5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 11:03 AM

Myrall.
Ik lach zachtjes om de foto en speel het spelletje mee. Ik denk even aan Rose. Hoe zal ze zich voelen?

Calum.
'Rose, luister naar me. Weet je niet hoeveel zorgen ik me maakte toen je weg was. Ten eerste kon je ontvoerd worden door een erger peesoondan ik. Ten tweede had geen eten en ten derde het was koud!' Zeg ik. Ik leg de dekens iets beter over haar heen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/12/2016 11:51 AM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 07:41 PM

Rose
"Calum, ik wil eerst met myrall praten." Zeg ik en kijk hem aan. Ik ga recht opzitten en wacht tot hij myrall roept.

Michael
Ik speel me spelletje en kijk naar myrall als ik game over ben. "Calum roept je"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 07:44 PM

Myrall.
Ik loop naar naar de kamer van Calum. Calum loopt vervolgens de kamer uit. 'Alles oké?' Vraag ik. Ik ga langs haar zitten.

Calum.
Ik zucht onhoorbaar. 'Myrall! Kom eens.' Roep ik. Als ze binnen komt loop ik de kamer uit en loop ik naar Michael. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 07:51 PM

Rose
"Hey" zeg ik met een glimlach als myrall binnen komt lopen. "Hebben ze nog wat gedaan bij je? Wat deden ze toen ik weg was?" Vraag ik en ga in een kleermakerszit zitten. Ik wil eerst weten wat ze hebben gedaan toen ik weg was.

Michael
"Hey" zeg ik als calum binnen komt. "Wat is er aan de hand?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 07:57 PM

Myrall.
'Om eerlijk te zijn heeft Michael me geslagen waardoor ik op de grond viel maar hij had toen wel goed gezorgd voor me en een icepack en zo gepakt.. Calum maakte zich nogal druk over jou en Micheal is best aardig. Ik weet alleen niet of ik het Je al had verteld maar Michael wilde iets terug voor de haarverf of ter wijl mijn maagdelijkheid maar dat weet hij niet. En ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ben ook niet van plan dat te doen...' ratel ik aan een stuk door.

Calum.
'Rose wil Myrall zien en ze wil niet met mij praten dus dan aar ik het maar toe.' Ik zucht en ga even op het bed zitten. Ik snap Rose wel, ik heb haar gewoon verkracht en mishandeld. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 08:03 PM

Rose
Ik zucht als ik hoor dat Michael, myrall heeft ontmaagd. "Ik denk dat je het gewoon moet zeggen. Hij doet toch niks meer nu?" Zeg ik en geef d'r een knuffel. "Dus calum maakte zich zorgen om me?" Vraag ik voor de zekerheid. Maakte hij zich echt zorgen... Om mij? Het meisje die hij heeft verkracht en mishandeld?

Michael
"Ik vind het nogal logisch... Je hebt d'r een aantal keren verkracht en mishandeld..," zeg ik. "Maar de laatste dagen toen ze weg was.. Je was zo veel bezig met d'r. Het leek net alsof je d'r leuk vind" zeg ik voorzichtig en ga met me hand naar me nek.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:08 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. Ik luister weer naar Rose. Ik knik op haar vraag. 'Hij ging je elke dag zoeken en schreef een hele route uit. Na de vierde dag gaf hij het op. Maar toen was je er ineens. Waar heeft hij je gevonden?' Vraag ik.

Calum.
'Wat? Je bent gek.' Ik lach even. 'Michael, je weet dat ik niet in ben voor relaties en zo. Ik zou nooit... ja, weet je. Vooral Rose niet.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 08:13 PM

Rose
Hij schreef een hele route uit om mij te vinden... "Hij zag me bij de supermarkt, ik liep aan de overkant van de straat.. Ik wilde weg gaan uit het steegje waar ik zit omdat er te veel mensen waren." Zeg ik en kijk Myrall weer aan. "Toen riep hij mij en ik wilde weg rennen maar ik zakte door me benen"

Michael
"Cal, ik ben niet blind, je hebt je nog nooit zo druk gemaakt om een meisje. Je schreef hele routes uit om rose te vinden." Zeg ik en kijk hem aan met zo'n blik.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 08:18 PM

Myrall.
Ik knik. 'Ik ben blij dat je terug bent.' Ik knuffel haar voor een tijdje. 'Hij heeft net toch niets bij je gedaan hoop ik?'

Calum.
Ik pak Michael's mobiel af en zet zijn lockscreen aan. 'Moet jij nodig zeggen.' Ook al zie te foto er best  eng uit, hij heeft er een op zijn lockscreen van hun samen. 'En je verft haar haar duan jij moet niks zeggen, Clifford.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 08:23 PM

Ros
"Nee, hij zei alleen dat hij zich zorgde maken, en dat het koud was buiten." Zeg ik en sta op. "Laten we wat eten" stel ik voor en pak een schoon shirt uit de kast van calum en een vest met een jogging broek. Kan me niet veel schelen dat ik z'n kleren pak. Ik heb het koud..

Michael
"Ik kan het tenminste toegeven" zeg ik en pak me telefoon terug. "Dat jij het niet kan toegeven...."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum