5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:16 PM

Calum.
Ik sla mijn armen om Rose heen en ga mee in de zoen. Het is laat, je ziet toch niemand meer in het park rond lopen. Na een tidje stop ik. 'Rose, sorry als ik het verkeerd heb maar het lijkt erop dat je meer wilt.' Er verschijnt een kleine grijnsop mijn gezicht.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:17 PM

Rose
Ik grijns als Calum me door heeft. ''Heb je toevallig een condoom bij je? Ergens in je portomonee?'' vraag ik en ga rechtop zitten. Gelukkig heb ik een jurke aan... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:20 PM

Calum.
Ik lach en kijk haar vervolgens serieus aan. 'Ja, dus je bet van plan seks te hebben in het park?' Vraag ik wat ongelovig. Oke, misschien zat er toch iets in die taco's... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:22 PM

Rose
''hé, het staat in me bucket list'' zeg ik lachend en voel in Calum's broekzak naar z'n portomonee. Als ik die heb kijk ik erin en haal er een verpakte condoom uit. ''Deze komt goed uit'' zeg ik en kijk hem aan. ''Quikie?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:26 PM

Calum.
Dit is dus zo iets wat je niet van Rose verwacht. 'Ugh, Rose... oké. Maar als de popo dit ziet zitten we niet goed.' Ik pak het condoom en hou die in mijn hand. Ik duw Rose weer voorzichtig achter over en druk mijn lippen op die van haar. Ik streel langszaam met mijn hand over haar been heen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/15/2016 11:28 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:30 PM

Rose
''Als we stil zijn hoort niemand ons, en er is nu niemand in het park + we zijn bij een boom'' zeg ik en voel het gras in me nek als ik onder Calum lig. Ik doe me jurkje een beetje omhoog en wacht tot Calum de condoom om z'n penis heeft gedaan. (lol) als hij klaar is doe ik het stukje van me onderbroek wat bij me vagina zit aan de kant en laat Calum in me komen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:34 PM

Calum.
Ik doe een deel van mijn broek uit en doe vervolgens de condoom om mijn penis. Ik kijk snel om ons heen en ga dan langzaam in haar. Ik plaats mijn armen langs haar lichaam en ga rustig heen en weer.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:37 PM

Rose
Als Calum in me is probeer ik me in te houden, wat amper lukt.. Ik druk tegelijkertijd ook me lippen op de van hem om me te kunnen beheersen. Als het ritme steeds sneller gaat begint het te kriebelen onderin me buik. ''oh my god.. Calum'' zeg ik zachtjes tegen z'n lippen aan en sluit me ogen van opwending(of je hoe dat zegt). 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:39 PM

Calum.
Ik hou me goed stil, ik grijns even tegen Rose's lippen als Rose haarzelf niet zo goed kan beheersen. Ik versnel het ritme nog een beetje en druk nog snel wat kusjes in d'r nek.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:44 PM

Rose
Als Calum kusjes in me nek drukt en nog wat sneller gaat pak ik z'n armen vast. Als ik me hoogtepunt heb berijkt gaat Calum eruit. ''Holy shit'' zeg ik en kijk naar Calum die zijn condoom af doet en z'n broek weer aandoet. Ik ga rechtop zitten en druk me lippen even op die van Calum. ''Dat was goed.'' zeg ik en lach... ''We hebben het in een park gedaan'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum