5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 09:51 PM

Myrall.
Ook ik ben bang... ze gaan Michael hard afkeuren en ze gaan mijn haar totaal niet geweldig vinden. Calum en Rose zitten achterin. Ik hoor Calum iets fluisteren.

Calum.
'Het komt  wel goed.' Fluister ik. Ik pak haar hand vast en glimlach. Rose en ik gaan naar haar huis en Michael en Myrall naar dat van Myrall. Rose zei dat ze maar drie huizen van elkaaf afwonen dus dat is wel fijn.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 09:59 PM

Rose
Ík glimlach en knik naar Calum. Hopelijk accepteren ze Calum. Ik slik als we onze straat in rijden. ''hier is het'' zeg ik tegen Michael. Als de auto is gepakeerd stap ik uit en kijk naar het huis die 2 huizen vederop staat. Dat is me huis. Ik pak Calum's hand vast en loop met hem richting het huis. ''Succes'' zeg ik nog tegen Myrall en Loop de voortuin in en bel aan. Ik knijp zachtjes in Calum's hand als teken dat ik zenuwachtig ben en wacht tot de deur open gaat.

Michael
Ik parkeer de auto en stap uit en loop naar Myrall toe. ''het gaat goed komen'' zeg ik en glimlach naar d'r. Ik loop Met Myrall mee naar het huis en zucht. this is it Michael.. Laat een goeie indruk achter. Ik bel aan en wacht tot er iemand open doet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 10:31 PM

Myrall.
Ik kijk naar de deur waar na een tijdje beweging in komt. Ze lijkt wel sprakeloos maar laat ons vervolgens toch binnen. Zoals gewoonlijk ga ik op de bank zitten en klop naast me voor Michael. Dit is zo awkward... ik voel de ogen van mijn modder gewoon branden op mijn pastelblauwe haar. 'Welkom thuis, Myrall.' Zegt mijn vader. Ik glimlach en sta op om hem te knuffelen. 'En wie is dit?' Vraagt hij waarna hij knikt naar Michael.

Calum.
'Het komt goed, Rosie.' Zeg ik waarna ik zachtjes terug knijp. Ik kijk naar de vrouw die ongeveer net zo groot als Rose is. We lopen naar binnen als ze de deur wijder openmaakt. Ze steekt haar hand uit. 'Zeg maar Linda.' Stelt ze zich kortaf voor met een keurende blik. 'Calum.' Stel ik mezelf voor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 10:38 PM

Rose
Als me moeder open doet glimlach ik naar d'r. Als ze zichzelf al voorsteld aan Calum glimlach ik. ''Dit is me vriend.'' zeg ik en glimlach naar Calum. ''Dat dacht ik al'' zegt ze een geeft me een knuffel. ''Hij ziet er goed uit'' fluisterd ze in me oor. Ik loop veder het huis in met Calum en zie me broertje op de bank zitten. ''Hey Jacob'' zeg ik blij en geef hem een knuffel als hij naar me toe rent. Hij is nog maar 5 jaar, en het leukste broertje die je kan hebben. ''Dit is Calum'' zeg ik tegen hem en wijs naar Calum.

Michael
Ik volg Myrall het huis in en sta op als d'r vader binnen komt lopen. ''Hi, ik ben Michael.'' zeg ik vriendenlijk en steek me hand naar hem uit om zijn hand te schudden. Als hij dat terug doet glimlacht hij naar me en kijkt naar zijn vrouw, Myrall's moeder. Ik geef haar ook een hand en zeg nog een keer me naam. Ik kijk naar Myrall als teken dat ze iets moet zeggen, want ik weet niet meer wat ik moet zeggen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 04:06 PM

Myrall.
Mijn moeder  komt aan lopen met wat drinken voor ons. 'Je lust vast wel, Cola?' Vraagt mjjn moeder aan Michael. Ze gaat op de andere bank kijken en bestudeert ons goed. Bij Michael kon kk gewoon eindelijk mezelf zijn. 'Je hebt toch geen tattoos?' Ik wist nu niet of ze het tegen mij of Michael heeft. Ik antwoord maar voor mezelf: "natuurlijk niet." Michael is al zo slim geweest om zijn tattoos op zijn handen te verbergen.

Calum.
 Ik glimlach naar het kleine jongetje voor me en steek mijn hand uit. Hij lijkt erg veel op Rose. 'Hallo, Jacob.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk weer naar Sam. Gelukkig deed haar moeder niet zo moeilijk of zo... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 04:11 PM

Rose
Ik glimlach naar Jacob die weer veder gaat met waar hij mee bezig was. ''Dit is een verassing'' zegt me moeder en gaat aan tafel zitten. ''Ik ben blij dat ik je weer even zie'' zegt ze erachter aan en geeft een signaal dat wij bij d'r aan tafel moeten zitten en beginnen te praten.

Michael
''Ja,'' zeg ik tegen Myrall's moeder en ga naast Myrall zitten. Als we met z'n alle op de bank zitten begint Myrall's moeder te praten. ''Ik heb wel een paar tattoo's, ze hebben een belangerijke betekenis voor me'' zeg ik met een kleine glimlach. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 04:25 PM

Ts. Avond

Myrall.
Ik ga zoals gewoon dicht tegen Michael aanliggen. Gelukkig was mijn moeder rustig vandaag. En mijn vader vooral. Misschien omdat Michael erbij is en hij is wel iets groter dan hun... 

Calum.
Ik trek Sam op me en kijk in haar mooie ogen. 'Zo erg was het niet, he.' Zeg ik met een glimlach. Ik sla mijn armen om haar heen en knuffel haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 04:33 PM

Rosa
Ik leg me hoofd op Calum's borst en zucht. ''Inderdaad, gelukkig ging het goed.'' zeg ik en denk terug aan wat me moeder tegen me zei toen we binnen stapte. ''Toen me moeder me een knuffel gaf verluisterde ze in me oor dat je ' er goed uit zag ' ''zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik glimlach naar hem een ga met me hand door z'n haar heen. Wat hou ik toch van hem.

Michael
''Het ging goed toch?'' zeg ik en en trek Myrall half op me zodat ze met d'r been over mijn benen heen ligt en d'r arm over m'n middel. We hebben alvast wat spullen ingepakt voor morge dan vertekken we wat later in de ochtend.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/01/2016 04:36 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 06:22 PM

Myrall.
Ik knik. 'Weet je... ook al ken ik je nog niet eens een jaar lang en is onze ontmoeting nogal raar gegaan. Ik weet nu al dat ik de rest van mijn leven met je wil spenderen, Mikey.' 

Calum.
'Ach, dat zullen wel meer mensen denken.' Lach ik. Ik vind hdt wel grappig om zo eigendunk te doen, want meestal gaat ze dan zo'n leuk commentaar geven. Of ja, grappig. 'Rose, je bent ook gewoon zo perfect.' Zeg ik waarna ik een lange zoen op haar volle lichtroze lippen druk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 06:53 PM

Rose
Ik lach zachtjes om Calums eigendunk grap en zoen hem terug. "Weltrusten" zeg ik en laat me hoofd rusten op Calums borst en leg mijn handen op die van hem. Rustig val ik in slaap.

Michael
"Ik wil mijn leven ook met jou spenderen." Zeg ik en druk een kus op d'r slaap. "Weltrusten babe" zeg ik en ga nog eventjes met me hand door d'r haren en sluit me ogen. Ik voel d'r adem al wat rustiger worden als teken dat ze in slaap valt, en val zelf ook in slaap.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum