5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:05 PM

Myrall.
Ik maak een broodje voor Sam met salami en zet het op tafel met een bordje. Ik ga weer zitten en zucht.

Calum.
Het is dus Sam. Die wil mij waarschijnlijk niet spreken dus ja... Ik pak even snel de telefoon en zet hem op luidspreker, vervolgens geef ik die wel terug. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:19 PM

Sam
''We zijn thuis, maak je aub niet zorgen. Met Myrall is ook alles goed.'' zeg ik uit eindelijk en ga aan tafel zitten met me broodje en glimlach naar Jake die tegenover me zit.

Michael
''Waar is Myrall? Mag ik d'r spreken?'' vraag ik daarna en kijk naar de telefoon die op luidspreker staat 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:22 PM

Myrall.
Ik zucht als Michael vraagt of hij mij mag spreken. Ik heb geen zin om met hem te spreken. Hij word gelijk boos om iets waar ik niks aan kan doen. Ik schud mijn hoofd naar Sam.

Calum.
Ik zucht als ze zegt dat ze thuis zijn. Ze zijn dus in iedergeval niet naar een random plaats waar we ze nooit kunnen vinden.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:26 PM

Sam
''Nee, dat kan je niet.'' zeg ik een beetje bot. ''Sorry Michael, ze wilt het niet.'' zeg ik dan en kijk naar me broodje. Ik heb eigenlijk geen honger. ''Mag ik Calum?'' vraag ik uit eindelijk en sta op. Ik kijk naar Myrall als teken dat ik even naar boven ga en loop dan de trap op me kamer in.

Michael
Ik zucht als ze nee zegt, ik voel een naar iets in me buik en kijk naar Calum als Sam vraagt of ze hem mag spreken. Ik geef de telefoon aan Calum en loop de keuken in. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:32 PM

Myrall.
Ik knik als ze naar boven loopt. Ik pak even mijn telefoon en zie gelijk een foto van mij en Michael met de hondenfilter als lockscreen. Ik zucht zachtjes en kijk weer naar Jake die wat raar rondkijkt. 'Wat is er allemaal?' vraagt hij als hij zijn laatste hapje neemt. 'Dat begrijp je allemaal nog niet, kleintje. Ik hoop voor jou dat je nooit zo iets mee maakt.' zeg ik waarna ik hem even knuffel. Hij heeft altijd al van knuffels gehouden en hij knuffelt zo schattig terug. Zijn oogjes worden dan spleetjes onmdat hij ze zicht knijpt en zijn mondje word breed van het lachen. Het is echt zo'n schattig jochie. 'Heb je genoeg op?' vraag ik. Hij knikt. Ik zet alles weer terug en zet de borden in de vaatwasser. 'Je zult vast ook wel een beetje dorst hebben, of niet?'

Calum.
Ik neem gauw de telefoon over en loop naar boven zodat ik even rustig op mijn bed kan liggen. 'Sam, gaat alles goed?' vraag ik gelijk. Ik wil weten of alles goed gaat met haar... want ze heeft nogal veel meegemaakt en ik heb her ook nogal gekwetst en laten merken dat ik niet veranderd ben. Maar dat ben ik wel.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:38 PM

Sam
Ik ga op bed liggen en kijk naar het plafond. ''Nee'' zeg ik eerlijk en probeer me in te houden..

Michael
Ik pak wat te drinken en te eten en ga aan tafel zitten. Het is zo stil nu, nu jake en de meiden weg zijn.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:41 PM

Myrall.
Ik schenk een glas melk in en leg mijn hoofd in mijn handen, mijn ellebogen steunend op de tafel.

Calum.
Im bijt mijn lip. 'Komt het door mij?' vraag ik. Ja natuurlijk komt het door mij... Als ik haar niet had gepushed was ze hier nog wel, waarschijnlijk lagen we dan te knuffelen of zo... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:43 PM

Sam
''Het ligt niet alleen aan jouw Calum..'' zeg ik en zucht. ''Héy, het spijt me vannet'' zeg ik zachtjes. Ik wil niet dat ie zich slecht voelt..

michael
Ik eet het eten op en kijk levenloos vooruit, 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:46 PM

Myrall.
Het is stil, wat eigenlijk best wel fijn is. Ik hoor soms wat geslurp van Jake die zijn melk dringt.

Calum.
'Waarom zeg je sorry, Sam? Ik ben gewoon te ver gegaan en dat weet ik. Ik heb er spijt van. Ik hou van je, Sam.' zeg ik en ik waarna er een kleine glimlach op mijn lippen verschijnt. Ik hou echt van haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:53 PM

Sam
''Nee Calum het ligt niet alleen aan jouw'' zeg ik en zucht. ''Ik hou ook van jou, maar ik heb er gewoon geen zin meer in wetend dat als ik en keer geen zin in heb als je opgewonden bent dat ik tegen een muur word anagedrukt en je me begint te zoenen'' zeg ik en draai me op me zei.

Michael
Ik speel een spelletje op me telefoon aangezien ht nu wel erg saai is hier zonder de meiden. Normaal lag ik nu knuffelend op de bank met myrall tv te kijken. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum