O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:51 AM

Olivia
Ik trek een puillipje als hij zegt dat ik een melkfles ben, maar eigenlijk heeft hij wel gelijk. Ik wil vandaag eventjes goed kunnen zonnen zodat ik toch een mooi kleurtje heb om de vakantie in te gaan. "Liever die crème dan er uitzien als een kreeft", grinnik ik. Ik luister met een brede grijns naar het gesprek dat hij met zichzelf voert en doet alsof hij mij is. "Ik kan ook al mijn spullen hierheen brengen en je blijven irriteren, maar ik weet niet of je vrienden dat wel zien zitten", zeg ik plagerig. "Een zon lijkt me wel toepasselijk", grijns ik en wacht tot ik de koude voel van de spray. "Hé wat doe je nu?" vraag ik geschrokken als hij het touwtje op mijn rug losmaakt. Ik houd mijn bikini aan de voorkant goed vast en probeer over mijn schouder te kijken. Mijn haren houd ik aan de kant zodat ze niet onder de zonnecréme komen te zitten. "Niet iedereen hoeft alles te zien hoor", grinnik ik. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 08:38 PM

Ian
'' Ik zal er een normale laag opsmeren, misschien kleur je vandaag dan nog een beetje '' plaag ik haar en masseer de zonnebrand goed in '' Als ik te hard druk moet je het zeggen '' mompel ik. '' Van mij mag je als jij dat zo graag wilt, mijn vrienden maakt mij niet uit hoor '' '' Ik doe wat ik zelf wil en luister niet naar hun maar ja wat hebben hun er tegen in te brengen? Een meisje in bikini vlakbij wat wil je nog meer '' lach ik zacht. '' Straks rolt het touwtje aan de kant en dan heb je een rode streep, ik heb gewaarschuwd dat je ze vas tmoet houden '' verdedig ik mezelf en maak het touwtje weer vast. '' Zo goed genoeg madam? '' glimlach ik en veeg het vettigheid van mijn handen af aan mijn benen '' Zo die verbranden ook niet meer '' grap ik.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 09:55 PM

Olivia
Ik schud met mijn hoofd en praat hem na in mijn hoofd met een kinderlijk stemmetje. Hij masseert best goed, dat moet ik toegeven, maar niet aan hem, straks maakt hij er een grapje over en dat vind ik nu niet gepast. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht bij zijn woorden 'wat wil je nog meer' en wil er op ingaan, maar doe het maar niet. "Wat zit je toch met me in", lach ik. "Het is wel heel lief van je", grijns ik. 'Bedankt", glimlach ik en voel of het touwtje weer strak genoeg is. Ik sta op zonder nog iets te zeggen en laat de spray liggen. Ik neem wat verderop al mijn spullen en leg me bij de jongens. "Zo, heb ik ook nog wat om naar de kijken", grijns ik. Ik draai mijn hoofd van hem weg en kijk naar de andere jongens naast hem.

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 07/22/2017 09:56 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 10:02 PM

Ian
Ik knik en ga weer liggen op mn handdoek als Olivia besluit weg te gaanen sluit zelf mijn ogen om weer van de zon te genieten. Niet veel later van dat Olivia is weggegaan voel ik wat zand stuiven over mn gezicht en hoor ik weer de stem van Olivia '' Oh je komt er toch bij? '' lach ik en kom weer overeind om wat te drinken van mijn flesje water en zodat ik Olivia weer aan kan kijken als ik tegen haar praat. Als Olivia zegt dat ze nu ook nog wat heeft om naar te kijken volg ik haar ogen en kijk naar de jongens naast me waar haar ogen naar kjiken en schud lachend mn hoofd. '' Nou zal ik dan maar even weg gaan, kan je beter kijken '' Plaag ik en sta op. Zelf besluit ik om maar een verkoeling te gebruiken dus loop ik naar de zee toe en spring erin en zwem een stukje door.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:25 PM

Olivia
Ik knik als hij de conclusie maakt dat ik er toch bij kom. "Het is beter dan alleen", zeg ik zacht. Ik kijk hem na en bijt op mijn lip. "Ik was ook naar jou aan het kijken, vooral naar jou", maalt er in mijn hoofd. Ik schrik van mezelf en van deze gedachte. Sinds wanneer ben ik zo naar hem beginnen kijken? Ik slaak een zucht en schud mijn hoofd. Ik ga op mijn buik op mijn handdoek liggen, knoop mijn bikini los en doe mijn haren aan de kant zodat ik kan bruinen. Het voelt heerlijk om de zon zo te voelen branden. Dit hebben we in België helemaal niet. Ik hoor dat er al verschillende mensen een muziekbox hebben aangezet, net zoals de jongens naast me, maar dat maakt de sfeer alleen maar beter.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 10:32 PM

Ian
Na een korte zwem heb ik er al weer gauw genoeg van, zout water is niet het beste wat er is. Ik stap er weer uit en grijns even als ik Olivia op der buik zie liggen en loop in een snelle pas haar kant op. '' Niet iedereen hoeft alles te zien hoor '' zeg ik op de toon zoals zij eerder heeft gezegt als ik zie dat ze haar topje los heeft geknoopt. Na mijn worden ga ik over haar heen staan en laat de koude druppels op haar rug vallen. '' Hm sorry '' grinnik ik zacht en ga dan weer naast mijn handdoek staan. Ik knijp mn haren en zwembroek uit en laat me op mn handdoek vallen '' Zozo volgens mij wordt je al bruiner hoor '' plaag ik haar en schuif mn zonnebril weer op mn neus.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:44 PM

Olivia
Ik heb even een gevoel van rust, totdat Ian weer terug is. "Mensen zien ook niks als je zo neerligt", mompel ik. Ik schrik door de koude druppels, maar kan niet rechtkomen om hem strak aan te kijken. "Houd je ooit op met me te plagen?" vraag ik als hij naast me ligt. Mijn hoofd ligt op mijn handen en ik kijk hem zo lief mogelijk aan. "Ik zou maar oppassen als ik jou was", begin ik. "Op een dag pak ik je wel dubbel en dik terug", grijns ik en strooi wat over zijn natte buik. "Oeps", mompel ik en sluit mijn ogen weer. Ik geef toe dat ik hem ook vaak plaag, maar nu we niet onder de druk van school staan, werkt het plots wel voor ons. We zijn vrienden geworden en ik ben om hem beginnen geven, misschien meer dan ik wil toegeven.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 10:48 PM

Ian
'' Nou volgens mij zie ik was hoor '' knik ik en probeer het zo serieus mogenlijk over te brengen naar haar, liegen is niet mn beste kant. Ik schiet in de lach '' Vond je die koude druppels niet lekker? Ik dacht je wilt wel wat verkoeling '' plaag ik haar en kijk naar haar. '' Je hoeft niet zo lief te kijken hoor, dat werkt niet bij mij '' knik ik en frons wat ze doet '' Wat doe je nou '' roep ik en glimlach eventjes en veeg het van mijn buik af '' moest dat nou '' knik ik en ga rechtop zitten. Ik pak mijn flesje water en neem er een slokje uit. Als Olivia niet kijk gooi ik het flesje over haar leeg en schiet in de lach '' pak me dan '' grijns ik '' Ohne dat zou ik maar niet doen '' grinnik ik en geef haar een plagend zetje en pak een kleine handdoek en leg die over haar heen '' Beter? ''  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:04 PM

Olivia
Ik moet zacht lachen. "Kan niet", mompel ik. Je kan niks zien dat niet gezien mag worden als ik zo lig. "Ja sorry dat moest even", geef ik eerlijk toe en schiet zacht in de lach. Ik slaak een gil als ik plots water op mijn rug voel, maar ik kan inderdaad niet rechtkomen om Ian terug te pakken. Ik probeer met mijn handen het water af te drogen, totdat ik een handdoek op mijn rug voel. Hoe kan hij eerst zo plagend zijn en daarna toch zorgen dat ik oké ben? Hij is een speciaal geval, maar wel een lieverd. "Kan je het even afdrogen?" vraag ik lief. "Anders bruint de handdoek nog in mijn rug", grinnik ik. "En dan mag je me ineens ook dichtknopen", voeg ik er nog aan toe.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:14 PM

Ian
Ik lach '' Ja dat is niet mijn schuld dat dat niet kan '' knik ik en berg mijn lege flesje op, die kon ik straks wel weer opnieuw vullen. '' He kan het wat zachter '' hoor ik achter me als Olivia een gil heeft los gelaten, ik kijk even achter me en dan naar Olivia en schiet in de lach waarna ik mijn schouders ophaal '' Zeur zeur '' grinnik ik. '' Moet je rug bruin worden dan? '' grinnik ik en pak mijn handdoek van haar rug en als ze vraagt het af te drogen en alles dicht te knopen trek ik mn wenkbrauw op '' He hallo, je bent hier op het strand niet in een kasteel '' knik ik en gek genoeg dep ik alsnog haar rug af en strik haar touwtjes weer aan elkaar vast. '' Een raar geintje en ik trek eraan, pas maar op '' knik ik. Ik rol mn handdoekje op en stop die in mn tas. '' Dankje Ian, je bent een schat '' zeg ik '' Ja dankje, ik wist het wel '' zeg ik weer tegen me zelf en kijk der lachend aan.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum