HELLO-MEETING: Kom jij ook?

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Definitie on 05/28/2016 05:23 PM

Is er al een groepschat? (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/28/2016 07:10 PM

Misschien kan je met iemand meereizen die dichtbij woont? Als je bijvoorbeeld dichtbij Alkmaar woont, dan kan ik met je meereizen haha. Of je neemt een vriendinnetje mee? Maar als je zeker niet mag, dan is dat wel jammer

Ik ken niemand die echt 'dichtbij' woont en zelf woon ik in Amsterdam en heb geen flauw idee hoe ver Alkmaar is. Ik mag zeker niet met iemand van internet ofzo mee samenreizen want ben zelf zowiezo dus echt (helaas) te jong. Ik wil liever zelf gewoon onafhankelijk van iemand zijn maar dat kan echt nog niet want ben 10 jaar oud, dus het is nu all zeker dat ik niet kan komen. En zelfs als ik een vriendinnetje meeneem gaat dat niet mogen want ten eerste: Ze kent niemand op deze site. Ten tweede: Haar ouders gaan het nooit toelaten 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Jarissax on 05/28/2016 08:31 PM

Alkmaar en Amsterdam zijn vrij dichtbij elkaar! Ik ga nog al vaak naar Amsterdam en dan zit ik maar een halfuurtje in de trein haha. En dat is wel balen
Volgende keer dan?

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/28/2016 09:40 PM

Alkmaar en Amsterdam zijn vrij dichtbij elkaar! Ik ga nog al vaak naar Amsterdam en dan zit ik maar een halfuurtje in de trein haha. En dat is wel balen Volgende keer dan?

ik weet het niet zeker, ik denk dat ik pas als ik op de middelbare school zit (duurt nog vrij lang, aangezien ik nog in groep 6 van basisschool zit, bijna groep 7 ) echt overal zelf naartoe mag gaan want dan ga ik zowiezo alleen naar plekken toe bevoorbeeld school, ik bedoel: het zal toch echt akward zijn als mijn moeder nog mij naar school zou brengen wanneer ik in de brugklas zit.

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Jarissax on 05/28/2016 10:43 PM

Ik mocht ook pas naar plekken buiten mijn gemeente toen ik in de tweede klas zat, dus ik kan inderdaad wel begrijpen als je niet mag. Mijn ouders zouden gek worden als ik op jouw leeftijd ergens anders heen zou gaan haha.
Maar wat nou als de meeting in Amsterdam zou zijn, zou je dan wel mogen? Ik weet natuurlijk niet of het daar wel zou kunnen omdat we meiden hebben uit België en Nederland en we natuurlijk een middelpunt moeten vinden, maar goed.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/28/2016 10:51 PM

Ik mocht ook pas naar plekken buiten mijn gemeente toen ik in de tweede klas zat, dus ik kan inderdaad wel begrijpen als je niet mag. Mijn ouders zouden gek worden als ik op jouw leeftijd ergens anders heen zou gaan haha. Maar wat nou als de meeting in Amsterdam zou zijn, zou je dan wel mogen? Ik weet natuurlijk niet of het daar wel zou kunnen omdat we meiden hebben uit België en Nederland en we natuurlijk een middelpunt moeten vinden, maar goed.

Het hangt ervanaf. want wieweet. als ik in groep 7 of 8 zit misschien mag ik dan alleen naar school gaan met de fiets en ook weer alleen naar huis. Of als het mag dan kan ik misschien wel in de weekend in sarphati of beatrix park gaan als het mooi weer is in het zomer ofzo, of als ik bij m'n oma ben mag ik bevoorbeeld helemaal alleen naar albert heijn en naar blokker en speeltuinen en ect. maar dat is allemaal dichtbij en dan moet iedereen naar zo'n plek zou niet kunnen 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Jarissax on 05/28/2016 10:58 PM

Komen we je allemaal ophalen ghehehe xD

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/29/2016 10:27 AM

Komen we je allemaal ophalen ghehehe xD

Gezellig hoor haha

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Writer4ever on 05/29/2016 08:07 PM

Zou wel willen komen, maar mijn ouders zijn vrij streng dus denk niet dat het zou mogen en mag sowieso mijn facebook nergens doorgeven enzo 😒 Maar zou sowieso wel een vriendin willen meenemen hihi, maar gaat waarschijnlijk toch niet mogen...

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Abrikoosje on 06/10/2016 09:31 PM

Ik zou super graag willen komen maar ik denk dat ik niet kan en mag xx

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum