5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 07:00 PM

Ts

Myrall.
Ik kijk naar een slapende Michael en moef glimlachen. 'Michael je bent zo schattig.' Fluister ik in zijn oor.

Calum.
Rose slaapt nog en ligt nog steeds bovenop me. Het valt me op dat ze iets lichter is geworden de laatste tijd. Ik speel wat met haar warrige haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 07:03 PM

Rose
Ik word wakker van gefriemel aan me haar en kijk op. "Hey" zeg ik met een glimlach en rol van Calum af. "Lekker geslapen?" Vraag ik en ga op me zei liggen met me gezicht naar hem toe. Ik heb zo lekker geslapen vannacht.

Michael
"Jij bent nog schattiger" verluierer ik terug en doe me ogen open. Ik trek Myrall op me en druk een kus op d'r voorhoofd. "Lekker geslapen prinses?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 07:14 PM

Myrall.
"Yes, daddy." Zeg ik waarna ik begin te lachen. "I did." Ik druk een kus terug op zijn mondhoek en glimlach.

Calum.
'Heerlijk.' Zeg ik. Ik sla de dekens weer iets beter om ons heen. "En jij?" Vraag ik. Ik maak met mijn hand wat figuren op haar rug. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 07:19 PM

Rose
"Ook goed" zeg ik en kruip tegen Calum aan. "Komen jullie ontbijten?" Vraagt me moeder als ze de kamer binnen loopt. Ik draai me om naar de deur en zie me moeder met een glimlach naar ons kijken. "We komen eraan" zeg ik en kijk als ze de kamer uit loopt.

Michael
"Daddy?" Vraag ik en kijk murall confused aan. "Nu gaan we wel naar een heel ander level" zeg ik en lach.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 07:25 PM

Myrall.
Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Opzich wel, ja.' Zeg ik. Ik druk met mijn vingers in zijn wangen. 'Weet je, ik denk wel dat Calum daddykink heeft.' Plaag ik hem.

Calum.
Als haar moeder weer weg is zucht ik even. 'Hoe laat is het eigenlijk.' Ik kijk rond en zie op de klok in Rose's kamer dat het half 10 is.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 07:30 PM

Rose
"Laten we opstaan" zeg ik en stap het bed uit en doe een broek aan. Zodat ik al ben aangekleed. Voor het reizen in een auto is een high wasted skinny Jean en Calums shirt wel goed en comfrontabel. Ik kijk naar Calum een vest aan doet aangezien ik z'n shirt aan heb. "Lets go" zeg jk en loop naar beneden en zie me broertje en moeder al aan tafel zitten. "Waar is papa?" Vraag ik en kijk de kamer rond. "Die is al weg naar z'n werk" zegt me moeder en ik zucht. Hij altijd met z'n werk.. Ik neem plaats en pak een cracker en eet die rustig op.

Michael
"Dat wil ik niet weten!" Zeg ik en ga recht op zitten. "We zouden toch om 11 uur weg rijden?" Vraag ik en kijk op me telefoon.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 07:54 PM

Myrall.
'Pretbederver.' Mompel ik lachend. 'Yep, 11 uur.'

Calum.
Ik loop met Rose naar beneden en begroet haar moeder. Ik wil een zeer goede indruk achterlaten. Ik smeer een broodje en begin te eten. Als Rose haar cracker op heeft is ze klaar. 'Rose, eet je niet iets te weinig de laatste tijd?' Vraag ik zachtjes.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 08:03 PM

Rose
Als ik klaar ben met me cracker zit ik al vol. "Nee?" Antwoord ik op Calum en kijk hem een beetje verward aan. Valt het zo erg op? "Ik ga me spullen inpakken en het klaar zetten zodat het gelijk in de auto kan" zeg ik en sta snel op. Ik loop naar boven me kamer in en pak een tas waar ik al me kleren on probeer te stoppen.

Michael
"Sorry Babe" zeg ik en sta op. Ik kijk rond in d'r kamer en zie een paar foto lijstjes met fotos van haar en Rose. Ik glimlach, ze zijn al zo lang vrienden.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 08:26 PM

Myrall.
Ik glimlach als Michael naar de foto's kijkt. 'We kennen elkaar al sinds toen ik 5 was. Toen ben ik hier met mijn ouders komen wonen en ontmoette ik Rose in de speeltuin.

Calum.
"Ik help wel." Zeg ik. Ik  loop haar achterna en help mee. Toch vind ik dat ze wel iets ge weinig eet... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 08:49 PM

Rose
Ik zucht en pak een andere tas waar nog meer kleding in past. "Ik ben nog steeds moe" zeg ik tegen Calum en ga op de grond zitten en leun tegen de muur aan.

Michael
"Jullie vriendschap is echt leuk" zeg ik en loop naar myrall en knuffel d'r. "Zullen we wat gaan eten en de spullen in de auto leggen?" Vraag ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum