5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:26 PM

Myrall.
Ik wilde eigenlijk niet, maar knikte toch. Na die klap ben ik banger geworden dus ik zal maar moeten doen wat hij zegt, en dit is niet heel erg. Maar hij had gewoon een worden uitbarsting denk ik. Zijn bed is leeg op hem na dan. Kom op, Rose. Vindt de politie, en snel... 

Calum.
Ik kijk op als ik stemmen hoor. 'Nee, niks.' Zeg ik. Ik zucht zacht. 'Laat me alsjeblieft slapen, ik ben moe en ik ga morgen al vroeg zoeken.' Zeg ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:29 PM

Rose
(weet niet echt wat ik moet typen, is wel duidelijk dat ze buiten is?)

Michael
Ik knik en loop de kamer weer uit en sluit de deur achter me. ''Kom, laten we ook naar bed gaan.'' zeg ik en loop mijn kamer binnen. Ik pak een schoon shirt voor Myrall en geef die aan d'r. ''Hier een schoon shirt'' zeg ik en draai em om zodat ze zich kan aankleden. Ja, ik heb d'r al naakt gezien.. Maar om respect te tonen draai ik me toch om. Ik doe zelf ook me kleren uit behalve me onderbroek en ga in bed liggen. Als Myrall ook in bed ligt doe ik me nacht lampje uit en draai me zo dat ik d'r kan zien. ''Ik wil niet dat je bang voor me bent'' zeg ik en kijk naar d'r gezicht 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:37 PM

Myrall.
'Snap je wel dat ik me gewoon niet op mijn gemak voel?' Vraag ik zachtjes. Ik kijk even naar mijn trui die ik nog aan heb. 'En dat ik gewoon bang ben, je hebt me pijn gedaan. Op meerdere manieren. Ook mentaal.' 

Calum.
Rose, waar kun je zitten? Ik zet mijn wekker op 5 uur. Als ze op straat is zal ze dan misschien nog slapen dus dan kan ik al vroeg zoeken en hopen dat ik haar slapend aantref zodat ik haar makkelijk mee kan nemen. Nogmaals zucht ik. Ik wil dat Rose terug komt, ik mis haar een soort van. Niet om de seks maar haar aanwezigheid...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:48 PM

Rose
slaapt eindelijk na een tijdje, haha.

Michael
''Ik snap je, en ik heb er zoveel spijt van dit ik met Calum heb meegedaan. Dit ben ik niet. Ik ben geen jongen die meiden ontvoert voor seks. Ik hou van fluffy knuffels en pizza en wil het liefst knuffelen'' zeg ik en ga op me rug liggen. ''Maar ik kan je nu niet zo laten gaan..'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:54 PM

Myrall.
Ik luister naar hem. Hij wilde dit dus helemaal niet. Maar hij heeft wel mijn maagdelijkheid afgenomen en me geslagen. 'Maar je kan me ook niet voor eeuwig hier vast houden. Ik heb een leven dat ik graag leuk wil doormaken... met mijn vrienden en met Rose.' Ik kijk even naar Michael.

Calum.
Sleepin' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 09:21 PM

Rose
-

Michael
''I know Myrall, en je zal hier ook niet zijn voor eeuwig maar Rose zwerfd ergens rond en je bent uren van je eigen huis weg.'' zeg ik en zucht.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 09:27 PM

Myrall.
Ik hoop dat alles goed gaat met Rose. Ik trek het deken iets beter over me heen en ga iets meer onder het deken liggen. Ik kijk even naar Michael's arm. Zijn tattoeages zijn mooi, niet te veel. 

Calum.
Dreamin' about Rose  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 09:39 PM

TS - 5 dagen na dat Rose is ontsnapt

Rose'
Ik loop voor het eerst weer rond na 2 dagen te hebben gezeten. Ik heb het verschrikkelijk koud, me handen zijn paars/blauw en ik ben misselijk van de hongerheid. Ik heb wel gedronken, er was een kraantje waar schoonwater uit komt bij een huis, daar heb ik uit gedronken.. maar eten niet. Ik voel me slap en ik kan elk moment neervallen. Ik loop een steeg uit, de straat op en loop veder.

Michael
Ik sla een arm om Myrall heen als we op de bank zitten met een bak chips. Calum is weer weg en Myrall en ik wachten tot hij weer terug thuis is. Je kan zeggen dat ik en Myrall wat beter met elkaar kunnen omgaan en ik weet niet wat het is maar elke keer als ik naar d'r kijk, krijg ik een raar gevoel in me buik...  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 09:47 PM

Myrall.
Rose is nu al zo'n vijf dagen weg. Ik maak me zorgen om haar. Ik kijk even naar Michael. Ik ken hem iets langer dan een week en nu zitten we gewoon bij elkaar alsof we best vrienden zijn. Opzich wel fijn, hij is heel aardig tegen me geweest.

Calum.
Ik leg alles op de toonbank. Zachtjes zucht ik. Ik richt mijn gezicht naar buiten het regent. Zou alles goed zijn met Rose? Ik draai weer terug maar als gauw blik ik weer naar buiten. Ik sprint naar buiten en ren de drukke straat over. 'Rose!' Zeg ik als ik aan de over kant ben. Ze staat nog zo'n vijftig meter van me vandaan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 09:57 PM

Rose
Als ik mijn naam hoor draai ik om en zie Calum. Ik schrik en probeer zo snel mogelijk weg te komen maar hij is me sneller. Ik geef op en laat me door me benen zakken. Ik voel Calum's armen om me heen en sluit me ogen. Ik voel dat Calum me optilt en lopen.

Michael
Ik glimlach naar Myrall en eet ondertussen. ''Je bent mooi'' floep ik eruit en blijf d'r aankijken. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum