5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 10:40 PM

Myrall.
Ik glimlach naar Jake. Ik heb hem al een tijdje niet gezien. 'Dat is weer een tijdje geleden.' Zeg ik en ik aai over zijn hoofd heen.

Calum:
Ik glimlach klein naar Jake als hij wat stilletjes in de auto gaat zitten. 'Klaar om te gaan?' Vraag ik als iedereen er weer in zit. Ik stary de auto weer en rijd de weg op. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/31/2016 05:17 PM

Sam
Als we thuis zijn doe ik me tas over mn schouder heen en pak Jake z'n handje vast. ''Wil je je kamer zien?'' vraag ik hem en doe me schoenen uit en zet me tas neer. Hopelijk gaat hij het hier naar z'n zin krijgen. Ik loop achter hem aan naar de logeer kamer en zet ook z'n tas daar neer. ''Sam?'' vraagt hij zachtjes en gaat op het bed zitten. IK knik en kijk hem aan zodat hij weet dat ik naar hem luister. ''Waar is papa nu?'' vraagt hij. ''En hoelang blijft hij nu weg?'' zegt hij erachter aan.. Wat moet ik hier op antwoorden?

Michael
Ik kijk naar Sam die naar boven loopt met Jake. ''Ik vind het zo zielig voor ze'' zeg ik en doe me stropdas af die ik nog om heb en doe het jasje uit. Ik pak een flesje bier uit de koelkast en neem er een slok van. Vandaag was een zwaare dag. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 10:10 PM

Myrall.
Ik ga op de bank zitten en zucht. Ik staar wat voor me uit. Het is echt verschrikkelijk.

Calum.
Ik blijf op gang staan om ze een beetje te beluisteren. Ik zucht als hij die vraag stelt. Sam zegt niks. Ik loop naar binnen. 'Papa is nu in een heel erg mooi land met allemaal andere mensen. Hij zit nu in dromenland, en als je papa wil zien moet je goed aan hem denken voor je gaat slapen. Dan heb je een grote kans dat papa straks in jouw droom komt en je overal mee naar toe wilt.  Waar je maar heen wel, alles kan!' Probeer ik zo blij mogenlijk over te brengen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/31/2016 10:26 PM

Sam
Ik kijk achterom naar Calum die voor me beantwoord. Als jake er enthousiast van word krijg ik er tranen in me ogen van. Hij is nog zo jong.. Als ik kijk naar de klok zie ik dat het al laat is. "Laten we gaan slapen, dan kunnen we naar papa" zeg ik en pak z'n pyjama uit z'n tas die ik op bed leg. Als ik hem heb geholpen met tanden poetsen en z'n pyjama aan doen leg ik hem in bed. "Geef je papa een dikke knuffel als je hem zit van mij?" Vraag ik. Als hij knikt druk ik een kus op z'n voorhoofd. "Weltruste broertje" zeg ik en loop de kamer uit als ik het licht heb uitgedaan.

Michael
Ik kijk naar Myrall een tijdje die voor zich uit blijft staren "baby, waarom ga je niet slapen?" Vraag ik en blijf zitten."volgens mij zijn Sam en Calum ook naar bed"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 10:32 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben niet moe.' Mompel ik. Ik heb zo'n medeleiden met Sam. Nu zijn we allebei onze vaders kwijt. Sam kende haar vader goed dus voor haar doet het vast veel pijn.

Calum.
Ik pak Sam's hand vast als ze haar broertje in bed heeft gelegd. Ik loop met haar naar onze kamer en trek mijn kleren uit op mijn boxer na. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/31/2016 10:42 PM

Sam
Ik doe me haar in een knot en trek vervolgens ook me kleren uit behalve me lingerie. Ik ga voordat ik het bed in ga voor die spiegel staan die me hele lichaam laat zien en kijk naar me lichaam. Ik zie er weer normaal uit.. Ik heb weer vollere borsten, een klein buikje en weer vet aan me kont. Ik kijk trots naar mezelf en ga dan het bed in naast Calum.

Michael
"Er zit je wat dwars" zeg ik en doe de tv uit zodat ik me volledig concentreer. "Als je met iets zit moet je me het vertellen, daar ben ik ook voor" zeg ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 10:52 PM

Myrall.
'Ik weer het, Mikey.' Zeg ik waarna ik hem omhels. 'Ik hou van je.'

Calum.
Ik glinlach naar Sam die zichzelf in de spiegel bekijkt. 'Je ziet er echt perfect uit.' Zeg ik waarna ik mijn arm om haar heen leg. 'Je bent altijd perfect voor me, maar nu ook gelukkig gezond.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/31/2016 11:06 PM

Sam
Ik glimlach en ga half over Calum heen liggen. "Bedankt dat je er voor me was vandaag." Zeg ik en leg me hoofd op z'n schouder. "En hoe je met me broertje omgaat"

Michael
"Ik hou ook van jou" zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar boven. "Laten we nu gaan slapen voordat je op de bank in slaap valt" grap ik en leg d'r bes.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 11:11 PM

Myrall. 
Ik trek nog snel mijn kleding uit, op mijn lingerie na. Ik zucht en wikkel mezelf in de dekens.

Calum.
'Daar hoef je toch heen bedankt voor te zeggen. Ik ben je vriend en ik moet je steunen. Als ik dat niet zou doen zou ik echt een klootzak zijn.' Ik druk een kus op haar wang. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/31/2016 11:23 PM

Sam
"Ik hou zoveel van je" zeg ik en wrijf met me hand over Calums buik heen. "Weet je" zeg ik na een tijdje. "Ik heb nooit gedacht dat ik zo zou eindigen. Met iemand die me beste vriend is en me vriendje. En dat ik mezelf bij die gene kan zijn" zeg ik en ga dan op me rug liggen. "Maar uit eindelijk is dat wel zo"

Michael
Als myrall alleen in d'r lingerie is raak ik er een beetje opgewonden van. Shit denk ok in mezelf en ga in bed liggen naast d'r in alleen me boxers. Ik doe het nacht lampje uit en ga lepeltje lepeltje liggen met d'r.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum