5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 02:54 PM

Myrall.
Ik zoen hem terug en sluit mijn ogen. Michael teasen, dat is wel leuk. Ik pak zijn wangen vast. 

Calum.
'Je bent zo mooi, Rose. Je ziet het alleen zelf niet.' Ik kijk naar onze handen en glimlach. 'En je bent van mij, en daar mag ik heel trots op zijn.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 05:48 PM

Rose
Ik glimlach naar calum en draai me dan om zodat ik hem direct aankijkt. "Thanks cal, voor alles" zeg ik en laat me hoofd rusten op z'n borst kast.

Michael
Ik ga met me tong over d'r lippen heen voor toegang en blijf d'r heupen vasthouden.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 06:18 PM

Myrall.
Ik open mijn mond en ga mee in het spel. Ik beweeg nogmaals met mijn heupen. 'Gaan we dit keer verder?' Vraag ik na een tijdje.

Calum.
Ik trek haar dichter tegen me aan en leg mijn kin op haar hoofd. Ik houd er van om haar zo in mijn armen te hebben, alsof ik haar moet beschermen. Alsof ik verantwoordelijkheid over haar heb. En dat is best fijn, om je zo te voelen. Omdat ze klein is maakt her dit moment extra schattig. Ik wil zoveel dingen over haar zeggen maar ik weet niet waarmee te beginnen. 'Je betekent echt alles voor me.' Zeg ik waarna ik een kus op haae voorhoofd druk. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 10:39 PM

Rode
Glimlach om Calums woorden. "Ik ga even naar de badkamer, moet plassen" zeg ik en laat hem los en loop naar de badkamer en doe me behoefte (dat moet ook gebeuren haa)

Michael
Ik grijns als myrall vraagt of we veder gaan en sta op met myrall opgetikt. I loop onze slaapkamer in waar Calum net uitloopt en leg d'r op bed en doe snel de deur dicht

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 10:56 PM

Myrall.
Het is dan wel de tweede, keer maar ik heb het al eerder gedaan. Ik kijk naar Michael die de deur dicht maakt. Ik lach zacht om die grijns op zijn gezicht.

Calum.
Ik knik en loop vervolgens naar onze eigen kamer. Ik ga op bed zitten en kijk naar de foto van mij en Rose op het nachtkastje. Ik voel zo veel voor haar en ze is zo prachtig. Maar ze ziet het zelf niet echt... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/13/2016 02:07 PM

Rose
Als ik klaar ben loop ik weer terug naar de kamer. ''Calum?'' zeg ik en doe de deur van de slaapkamer dicht en kijk hem aan. ''Ik wil beter worden'' zeg ik als hij opkijkt.

Michael
Ik doe me shirt uit en ga boven Myrall hangen en druk me lippen op die van haar. Ik pak de onderkant van d'r shirt en kijk d'r aan/ ''Weet je het zeker?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/13/2016 05:37 PM

Myrall.
Ik hou van Michael, en je doet dit als je van iemand houd. Ik knik en kijk even snel in zijn groene ogen waarna ik glimlach. Het enigste waar ik me nu zorgen om maak is dat Michael me niet mooi vind met die krassen...

Calum.
Als Sam binnen komt kijk ik op. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ze zegt dat ze beter wil worden. Ik sta ip en omhels haar. 'Rosie, ik ga je helpen en ik wil graag dat je weer beter wordt want je verdient het om jezelf te zijn. Je ziet het zelf niet, maar je bent zo mooi op elke manier.' Ik kijk haar aan en druk een lange zoen op haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/13/2016 06:31 PM

Rose
Ik kijk omhoog naar Calum en glimlach. ''I love you'' zeg ik na de zoen en loop naar de kast en pak daar een oversized shirt uit en doe die aan en doe daarna me broek uit. Ik ga op bed liggen onder de dekens en pak me telefoon en maak stiekem foto's van Calum

Michael
Ik trek Myrall's shirt uit en daarna d'r broek. Ik kijk naar d'r sneedjes over d'r lichaam en druk er voorzichtig kusjes op. ''Je bent zo mooi'' zeg ik en druk een kus op d'r voorhoofd.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/13/2016 06:44 PM

Myrall.
Er verschijnt een kleine glimlach op mijn lippen. Als hij een kus op zijn voorhoofd drukt sluit ik mijn ogen even. Hij is zo'n lief persoon. Ik trek rustig zijn broek uit en glimlach snel naar hem. Ik blik snel op zijn tattoos. Ik ben benieuwd waar ze allemaal voor staan. Maar sommige heeft ie me al eens uitgelegd.

Calum.
Ik trek na een tijdje een gek gezicht omdat ik merk dat Rose foto's maakt. Ik trek haar speels naar me toe en druk kietelende kusjes in haar nek. 'Rosie, ga jij zomaar foto's maken?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/13/2016 10:46 PM

Rosé
Ik lach als calum een gek gezicht trekt en heb die net op foto. Ik begin te lachen als hij me naar me toe trekt en kietelende kusjes in me nek zet. "c-Calu-um" zeggen tussen me lach door en probeer te ontsnappen uit z'n grip

Michael
Ik trek me broek veder uit en trek me onderbroek mee en pak een condoom uit het nachtkastje en doe die voorzichtig om. Ik kijk naar myrall en doe dan d'r onderbroek naar beneden.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum