5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 08:57 PM

Myrall.
'Ja, ik vind al die veranderingen  wel goed. Ik voel me nu gelukkig, met jou.' Zeg ik met korte pauzes. 

Calum.
Na een tijdje stop ik. 'Such a cutie.' Zonder na te denken druk ik mijn lip op die van haar. Ik trek terug met grote ogen. 'Sorry! Ik dacht even niet na.' Zeg ik snel.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 09:13 PM

Rose
als Calum eindelijk is gestopt probeer ik op adem te komen. Als ik zijn lippen ineens op de mijne voel trekt hij gelijk weg. Met grote ogen kijkt hij me aan. Ik begin zachtjes te lachen en pak z'n wangen vast en zoen hem terug.

Michael
''Ik ben ook gelukkig met jou'' zeg ik met een glimlach terug en druk een kus op d'r lippen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:22 PM

Myrall.
Ik kus hem terug en glimlach. Het is niet echt dat ik ooit een vriendje gehad heb maar hij maakt me gelukkig en het voelt geweldig. Raar dat ik bang voor hem was... ook wel logisch.

Calum.
Haar reactie had ik niet echt verwacht maar ik weiger het niet. Ik leg mijn armen om heupen geen en trek haar warme lichaam tegen me aan zonder ons lipcontact te verbreken. Ik heb zolang naar haar lippen verlangt, het geeft me een geweldig gevoel.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 09:32 PM

Rose
Ik wist wel dat calum gelijk terug zou zoenen. Ik glimlach tijdens de zoen door en ga boven op hem liggen met aan allebei de kanten van zijn lichaam me knie. Ik heb nog steeds me handen op z'n wangen en na een tijdje laat k z'n lippen los en glimlach naar hem.

Michael
Ik laat haar lippen los en glimlach. "Je wilt niet weten hoeveel ik van je hou...."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:39 PM

Myrall.
'Eigenlijk wel, Mikey.' Zeg ik eerlijk. 'Laat eens zien.' Lach ik. Ik herinner me nog een boek dat ik voeger las over een beer die heel veel van een andere beer hield en hij lied zien hoeveel door middel van zijn armen te spreiden.

Calum.
'Roseee?' Vraag ik met een glimlach. 'I want you to be mine? Can I call you mine now?' Ik kijk haar aan met dezelfde glimlach. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 12:00 AM

Rose
Ik glimlach naar Calum en druk een korte kus op z'n lippen. ''Ja, is goed'' zeg ik en ga naast hem liggen. 

Michael
''Zo veel'' zeg ik en spreid me armen op het wijds.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 08:06 AM

Myrall.
Ik lach even.' Ik wist dat je dat ging doen. Ik ga in zijn armen liggen en sluit mijn ogen. Ik hoop dat dit niet snel eindigd, ik wil dit voor altijd. 

Calum.
Een glimlach versiert mijn lippen. Al snel verdwijnt die. Stel dat ze er ooit achter komen dat wij hun hebben ontvoerd, dan zal ik dus met Michael de gevangenis in moeten. En dan zie ik Rose dus minder vaak en ik ben bang dat dit dan kapot zal gaan. Ik neem haar in mijn armen en druk een kus op haar voor hoofd. 'Ik moet zo wel even naar de winkel toe, want volgens mij is het brood op.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/26/2016 12:10 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 09:49 PM

Rose
''Ga anders nu, dan ben je weer snel terug en heb je het al gehad.'' zeg ik en en rol van hem af. 

Michael
Ik glimlach en ga wat rechter zitten. ''Heb je honger?''

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 09:52 PM

Myrall.
'Eigenlijk niet echt.' Geef ik toe. Ook ik ga rechtop zitten met een kleine glimlach. Michael maakt me blij...

Calum.
I knik. Ik kleed me aan en druk een kusje op haar lippen. 'Ben zo terug!' Ik pak wat ik nodig heb, loop naar beneden en vervolgens de deur uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 10:32 PM

Rose
''Tot zo'' zeg ik en loop na een paar minuten naar beneden en ga op de bank zitten met een kop thee.

Michael
''Echt niet?'' vraag ik voor de zekerheid. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum