5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:49 PM

Myrall.
Na een tijdje hoor ik ze niet meer... zouden ze nu stil zijn of wat? Of eet Rose nu toch dat broodje. Als Calum haar aanraakt kriigt ie met mij te maken. Oké... niet dat ik sterk ben of groot maar toch.

Calum.
Ik voel een schuldgevoel in me opkomen als ze haar hoofd met haar armen beschermt. 'Nee, nee, nee, Rose...' mompel ik. Ik haal voorzichtig haar armen weg.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:53 PM

Rose
Als hij me armen zwakker vast heeft trek ik me snel los en ren weg. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Is dit echt gebeurd? Ik ren de kamer in van myrall en Michael en kijk in paniek naar myrall.

Michael
Als het weer stil is haal ik opgelucht adem. Ik draai me hoofd om en hoor iemand binnen lopen en zie Rose met een paniek uitstraling naar ons kijken. Ik ga van myrall af en kijk een beetje verward. "Wat is er? Vraag ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:57 PM

Myrall.
Ik ga recht op zitten. Ik kijk geschokt naar Rose. 'Heeft ie je pijn gedaan?' Vraag ik zacht waarna ik op sta en haar probeer te kalmeren.

Calum.
'Goedzo Calum!' Roep ik mezelf sarcastisch toe. 'Echt goed bezig!' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 11:01 PM

Rose
Ik schud me hoofd als ze vraagt of hij me pijn heeft gedaan. Ik begin te huilen als ik besef wat er is gebeurd.

Michael
Ik kijk geschokt naar Rose die begint te huilen en loop naar benden waar Calum nog is. "Ik dacht dat jullie alleen ruzie maakte om een broodje?" Zeg ik en kijk hem aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 11:07 PM

Myrall.
Ik trek Rose mee op bed en sla mijn armen om haar heen. 'Het komt wel goed....'

Calum.
'Ik wil gewoon dat ze eet, maar ze weigert. Ze gaat langzaam weer terugvallen. En ze wilde net weglopen en ja, toen heb ik haar tegen de muur aangeduwd en duidelijk gemaakt dat ik wil dat ze eet. Maar ik flipte en ze dacht dat ik haar wilde slaan.' Leg ik uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 11:11 PM

Rose
"Ik dacht dat hij me wilde slaan" zeg ik en kijk naar het plafond. "Ik was bang" zeg ik zachtjes en kijk dan naar Myrall.

Michael
Ik luister naar Calum die het verhaal verteld. "Het is logisch dat ze bang word, ze is nu bij Myrall maar als ze straks terug komt naar beneden moet je met d'r praten en vertellen waarom je boos was."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 11:26 PM

Myrall.
'Rose,  hij gaat je vast niet slaan. Hij geeft veel om je en raakt denk ik gestresd als je niets eet...'

Calum
Ik knik. Michael heeft gelijk. Ik moet vooral mijn excuses aanbieden. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/05/2016 11:27 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/07/2016 10:36 PM

Rose
''Hij begrijpt het gewoon niet hoe moeilijk het is voor me om weer te eten en te weten dat je weer aankomt.'' zeg ik en tril nog steeds van daarnet.

Michael
''Je moet ook begrijpen dat dit moeilijk is voor d'r, en ze doet echt wel d'r best. Maar soms gaat het niet. Je moet d'r liefde geven.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/07/2016 10:40 PM

Myrall.
'Ik snap je, Rose. Maar hij maakt zich vast druk om zijn gezondheid. Je moet gewoon een keer goed met elkaar praten of een avond alleen samen hebben zodat jullie relatiebweer sterker word.' Zeg ik tegen haar waarna ik me iets dichter tegen me aantrek en over haar arm wrijf.

Calum.
Ik zucht diep in kijk maar Michael. 'I know, I know.. ik hou zielsveel van haar maar ze gaat gewoon achteruit en ze heeft zekerweten een vorm van anorexia of boulimia. Dadelijk raak ik haar kwijt aan die kut ziekte.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/07/2016 10:44 PM

Rose
''Ja, ik denk dat dat ook het beste is. Maar me lichaam is zo snel veranderd in een maan. Dat ik er kots misselijk van word.''

Michael
''Kwijtraken zul je d'r niet. Ze is sterk Calum. Maar tijdens genezen zijn ups en downs. En dit is nu ff een down. Het komt wel goed.'' zeg ik en schenk hem een glimlach. ''Het enige wat je moet doen is d'r steunen, en dr laten zien dat ze prachtig is.'' zeg ik daarna. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum