5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 10:36 PM

Myrall.
'Nee, hoor.' Ik haal een hand door mijn haar. Ik heb al een tijdje niets op maar ik voel me nog gewoon fit. Ik eet vanavond wel iets.

Calum.
Ik loop door de winkel heen en neem twee zakken mee met bolletjes. De foto van Rose trekt mijn aandacht. Erlangs hangt nog een foto van Myrall. "Vermist... shit!'" Vloek ik zachtjes. Met een grote vaart loop ik naar huis. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 10:48 PM

Rose
Ik drink me thee op en wacht tot Calum er weer is.

Michael
''Je hebt weinig gegeten de laatste tijd, gaat alles goed?'' vraag ik bezorgt en sta op uit bed en doe het raam open voor frisse lucht.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 10:51 PM

Myrall.
'Ja, het gaat goed. Ik eet vanavond wel iets.' Zeg ik.

Calum.
Ik loop binnen leg het brood op tafel. 'Rose, allemaal heel ingewikkeld maar we gaan straks even reizen met z'n vieren.' Zeg ik waarna ik wat broodjes smeer. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 11:10 PM

Rose
Als Calum binnen komt sta ik op  en kijk hem verward aan. ''Reizen?'' vraag ik en kijk naar het brood die hij smeert.

Michael
''Nee, we gaan nu wat eten.'' zeg ik en till d'r op en neem dr mee naar beneden waar Calum al broodjes aan het smeren is. ''Wie gaat er reizen?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 11:17 PM

Myrall.
Ik zucht zachtjes maar lach zachtjes als hij me optilt. Ik ga weer op de grond staan. 'Hoezo gaan we reizen?' 

Calum.
'Luister, in de supermarkt hing een vermist poster over Rose en Myrall. Aangezien hun familie weet dat ze hier op vakantie zijn moeten we ergens anders heen.' Leg ik uit. Ik geef een broodje aan Rose. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/28/2016 09:13 PM

Rose
''Ik en myrall kunnen ook gewoon onze ouders bellen, en zeggen dat we bij vrienden zijn. Ik bedoel mijn ouders boeien het toch niet veel. Ze hebben nooit echt naar me omgekeken vroeger dus waarom nu wel?'' stel ik voor en pak het broodje aan van Calum en ga naast hem staan.

Michael
Ik luister naar Rose en zucht, dit zat er al aan te komen. ''Ja maar wat als ze vragen waarom je het niet eerder had gezegd? Ze gaan sws boos op jullie worden.'' zeg ik en haal een hand door me haren heen. ''Weglopen voor de politie heeft geen zin, ze vinden ons toch.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/28/2016 09:23 PM

Myrall.
Oké... even duidelijker. Calum's, of terwijl kidnapper, idee is om weg te lopen voor onze ouders. Whut... 'Rose's plan lijkt me beter.' Geef ik toe. Maar ik stem ook in met Michael. 'Het is jullie schuld.' Mompel ik waarna ik naar boven loop en ga op Michael's bed zitten waarna ik mijn hoofd in mijn handen leg. Hoe kan ik van Michael houden? Hij is een kidnapper, heeft me verkracht en gooit me zomaar in lastige situaties zoals nu. 

Calum.
Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen... ik pak ook een broodje. 'Ze zullen ons nu nog niet vinden. Maar het beste lijkt me om inderdaad te bellen.' Ik kijk Myrall even na die naar boven loopt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/28/2016 09:27 PM

Rose
Ik zucht en loop achter Myrall aan en kijk de jongens nog even na. ''Myrall.. Laten we nu meteen bellen.'' zeg ik en ga naast d'r zitten. ''En dan verzinnen we wel iets met dat we bij vrienden zijn die we tegen zijn gekomen.'' stel ik voor en leg me hand op d'r schouder. ''Zal ik eerst bellen?''

Michael
Ik hoor Myrall mompelen en wil achter d'r aan lopen maar Rose is me al voor. ''Hun ouders gaan echt niet geloven dat ze maar wat bij hun vrienden zitten, ze gaan sowieso meer denken.'' zeg ik tegen Calum en ga op een stoel zitten. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/28/2016 09:33 PM

Myrall.
Ik veeg even snel mijn tranen weg. Wat als ze het niet geloven? We hebben al een paar weken niets laten horen. Ze geloven het niet. Ik knik. Maar Aangezien we onze mobieltjes hadden laten liggen in het hotel om een sociale avond te hebben pak ik even michaels mobiel die er ligt. 'Wacht, is dat wel handig met dit ip-adres of zo? En nummer?'

Calum.
Ook ik ga even aan tafel zitten. 'Ik weet het niet... Misschien kunnen ze zeggen dat ze hun opladen waren vergeten en dat hun telefoon leeg was of hun wifi het niet deed.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/01/2016 11:17 PM

Rose
''Ik bel wel onbekend nummer'' zeg ik en stel dat in. Ik typ het nummer van me moeder in en druk op bellen. Ik hou de telefoon tegen me oor aan en wacht tot er iemand op neemt. ''Hallo?'' hoor ik aan de andere kant van de lijn en hoor de stem van me moeder. ''Mam.. Met rose, ik wilde even bellen om te zeggen dat alles goed gaat met mij en Myrall. We verblijven bij 2 vrienden die we hebben leren kennen.'' zeg ik en kijk Myrall aan. Als ik me moeder hoor schreeuwen naar me vader aan de andere kant van de lijn word ik wat nerveuzer. ''Moppie? waarom heb je niet eerder wat van ons laten horen?'' vraagt ze en ik weet gelijk dat ik op luidspreker sta. ''Ik was het vergeten, het spijt me mama. We hebben het hier zo naar ons zin.'' antwoord ik en kijk naar me voeten. ''Maar mama, wees maar niet ongerust want ik en Myrall zijn in goede handen'' zeg ik en hoor me moeder zuchten aan de lijn. ''OKe, we waren zo ongerust over jullie. We hebben heel langs niks gehoord.'' zegt ze en ik hoor de telefoon bewegen. ''Als er wat gebeurd bel ons meteen!'' hoor ik me vader zeggen en begin zachtjes te lachen. ''héy mam, kan je het ook door geven aan Myrall d'r ouders?'' vraag ik. ''Ze zijn hier toevallig!" zegt me moeder en ik hoor de moeder van Myrall op de achtergrond. Ik geef de telefoon aan Myrall zodat ze met haatr meoder kan praten.

Michael
''Ik heb het gevoel dat het goed gaat komen.'' zeg ik en klop op Calum's schouder. ''Niet negatief denken, mate.'' probeer ik hem te overtuigen dat alles goed gaat komen. ''Rose is wel slim genoeg om iets te bedenken en myrall kan goed praten.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum