid.

Michael
Ik word wakker zonder Myrall naast me te hebben en schrik. Ik sta gelijk op uit bed en loop de gang in boven en zie dat Calum ook al wakker is. Ik kijk hem met grote ogen aan en loop naar beneden als ik de meiden hoor en gerommel hoor aan de voordoor. ''Nee!'' roep ik en ren naar beneden en zie Rose met de sleutel bos bij de deur staan. Ik ren op Myrall af als Rose de goede sleutel heeft en de deur open maakt. Rose is Calum zn probleem de mijne Myrall. Myrall kan net niet naar buiten rennen als ik me armen al strak om dr middel heb gedaan en dr naar achter duw veder het huis in. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:02 PM

Myrall.
Ik kijk met grote ogen naar de sleutel. We zijn nog sneller weg dan dat ik had verwacht! Dit is geweldig. Rose maakt de deur open maar het lijkt wel eeuwen te duren. Maar in werkelijkheid duurt het nog geen twee seconden. Twee armen knopen zich strak om mijn middel. Ik kijk naar Rose die al rennend weg komt. "Rennen, Rose!" Schreeuw ik. Ik sla met mijn armen om me heen om ook nog weg te komen, maar dat lukt niet. Ik zucht maar wel met een opgelucht gevoel. Rose is vrij, binnen een week ben ook ik hier weg. Rose komt met Hulp.

Calum.
Ik sprint even later naar beneden. De deur staat open en Michael heeft Myrall vast. 'Fuck!' Zeg ik hardop. Ik kijk rond maar zie geen Rose meer. 'Verdomme waar is ze?' Ik kijk naar Michael en daarna naar Myrall. 'Waar is zo?' Ze zegt niks. Nogmaals loop ik naar buiten. Zonder twijfel ga ik achter haar aan, maar of ik haar vind is een raadsel. 'Ben snel terug.' En ik sluit de deur achter me. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 07:10 PM

Rose
Ik frummel aan de sleutelbos van de zenuwen en open de deur als de sleutel erin zit. Ik ren zo snel mogelijk weg maar zie geen Myrall achter me. Als ze schreeuwt dat ik moet rennen twijfel ik daar geen seconde aan en ren een richting op. Ik ren zo snel mogelijk in het eerste steegje en kom daarna weer uit bij een andere straat waar ik weer een steegje in ga. Na 10 minuten rennen kijk ik achter me en zie ik niemand. Ik stop om op adem te komen en kijk om me heen. Dit is zeker een onbekende buurt.. fuck.

Michael
Ik til d'r op en zet d'r in de huiskamer. ''Wat bezielt je!" roep ik en duw d'r keihard van me af. ''FUCK!"' schreeuw ik en sla een glas van het aanrecht en kijk naar Myrall. ''Hoe komen jullie aan de sleutel!'' vraag ik met een luide stem en loop op Myrall af en pak d'r stevig vast. Ik zie de angst in d'r ogen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:16 PM

Myrall.
Sprakeloos en met angst kijk ik naar Michael die behoorlijk boos is. 'Au.' Zeg ik zacht als hij me weer strak vast pakt.  Ik draai mijn gezicht weg van zijn boze blik.

Calum.
'Fuck, waar zit ze?' Ik loop wat rond, maar ik zie nergens iets... 'meneer heeft u een meisje zien rennen?' Vraag ik. Ja waarschijnlijk rende ze... Hij schud zijn hoofd. Ik vraag het aan meer mensen maar het levert niets op. Ik zucht. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 07:26 PM

Rose
Als ik ben bijgekomen en op adem ben loop ik veder maar de huizen eindigen bij weilanden.  Ik zucht en loop een aantal straten veder en eindig in een steegje waar ik ga zitten achter een container voordat iemand voorkomt lopen. Ik kijk naar me blote benen en het lange witte t-shirt van Calum die naar hem ruikt en begin zachtjes te huilen.. het is ondertussen al weer avond en het begint donker te worden.

Michael
Ik geef Myrall een keiharde klap en schrik als ze op de grond valt en in paniek raakt. ''Shit shit shit'' zeg ik en pak d'r snel op. ''Myrall het spijt me'' zeg ik in paniek en omhels d'r met 1 hand om d'r middel en me andere hand op d'r achterhoofd en hou d'r tegen me aan. ''Het spijt me Myrall, dit was niet de bedoeling.'' herhaal ik. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum