5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 01:27 PM

Myrall.
Ik kijk om me heen. Meestal zijn ze hier al beneden. 'Misschien slapen ze nog. Ik kijk even uit het raam en zie dat de auto weg is. 'Ze zijn weg.' Zeg ik verward. Meestal leggen ze wel een briefje op tafel, tenzij ze boodschappen doen. Maar dat is hier geen 200 meter vandaan. Daar hebbben ze de auto niet voor nodig. 'Michael, ze zijn weg.' Herhaal ik nog eens. Dit betekend vast niet veel goeds... 

Calum.
Ik kan hier niet stoppen, verdomme. Ik pak haar hand stevig vast en rij een stuk door op de snelweg tot we bij een afrit komen. Ik stop de auto een stukjw verderop in de stad en omhels haar. 'Sammie, ik vind het zo erg voor je...' ik veeg haar tranen weg. Ik weet dus totaal niet wat ik nu moet doen. Ze voelt zich gebroken en dat is te merken. 'Ik hou van je Sam.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 01:31 PM

Sam
Als Calum ineens de auto stil zet bij een afrit omhelst hij me. ''Ik hou ook van jou'' zeg ik en verstop me gezicht in z'n nek. Ik ga weer recht in me stoel zitten en kijk of er auto's voorbij komen. ''Laten we maar weer rijden we hebben nog een lange reis te gemoet.'' zeg ik en veeg nog is me tranen weg van me wangen en zet dan de radio aan.

Michael
''Maak je maar niet druk babe, over een uurtje zijn ze weer thuis. Misschien zijn ze naar de groothandel en een voorraad voedsel aan het inkopen'' zeg ik en neem d'r mee naar de bank.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 01:45 PM

Myrall.
'Maar meestal leggen ze een briefje neer... dadelijk is er iets ergs.' Zeg ik. Ik ga op zijn schoot zitten en pak zijn hand vast en speel met zijn vingers. Soms voel ik me echt een klein kind.

Calum.
Ik knik en start de auto weer om de weg te vervolgen. Sam gaat zeker weer in een zware tijd komen, ze is er net uit... en nu dit. Ze kan ook nooit rust hebben. En dat met Luke dan nog... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 01:53 PM

Sam
Als we de al zo bekende straat in rijden neem ik een diepe zucht. ''Ik durf niet'' zeg ik eerlijk tegen Calum en kijk hem aan. ''Ik wil niet huilen voor m'n moeder en broertje'' zeg ik en blijf zitten als de auto is geparkeerd.

Michael
Ik kijk naar Myrall die zich enorm zorgen maakt om Sam en Calum. ''Myrall relax'' zeg ik en ga voor d'r staan. ''Misschien staan ze wel in de file'' zeg ik en kijk d'r aan . 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 01:59 PM

Myrall.
'Sam belt niet eens! Wat nou als ze op de een of andere manier... nee, ze zullen niet ontvoert zijn, maar er is iets ergs, ik weet het zeker.' Ratel ik aan een stuk door.

Calum.
Ik omhels haar. 'Als je moet huilen mag het, dit is iets ergs sn je hoeft je emoties niet in te houden.' Ik druk een kus op haar voorhoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 02:08 PM

Sam
Ik knik naar Calum en raap alle moed op die ik heb en stap de auto uit. Ik voel een naar gevoel in me buik en pak Calum's hand vast en loop naar de voordeur van het huis. Als Calum heeft aangebeld word de deur open gedaan door me moeder die rode wangen heeft van het huilen. ''Mama'' zeg ik zachtjes en omhels d'r en begin weer te huilen.

Michael
Ik zucht en blijf op de bank zitten. ''Myrall doe is ff rustig'' zeg ik wat geirriteerd. ''Ik bel wel nog een keer'' zeg ik en pak de telefoon. Maar weer geen gehoor van beide. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 02:13 PM

Myrall.
Ik heb hier zo'n slecht gevoel over. Dadelijk is Sam gekidnapt of zo en moet Calum tegen zo'n persoon vechten.' Ik schud mijn hoofd als ze beide niet op pakken. 

Calum.
Ik kijk naar Sam die haar moeder omhelst. Ik kan niets anders doen dan kijken nu... ik vind het zo erg voor ze.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 02:16 PM

Sam
Ik loop veder het huis in met Calum en kijk naar me broertje die op de bank zit en voorzich uit staart. Arm kind.. Ik loop naar hem toe en ga door me knieeen. ''Gaat het kleintje?'' vraag ik en pak z'n handjes vast. Ik kijk achterom waar me moeder Calum een knuffel geeft en glimlach naar Calum die mijn kant op kijkt.

Michael
''Sam is niet gekipnapt Myrall, misschien moesten ze zich ergens naar toe haasten vanmorge riep Sam toch met ongeduld dat Calum moest opschieten.'' zeg ik en leg de telefoon op tafel. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 02:21 PM

Myrall.
Ik zucht diep en ga weer langs hem zitten. 'Ik mag hopen dat je gelijk heb.' Zeg ik een beetje pissed.

Calum.
Ik omhels ook haar moeder. Ik kijk vervolgens weer naar Sam die bij haar broertje zit. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen... alles kan nu ineens verkeerd overkomen denk ik. Of iemand heel erg raken. Ik voel me best schuldig. Ik heb Sam zo'n 6 maanden bij ons in huis gehouden.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 02:32 PM

Sam
Ik kijk terug naar me broertje en ga met me hand over z'n wang. ''Hey ik ben er.'' zeg ik met een glimlach en omhels hem als hij z'n armen spreid. Ik til hem op en zet hem op me heup.

Michael
''Niet zo pissig Myrall, je maakt je gelijk druk. Alsof er iemand dood is gegaan'' zeg ik en sla me armen om elkaar heen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum