5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 09:09 PM

Calum.
'Kom mee.' Zeg ik. Ik loop met haar naar beneden. 'Alsjeblieft, Rose... eet wat.' Smeek ik waarna ik in dr koelkast kijk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 09:14 PM

Rose
Als Calum me dwingt om wat te eten raak ik in paniek. Ik wil niet meer dik worden, niet na alles wat ik er voor heb moeten doen. Als Calum me een appel geef neem ik die aan en ga aan tafel zitten na dat ik een glas water heb gepakt. Ik neem een aantal slokken uit het grote glas en kijk dan naar de appel en dan naar Calum. Ik wil hem niet teleurstellen, niet weer na alles wat ik heb gedaan. Ik kijk waar naar de appel en neem een klein hapje. Na een aantal keren erop kauwen slik ik het voorzichtig door. Ik wil weer huilen, na alles wat ik er voor heb moeten doen om af te vallen, word ik gedwongen om te eten.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 09:19 PM

Calum.
Ik kijk naar haar. Je kan duidelijk zien dat ze het moeilijk vind. Ik ga langs haar zitten en sla mijn armen om haar heen. 'Rose... je bent prachtig. Ook al zou je een maatje meer zijn, dan zou ik nog steeds van je houden.' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Praat alsjeblieft. Ik mis je stem...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 09:23 PM

Rose
Ik luister naar calum en wil glimlachen. Maar dat lukt gewoon even niet. Ik neem een wat grotere hap dan eerst en probeer die met moeite weg te krijgen. Het lukt allemaal nog net. Na 4 hapjes leg ik de appel weg en schut me hoofd. Ik sta dan meteen op en drink het glas water leeg en loop naar boven en ga in bed liggen. Ik voel me nog kutter dan voorheen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 10:23 PM

Calum.
Ik zucht als ze naar boven gaat. Na een tijdje loop ik ook naar boven en ik kijk naar Rose. 'Rose, ben je nog wakker?' Vraag ik aan haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 10:30 PM

Rose
Ik lig nog een tijdje wakker en uit eindelijk val ik rustig in slaap na een lange dag vol met ellende en hoor Calum niet meer binnen komen.

--
TS
--
Rose
Ik kijk naar de klok en zie dat het al 9 uur is.. Ik ben al sinds 7 uur wakker en kan niet meer veder slapen. Ik heb al een paar keer geprobeerd op te staan maar Calum's arm is stevig om mijn middel heen gebonden. Maar al snel val ik weer in slaap..

Michael
Ik word kreunend wakker en kijk naar Myrall die half over me heen ligt. Ze is zo schattig. Ik glimlach en en druk een kus op d'r hoofd en sluit me ogen weer. Ze is nu eindelijk rustig na gister avond.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/04/2016 10:33 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 10:39 PM

Myrall.
Ik word langzaam wakker rek me een beetje uit. 'Morning, handsome.' Zeg ik tegen Michael waarna ik een kus op zijn lippen druk.

Calum.
Ik blijf nog een tijdje liggen met een slapende Rose. Ik stap het bed uit als ik drie brieven opmerk. Met sierlijke letters staan onze namen erop. Ik pak de brief die voor mij gericht is. Mijn mond valt open en traan ontsnapt... ze wilde dus echt een eidn maken en ons verlaten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 10:47 PM

Rose
Ik voel wat bewegen in bed maar reageer daar niet op en val weer in een diepe slaap..

Michael
''goeie morge baby girl.'' zeg ik en zoen d'r terug. Ik pak de zeikant van d'r hoofd vast met me handen en kijk naar d'r knalrode wangetjes. Ze heeft nog flink lopen tranen gister avond. Ik druk een kus op d'r neus en laat d'r weer los. ''Vandaag maar dagje thuis blijven?''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 10:53 PM

Myrall.
'Dat klinkt wel goed.' Het komt weer naarboven... alles van gisteren. Ik hoop dat alles nu goed is met Rose.

Calum.
Ik lees zachtjes mee: "Lieve Calum, Sorry voor de moeilijke periode die ik jou heb gegeven. Ik weet dat je je zorgen heb gemaakt om mij en je zorgen waren terecht. Ik voel me niet goed, het gaat niet goed, en het komt nooit meer goed. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Ik hou zoveel van je dat het me pijn doet dat ik je zoveel heb aangericht. Ik heb me als een bitch gedragen tegenover je en je hebt alles gepikt. Ik verdien jou niet, ik verdien Myrall niet en ik verdiend Michael niet als mijn vrienden. Ik schaam me zo erg voor mezelf. Ik heb al sinds kleins af aan gestruggeld met me lichaam, en haat gedachtes naar mezelf. Maar die zijn met de jaren sterker geworden en zo heeft mijn depressie mijn lichaam overgenomen. Het spijt me zo erg dat je deze brief heb moeten vinden, na dat ik me leven heb overgenomen. Ik wilde je niet meer in de weg zitten. Je verdiend het om een leven te lijden zonder een vriendin die allemaal shit mee draagt. Maar nu ik weg ben, zal ik zeker over je gaan waken. Je gaat eroverheen komen, je gaat gelukkiger worden met een ander meisje en je gaat met dat andere meisje een gezinnetje maken. En ik weet zeker dat je veel gelukkiger gaat worden zonder mij. En dat is het enigste wat ik wil zien. Ik hou van je Calum, en dat zal ik altijd blijven doen. Liefs, Rose." Ik slik en kijk naar haar. Ze slaapt nog steeds... ik haal diep adem en leg de brief terug waarna ik langs haar ga liggen. 'Ik hou van je...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 11:01 PM

Rose
Ik word nu helemaal wakker als ik het bed weer voel bewegen en hoor Calum 'Ik hou van je' zeggen. Ik draai me om en kijk hem aan. Ik leg me hand op z'n wang en wrijf met me duim rondjes. 

Michael
Ik zie dat Myrall gelijk weer verdrietig word en sla me armen om je heen. ''Hey, het komt goed.'' zeg ik en verbind onze benen. ''Het gaat allemaal weer goed komen'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum