Ik stop als Admin.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Hemmings

-, female

  Level 9

Posts: 205

Re: Ik stop als Admin.

from Hemmings on 02/02/2016 11:03 AM

Begrijpelijk, maar wel super bedankt voor je hulp hier op hm ik waardeer het heel erg❤

''Good girls are bad girls that haven't been caught''

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from lea.000 on 02/02/2016 01:58 PM

Jammer, maar ik begrijp het wel. net als de andere: misschien andere admins zoeken die er veel plezier en tijd aan besteden, en ook veel organiseren??

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from SadnessWillNeverEnd. on 02/02/2016 02:03 PM

Jammer, maar ik begrijp het wel. net als de andere: misschien andere admins zoeken die er veel plezier en tijd aan besteden, en ook veel organiseren??

Zoals je uit de reacties van Violet kan lezen is de Admin Quarintox een beetje te lui om alles bij te houden. Beetje te lui om nieuwe admins aan te nemen, te lui om een badge te maken voor Joëlars blog en voor het careteam enzovoort. 
Maar ik hoop dat ze in gaat zien dat er wat moet gebeuren.  

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from lea.000 on 02/02/2016 02:29 PM

Zoals je uit de reacties van Violet kan lezen is de Admin Quarintox een beetje te lui om alles bij te houden. Beetje te lui om nieuwe admins aan te nemen, te lui om een badge te maken voor Joëlars blog en voor het careteam enzovoort. Maar ik hoop dat ze in gaat zien dat er wat moet gebeuren.

 idd...

Reply

MeijLife

21, female

  Level 1

Posts: 120

Re: Ik stop als Admin.

from MeijLife on 02/02/2016 03:34 PM

Dat denk ik dus ook, er valt niks te beleven hier, ja mensen die online zijn maar tja die reageren vaak ook niet op je of op topics, ik begrijp je wel alleen beheeren is niks aan. Super bedankt voor je hulp en dat je er voor ons was ! <3 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Ik stop als Admin.

from walkingdead on 02/02/2016 07:57 PM

Ik vond je wel een goeie admin. Maar ja een site in je eentje onderhouden is ook niks

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from lea.000 on 02/02/2016 08:17 PM

Ik vond je wel een goeie admin. Maar ja een site in je eentje onderhouden is ook niks

ja, true...

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik stop als Admin.

from Anelore33 on 02/02/2016 08:23 PM

Ik begrijp je gevoel inderdaad. Ik zou het ook niet zo leuk vinden om steeds als enige admin online te moeten komen. 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ik stop als Admin.

from buffy_ on 02/07/2016 07:09 PM

Jammer dat je stopt als Admin, maar dat is jou beslissing. Ik ben al wel blij dat je niet volledig weg gaat, dat je gewoon hier blijft.
 Tuurlijk geef ik je gelijk, alles alleen doen... Na een tijd is dat niet meer te doen.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Ik stop als Admin.

from Writer4ever on 02/07/2016 08:43 PM

Ik vind het zo jammer dat je ermee gaat stoppen! Je maakte er tenminste nog wat leuk van. Maar kan je anders misschien niet een paar mensen zoeken die mede moderator worden en dan kan je gewoon blijven en moet je niet alles meer zelf doen?

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum