BINNENKORT: Joëlars blog!

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/03/2016 09:50 PM

' Ik ga het hier echt niet bij laten zitten hoor. Voor mij is het niet een, twee, drie weer goed. Nee nu hebben jullie het ook voor elkaar gekregen dat ik een hekel aan jullie heb. En ik vraag me dan af waar jullie nog meiden voor willen kiezen. Want waarschijnlijk gaat hier niet veel meer gebeuren. En precies dit geeft me nog een reden om hier gewoon mee te kappen, met deze hele site.

Kunnnen we gewoon kappen met deze discussie? Ik ben er een beetje klaar mee. Oke, ze hadden miss een wedstrijd moeten doen. Maar het is gebeurt.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 01/03/2016 09:57 PM.

Daann_04
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Daann_04 on 01/03/2016 09:51 PM

Kyra, beter doe je niet zo fucking moeilijk, hun zijn gekozen en dat wordt toch niet veranderd, dus je kan wel moeilijk lopen doen maar daar schiet je toch niets mee op. En wtf ineens een hekel hebben aan ons, waar slaat dat nou weer op man. Jij hebt atm aan iedereen een hekel, dus.. Beter stop je gwn met moeilijk doen, miss wordt jij t de volgende x en dan zit je ook niet op gezeik te wachten

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Writer4ever on 01/03/2016 09:57 PM

Stop er alsjeblieft bij. Ja het zou eerlijker zijn geweest als er een wedstrijd zijn geweest. Ja, ik zou ook graag die blog hebben gedaan. Maar inplaats er zo over te doen, kan je ook gewoon blij zijn voor Supermodelkaty en Dream. Zij hebben dit zeker ook verdiend. Ik weet heel zeker dat ze het goed zullen doen. En als je toch zo een hekel hebt aan de mensen hier en zegt dat je er mee wil kappen, sorry, maar doe dat dan. Ik wil echt niet gemeen zijn, en ik wil helemaal niet dat je zomaar weggaat, maar ik denk dat je het beter wel doet dan hier zo een ruzie lopen te maken. De admins weten dat ze niet het allerbest hebben aangepakt, dat heb je ze al meer dan duidelijk gemaakt. Maar ze hebben ook een goede keuze gemaakt. Dus wil je alsjeblieft stoppen met zo gemeen te doen? Dankje.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/03/2016 10:04 PM

Kunnen we allemaal gewoon kappen? Misschien heeft Kyra niet altijd even lief gereageerd. Maar ik snap der ook wel. EN om nu allemaal Kyra aftezeiken is ook erg lullig en dat wil ik ook helemaal niet.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 10:17 PM

Stop er alsjeblieft bij. Ja het zou eerlijker zijn geweest als er een wedstrijd zijn geweest. Ja, ik zou ook graag die blog hebben gedaan. Maar inplaats er zo over te doen, kan je ook gewoon blij zijn voor Supermodelkaty en Dream. Zij hebben dit zeker ook verdiend. Ik weet heel zeker dat ze het goed zullen doen. En als je toch zo een hekel hebt aan de mensen hier en zegt dat je er mee wil kappen, sorry, maar doe dat dan. Ik wil echt niet gemeen zijn, en ik wil helemaal niet dat je zomaar weggaat, maar ik denk dat je het beter wel doet dan hier zo een ruzie lopen te maken. De admins weten dat ze niet het allerbest hebben aangepakt, dat heb je ze al meer dan duidelijk gemaakt. Maar ze hebben ook een goede keuze gemaakt. Dus wil je alsjeblieft stoppen met zo gemeen te doen? Dankje.

Nee dat komt helemaal niet gemeen over of iets hoor. Dankje door me weer zo kut te laten voelen. :)

Kyra, beter doe je niet zo fucking moeilijk, hun zijn gekozen en dat wordt toch niet veranderd, dus je kan wel moeilijk lopen doen maar daar schiet je toch niets mee op. En wtf ineens een hekel hebben aan ons, waar slaat dat nou weer op man. Jij hebt atm aan iedereen een hekel, dus.. Beter stop je gwn met moeilijk doen, miss wordt jij t de volgende x en dan zit je ook niet op gezeik te wachten

Daan dat jij een beetje hier al onze ruzies bij elkaar zit te trekken, fijn voor je. Doe maar.
 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 10:22 PM

Nee dat komt helemaal niet gemeen over of iets hoor. Dankje door me weer zo kut te laten voelen. :)

Nee jouw reactie's zijn lekker aardig want je laat andere ook kut voelen maar oke. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 10:23 PM

Nee jouw reactie's zijn lekker aardig want je laat andere ook kut voelen maar oke.

Oke fijn.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 10:25 PM

Oke fijn.

Ja sorry maar je moet dan niet zo doen als iemand op je reactie ingaat en zeggen dat je je nu weer kut voelt. Want zelf heb je andere meiden zich kut laten voelen door jouw reactie's.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

trude5

22, male

  Level 11

Posts: 465

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from trude5 on 01/03/2016 10:27 PM

Oke ik ga me is moeien, stop mer die fucking haat reacties op iedereen oke , iedereen maakt fouten . Dan moet je er ook geen drama meer over maken, als je vind dat ze in de fout zijn laat die mensen dan achter je want die mensen heb je niet nodig om het gezellig te maken.onthoud !!! Stop er mee met die ruzie hier want dit is niet fijn voor de Andere mensen

Stay who you are, change for no one

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 10:28 PM

Oke ik ga me is moeien, stop mer die fucking haat reacties op iedereen oke , iedereen maakt fouten . Dan moet je er ook geen drama meer over maken, als je vind dat ze in de fout zijn laat die mensen dan achter je want die mensen heb je niet nodig om het gezellig te maken.onthoud !!! Stop er mee met die ruzie hier want dit is niet fijn voor de Andere mensen

Ik heb mijn fout ook toegegeven en heb gezegd dat ik het de volgende keer beter ga aanpakken, wat ik zeker ga doen om dit te voorkomen! En ik geef je gelijk, we moeten hier mee stoppen want we bereiken er niks mee.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to forum