5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:01 PM

Myrall.
Ik kijk blozend weg. Wat moet ik zeggen? 'Dank je.'

Calum.
Ik ren naar haar toe. Ze ziet er zo zwak uit... 'Rose' Fluister ik. ',gaat het? Het komt goed.' Ik til haar op en loop met een rap tempo richting mijn auto. Ik leg haar achterin op de bank zodat ze even kan liggen. Ik ga er zelf in zitten en rijd naar huis. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:07 PM

Rose
Ik word op een confromtabele bank gelegd en maak me gelijk klein en sluit me ogen. Na een tijd stopt hij voor het huis en word ik weer opgetild en naar binnen gebracht waar het lekker warm is.

Michael
Ik glimlach als ze bloost en niet zo goed wat ze moet zeggen. ''Niet zo verlegen doen'' zeg ik als grap en geef d'r een klein elleboog duwdje.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:14 PM

Myrall.
'Well, I'm sorry.' Zeg ik. Ik lach zachtjes en kijk naar Calum die Rose in zijn handen heeft. Mijn ogen worden groot. Ze is zo mager geworden!

Calum.
Ik sluit de deur weer. 'Ik ga haar even naar boven brengen, ze heeft rust nodig.' Zeg ik. Ik loop naar boven toe en leg haar neer op mijn bed. Ik leg de dekens over haar heen en pak no geen extra deken. Ze is zo verzwakt. 'Ik ben binnen vijf minuten terug.' Zeg ik. Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht en laat mijn hand even over haar wang heen gaan. Ze is nog steeds zo mooi... ik loop naar beneden en maak wat broodjes. Zo snel mogelijk ga ik weer naar Rose. 'Je hebt honger, denk ik.' Ik kijk naar haar ogen die zich langzaam openen. De kleur is nog net zo mooi zoals ik gewend ben.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:19 PM

Rose
ik word onder warme dekens neer gelegd en maak me gelijk confromtabel. Als Calum weer terug komt met brood schut ik me hoofd nee en doe me ogen open. Ik zie Myrall en Michael die kamer binnen lopen en glimlach naar Myrall.

Michael
Ik zie Calum met Rose binnen lopen en sta direct op. ''Holy fuck'' zeg ik van de schrik en wacht tot Calum weer terug is. Hij maakt een aantal broodjes en gaat weer naar boven en ik en Myrall volgen hem. Ik zie Rose in bed liggen en voel Myrall naast me trillen. ''Ze is er weer, ssh'' troost ik d'r 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:22 PM

Myrall.
'Maar ze is zo dun...' zeg ik geschrokken. Ik loop naar boven toe en Michael komt achter me aan gelopen. Ik loop naar binnen en ga op de bedrand zitten. 'Gaat alles goed?' Ik kijk naar de broodjes. 'Misschien moet je wat eten.'

Calum.
Ik zeg even niets. Die twee hebben elkaar gemist en ze mogen wel weer even bijpraten.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:31 PM

Rose
Ik neem toch een broodje aan en pak Myrall's hand. ''Het spijt me zo'' zeg ik zacht en laat de tranen over me wangen lopen.

Michael
Ik kijk naar Rose en Myrall, die 2 zijn niet meer te scheiden van elkaar. Het zijn net tweeling zussen. Ik loop naar Calum en geef hem een schouder klopje. ''Je gaat goed voor d'r zorgen hé?''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:37 PM

Myrall.
Ik glimlach naar haar. 'Shh, het maakt niet uit.' Ik knuffel haar voorzichtig en veeg haar tranen weg.

Calum.
Ik knik. 'Natuurlijk.' Zeg ik. Ik kijk even naar Rose. Ook al ziet ze er nu verhongerd en vies uit door al het straatvuil: ze is nog sreeds prachtig. Ik loop langzaam weer naar Sam en vraag aan Michael en Myrall of ze ons even alleen kunnen laten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:43 PM

Rose
Als Myrall en Michael weg gaan kijk ik niet naar Calum en ga recht op zitten. Ik kijk recht vooruit naar de witte muur en veeg me tranen weg.

Michael
Ik loop met Myrall de kamer en knuffel d'r meteen van blijheid. ''Ze is veilig'' zeg ik en til d'r op. Ik zet Myrall weer terug op de grond en laat d'r los. ''God wat ben ik blij.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:49 PM

Myrall.
'Ik ben ook zo blij dat ze terug is.' Zeg ik opgelucht. Ik glimlach even. Ze is veilig nu.

Calum.
Ze negeert me, ze wil me niet zien. Ik snap het wel, na alles wat ik haar heb aangedaan. Ik leg mijn hand op haar been. 'Rose, het spijt me...' zeg ik. Ik kijk haar aan in haar ogen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/11/2016 07:58 PM

Rose
"Ik wil alleen met Myrall praten" zeg ik en kijk hem aan. Ik wil eerst met myrall praten. Weten hoe het met d'r is. Of er nog wat is gebeurd hier. Met calum kan ik nog niet praten.

Michael
Ik glimlach en pak me telefoon, als ik me beeld aan doe zie ik een foto van mij en myrall die we met de faceswap hebben genomen op snapchat. Ik glimlach en ontgrendel me telefoon en begin een spelletje te spelen met myrall die naast me ligt op bed,

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum