5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 11:12 PM

Ts.

Myrall.
Ik loop met Michael naar beneden. Rose en Calum zijn er ook al.

Calum.
Ik zit met Rose op de bank eten te eten. Ik hoor Myrall en Michael. 'Goedemorgen.' Zeg ik met een glimlach.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:06 PM

Rose
''Hey'' zeg ik als Myrall en Michael binnen lopen en zet me bord op tafel.

Michael
''Hey'' zeg ik en trek Myrall op me schoot als ik op de bank ga zitten. ''Gister avond bedacht ik me dat jullie niet zo veel spullen hier hebben liggen'' zeg ik en kijk naar Rose. ''Vind je het een idee om naar jullie huis te gaan, en spullen op te halen? en zo kunnen jullie ook nog julie ouders zien.'' stel ik voor en kijk ook naar Calum 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 08:19 PM

Myrall.
Ook ik kijk naar de twee. 'En natuurlijk wel een nachtje slapem want het is zo'n vijf  uur rijden...'

Calum.
'Da's nog niet zo'n slecht  idee... vindt je dat goed, Rosie?' Vraag ik. 'Nu steel je telkens mijn kleren.' Zeg ik lachend.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:22 PM

Rose
''Ja is goed'' zeg ik en kijk naar Calum. ''En jouw kleren stelen blijf ik gewoon doen hoor'' zeg ik en lach. ''Maar het is een goed idee, gaan we vandaag weg?''

Michael
Ik glimlach als ze het een goed  idee vinden. ''Ja, we kunnen straks weg rijden, dan zijn we er in het einde van de middag ongeveer.'' zeg ik en kijk naar Myrall voor een bevestiging. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 08:25 PM

Myrall.
Ik knik en glimlach naar Michael. Damn, hij is zo schattig. Ik fangirl over hem in zijn eigen bijzijn.

Calum.
Ik lach zachtjes. 'Als jij Hood's kleren blijft stelen, moet Cops Hood jou misschien meer straf geven.' Fluister ik in haar oor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:33 PM

Rose
''Damn dit gaat gevaarlijk worden.'' verluister ik terug. ''Dan mag je me wel heel vaak gaan straffen.'' verluister ik erachter aan met een grijns en sta op. ''Ik ga me douchen.'' zeg ik en kijk naar Calum als sign dat ie mee moet komen. 

Michael
''Mooi'' zeg ik en sta op. ''Ik ga wat eten voor ons maken.'' zeg ik tegen Myrall en loop naar de keuken om ontbijt te maken. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 08:44 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes. Ik kon hun gesprek stiekem mee luisteren. Ik loop naar Michael toe. 'Calum en Rose gaan weer "douchen", hoor.' Zeg ik lachend. Ik ga langs Michael staan en kijk naar zijn handen.


Calum.
Ik loop Rose achter na en de douche in. Ik duw haar voorzichtig tegen de muur en druk tedere kusjes op haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:55 PM

Rose
Ik loop de badkamer in en word al gelijk tegen de muur aan geduwd en voel Calum's lippen op de mijne. ''You horny?'' vraag ik lachend en kleed me snel uit zodat ik onder de douche kan stappen en doe de kraan aan. Ik wacht tot Calum onder de douch stapt en onder tussen maak ik mezelf nat.

Michael
''Die 2 zijn 24/7 horny, vooral calum'' zeg ik lachend en smeer broodjes voor ons. ''Als Cal rose al ziet heeft een stijve.'' lach ik 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 09:41 PM

Myrall.
"Ja... daar let ik dus niet op." Lach ik. "Ik ga even naar huis bellen om te vragen of mijn ouders het goed vinden." Zeg ik waarna ik de huistelefoon pak.

Calum.
Ik doe een condoom om en ga naast Rose in de douche staan. "You've been naughty, weren't you? Stealin' my clothes?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 09:45 PM

ts

Rose
''Is het raar dat ik zenuwachtig ben'' vraag ik in het algemeen in de auto en kijk rond. ''Straks willen ze me niet zien.''

Michael
''Ze willen je echt wel zien, Rose'' zeg ik en concentreer me op de weg. ''We zijn bijna bij je ouders, Rose.'' zeg ik en rij door een paar straten heen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum