5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 10:22 PM

Myrall.
Ze lijken me opzich best aardig, maar toch... volgens mij merkt Rose ook iets aan ze aan haar gedrag te zien. 'Ja, is goed.' Zegt Luke en kijkt even naar Ashton.

Calum.
'Oh ja, vandaag is de winkel ook dicht volgens mij.' Ik kijk naar Rose en glimlach. Ze is zo schattig, verlegen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/17/2016 08:38 PM

Ik doe even een ts naar de avond.

Rose
Ik zit op de bank met me telefoon en wacht tot Calum weer beneden is van het douchen. Ik kijk op naar Luke als hij tege me begint te praten. ''Hoe ken je Calum?'' vraagt hij. Ik lach zachtjes en doe me telefoon uit. ''Dat is een lang verhaal, en een beetje apart. Ik denk dat Calum je dat beter kan vertellen.'' zeg ik en glimlach naar hem.

michael
Ik vloek naar het beeldscherm voor me. Ik haat deze game, vooral als je beginner bent. Ik leg me controler weg als ik het zat word en loop naar Myrall toe die de slaapkamer opruimd. ''Babeeee'' zeg ik verveeld en sla me armen om dr heen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/17/2016 08:55 PM

Myrall.
Ik hoor Michael vloeken, iets waar ik nu wel aan gewend ben. 'Moooichael.' Zeg ik op dezelfde toen waarna ik me omdraai. 'Ben je weer pissed op je game?

Calum.
Ik kleed me weer aan en doe mijn haar even in de spiegel.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/17/2016 09:04 PM

Rose
Ik weet niet zo goed hoe ik me moet gedragen bij luke, Ik betrap hem steeds op staren. ''Hoe oud ben je?'' vraagt Luke. ''19'' zeg ik en kijk weer zijn kant op. ''En jij?''

Michael
''Nee'' zeg ik zoals altijd en druk een kus in d'r nek. ''Kom mee naar beneden dit komt later wel.'' zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar beneden. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/17/2016 09:16 PM

Myrall.
Ik grinnik en hou me aan Michael vast als hij me optilt. Ik kijl de woonkamer rond en zie een stuk verderop Ashton in de keuken staan. 'Volgens mij heeft je vriend honger.' Ik lach even en ga weer staan. Hij komt terug met een zak chips. 'Ik denk dat Michael die verstopt had aangezien het zijn favoriete smaak is.' Lach ik waarna ik naar Michael kijk. 'Just kidding, Mikey.'

Calum.
Ik loop naar beneden en zie iedereen er al zitten. Ik ga weer langs Rose zitten en druk een kus op d'r wang. Er was toch nog een zak chips zo te zien. Ik heb opzich wel trek.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/23/2016 07:53 PM

Dikke plottwist > de naam van mijn vrouwlijke personage verander ik naar Sam. (Spreek uit als ''sem'') dit doe ik omdat ik het een makkelijkere naam vind en ik heb die naam altijd al gebruikt voor orpgs en vind sam een veel leukere naam. so yeahh... en nog ff een foto van hoe ze er ongv. uit ziet (De arm sleeve weg laten)
 beautiful-boy-fashion-girl-Favimcom-2766394.jpg 

_______________________________________________________________________________________________
Sam
Ik geef Calum een kus en ga tegen hem aanliggen. Calum ruikt weer lekker fris, altijd na het douchen. Dan spuit hij weer zn lichaam vol met deo en die ruikt zo lekker. Ik leg mn hoofd op zn schoot en lig met me benen uitgestrekt op de bank. 

Michael
Ik loop de woonkamer in en zet Myrall op de grond. Ik kijk naar Ash die in de keuken rommelt en terug komt met een zak chips. ''Oja, die hadden we nog die heb ik verstopt voor Calum'' zeg ik en kijk naar Calum die beledigd kijkt.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/23/2016 08:26 PM

Yolo ik post ook even myrall
alternative-beauty-beautyful-color-Favimcom-3091840.jpg

_________________________

Myrall.
Ik ga op de bank zitten en lach even. 'Nu beledig je Calum.'

Calum.
Ik pruil. 'Moet jij zeggen, Clifford. Volgens mij eet jij hier het meeste.' Ik kijk weer naar Sam die met haar hoofd op mijn schoot ligt. Ze is ook zo'n schatje... 'Trouwens, slapen jullie op de bank, guys?'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/23/2016 08:46 PM

Sam
Ik pak me boek van tafel en lees veder in waar ik ben gebleven. Het is zo relaxend om een boek te lezen af en toe.

Michael
'Ja slapen jullie op de bank? we hebben geen logeer kamer'' zeg ik en kijk ze aan. Ze knikken allebei, nja beter de bank dan de grond.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/23/2016 11:31 PM

Myrall.
Ik glimlach naar Sam en Calum. Ze zijn ook zo leuk voor elkaar.

Calum.
Ik speel wat met Sam's haar. Ik kijk naar de klok. Half elf... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:06 PM

Ts - volgonde ochtend 

sam
''Neem yoghurt mee'' zeg ik tegen Calum en Michael die boodschappen gaan doen voor de komende 3 dagen. Als ze de deur uit zijn blijf ik op de bank zitten en kijk naar de tv met Myrall, Luke en Ashton erbij.

Michael
''Yoo is goed, tot zo'' zeg ik en loop het huis uit met Calum. ''Jij weet alles nog hoop ik?"' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum