5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/13/2016 10:55 PM

Myrall.
Ik kijk even naar alles wat hij vervolgens doet. Ik doe vervolgens nog mijn beha uit en kijk weer naar Michael. 'ik hou van je.' Glimlach ik.

Calum.
Ik pak haar iets strakker vast en druk extra vanbdie soort "scheetkusjes" in haar nek. Ik kon daar dus totaal niet tegen vroeger als mijn moeder dat deed. Ik stop en druk een kus op haar voorhoofd. "Je lach klinkt zo leuk, Rose." Ik leg haar mobiel weg en trek gaar op me.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/13/2016 10:55 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 12:10 AM

Rosé
Als calum scheetkusjes laat begin ik harden te lachen. "Eeeew calum" roep ik en spartel alle kanten op. Als hij stopt drukt hij een kus op me voorhoofd en glimlach. Als ik hem lig laat k me hoofd rusten op z'n borstkast en kom op adem,

Michael
Ik kijk haar nog een keer aan en als ze 'ik hou van je' zegt ga ik in d'r. Ik beweeg rustig heen en weer en blijf dr aankijken.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 08:13 AM

Myrall.
Ik kreun zachtjes. Michael is nu zo voorzichtig. Veel voorzichtiger dan de vorige keer. Ik probeer te genieten en kijk hem even aan.

Calum.
'Ik laat je echt nooit meer los, babe.' Zeg ik waarna ik met mijn hand door haar haren heen ga. 'Als in, nooit meer van mijn leven. Je bent gewoon zo lief, mooi en geweldig. Ik kan niemand beters wensen. Ik wil niemand anders meer. Ik wil alleen jou.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 01:49 PM

Rosé
Ik kijk op naar Calum en glimlach, "ik wil ook niemand anders dan jou," zeg ga wat hoger liggen zodat me hoofd op z'n schouder ligt. "Ik kan niet geloven hoe ver we zijn gekomen. We hebben al zoveel meegemaakt" zeg ik en glimlach,

Michael
Ik ga steeds wat sneller erin en eruit. Ik druk wat slappe kusjes in d'r nek en blijf het ritme steeds wat versnellen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 01:58 PM

Myrall.
Ik voel hoe hij steeds sneller gaat. Het gaat een beetje pijn doen, maar dat is zo weer voorbij. Ik krijg kippenvel van die slappe kusjes. Na een tijdje druk ik ook weer wat kusjes in zijn nek en op zijn kaaklijn. Ik probeer op adem te blijven als ik een kietelend gevoel in mijn onderbuik krijg. Ik probeer een beetje stil te zijn aangezien ik niet wil dat Rose en Calum ons horen.

Calum.
Ik ga langzaam over haar heupen heen met mijn wijsvingers. Ze is nog steeds heel dun, maar het gaat ons lukken om Rose weer de oude te laten worden. 'Ik weet nog wel hoe erg ik je haatte omdat je zo opstandig was. Maar ik vond je stiekem wel een schatje.' Ik denk weer even terug. 'Gelukkig ligt dat nu wel achter ons, en zijn we uitgegroeid tot wat we nu zijn. Ik ben echt veel gelukkiger met jou.' Ik kijk haar aan in haar ogen. Die vielen me gelijk op. Ik wikkel mijn armen weer op haar heen. Ik kan Rose gewoon niet loslaten. Ze betekend zo veel voor me en ik ben ook grotendeels verantwoordelijk voor haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 02:04 PM

Rosé
Ik lach naar calum en denk terug aan die tijd. "Dit klinkt misschien wel syko maar als ik er aan terug denk lach ik er nu om." Zeg ik en ga met me handen door calums haar. "Ik had echt een spuug hekel aan je en kon je wel uitkotsen" zeg ik lachend en voel z'n handen over me heupen glijden. "En toen je ons de eerste keer uit de kelder haalde, hoe je naar binnen kwam en zo mysterieus probeerde te doen" zeg ik en lach nog steeds zachtjes.

Michael
Ik kijk naar Myrall d'r gezicht en zie dat ze komt. Net zoals ik. Als we onze hoogtepunt hebben bereikt ga ik eruit doe de condoom af die ik gelijk in de prullenbak gooi en ga naast d'r liggen. "Je was geweldig" zeg ik en druk een Lange kus op d'r lippen,

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 02:12 PM

Myrall.
Ik nestel me tegen Michael aan en zucht zachtjes. Volgens mij liegt-ie... want ik was er niet eens helemaal bij. 'Jij ook.' glimlach ik. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen even. Ik voel me zo raar nu...

Calum.
'Ik weet het... ik probeerde je bang te maken en je onder de duim te houden weet je wel... Ik snap echt niet hoe ik ooit zo tegen je heb kunnen doen.' Het is maar goed dat ze erom kan lachen. Ik weet dat ze het van binnen totaal niet leuk heeft gevonden. Ik heb haar best wel veel pijn gedaan. Hoe ze me uberhaupt heeft kunnen vergeven. 'Ik was echt een klootzak tegen je, wauw. Maar gelukkig hebben we nu een sterke relatie.' Ik sluit mijn armen iets strakker om haar heen. Ik hou ervan om haar zo vast te houden. Ze is best klein, dus ik kan haar goed vasthouden en me om haar heen wikkelen. Soms heeft ze het ook gewoon te warm om dat ik gewoon bijna helemaal om haar heen lig.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 02:22 PM

Rose
"Maak je er niet zo druk meer om" zeg ik en voel z'n grip steeds sterker om me heen, ik hou ervan hoe hij me vast houd. "Oh en vergeet niet dat moment dat ik was weg gelopen" zeg ik en grinnik.

Michael
Ik hou m'n armen goed om d'r naakte lichaam en glimlach. "Ik hou van je baby girl" zeg ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 02:26 PM

Myrall.
'I love you more.' Ik kijk hem even aan. Hij heeft laatst zijn baardgroei afgeschoren maar het komt al weer een beetje terug. Opzich staat het hem wel mooi, dus dat vind ik geen probleem.

Calum.
'Weet je, de tijd dat je weg was leek wel eeuwen te duren. En ik besefte toen pas hoeveel ik je miste. Ik kon mijn armen niet meer om je heen houden en ik kon je niet meer vast houden. Ik wist wel dat jij het niet altijd even fijn vond. Maar ik miste het gewoon echt, hoe ik je vast kon houden. Ik miste eigenlijk alles van je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 02:40 PM

Rosé
"Auw cute" zeg ik en druk een kusje op z'n mondhoek. "Hoevaak heb je me eigenlijk geprobeerd te zoeken?" Vraag ik en blijf hem aankijken. Z'n gezicht is zo mooi

Michael
"Not possible " zeg ik en lach.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum