O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:22 PM

Olivia
Ik schiet in de lach als er iemand 'He kan het wat zachter' naar ons roept. "Een kasteel, wauw, dat was volgens mij eergisteren dat we dat gingen bezoeken. Je leeft in het verleden", lach ik. Alsnog doet hij wat ik hem gevraagd heb. Mijn mond valt open. "Dat wilt dus zeggen dat je me voor schut zou willen zetten, maar zelf ook zou willen genieten van het uitzicht?" plaag ik hem. Ik ga rechtop zitten en knipoog naar hem, als teken dat hij er niet op moet ingaan. "Dank je, Ian", herhaal ik hem. Ik druk een kus op zijn wang, maar zodra ik dat gedaan heb ben ik plots heel verlegen. Ik kijk hem niet meer aan maar kijk naar mijn handen en mijn tas. "Ik ga wat halen om te eten, moet jij ook iets hebben?" vraag ik om over iets anders te beginnen. Ik zoek mijn portemonnee in mijn tas en haal hem eruit. Ik sta al op en wacht even af. Het liefst zou ik nu gewoon wegwandelen in plaats van hier door de grond te zakken van schaamte.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:29 PM

Ian
Ik lach zachtjes '' Ja dan moet je niet ontdeugend zijn dan gebeurd dat niet '' knik ik. Ik trek mn benen op en knik dat het geen probleem is en voel dan een kus op mn wang en frons eventjes. '' Ik weet dat ik je geholpen heb maar zo zwaar is het niet hoor '' grinnik ik om het niet awkward te maken en zie haar gezicht draaien naar haar tas toe, daar kwam het. Ik knik enkel als ze zegt dat ze wat gaat halen en bedenk me eventjes '' Doe maar een ijsje '' grijns ik en pak mn tas en pak daar wat geld uit en geef het aan haar '' Verras me '' knipoog ik en laat me weer op mn handdoek zakken en pak mijn mobiel er eventjes bij. Verder heb ik geen berichten dus leg ik mijn mobiel apart en ga liggen met mijn ogen. Nog voel ik haar lippen op mn wang en val glimlachend in een lichte slaap. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:34 PM

Olivia
Ik begin licht te blozen. "Ik? Ontdeugend? Nooit", lach ik. Ik weet dat hij het luchtig probeert te houden, maar daar is het al te laat voor. Ik haast me naar het kraampje dat er staat, om daar op adem te kunnen komen. Ik kies 2 ijsjes uit, dan kan hij alsnog kiezen. Waarom deed ik dat? En waarom voelt het nu zo raar? We zijn gewoon vrienden. Daarbij zou ik hem nooit leuk kunnen vinden. Hij heeft mijn schoolcarrière nu niet bepaald vooruit geholpen. Ik wandel weer terug en ga op mijn handdoek zitten. "Moet ik het op je buik laten smelten of eet je het liever zo op?" vraag ik als hij niet meteen reageert.  

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:39 PM

Ian
Ik wordt langzaam wakker als ik wat naast me hoor zitten en dan de stem hoor van Olivia en lach zacht. '' Ja ik eet het liever zo op, ik kan niet van mijn eigen buik likken snap je '' glimlach ik en kom overeind. '' Dankje '' glimlach ik en pak het ijsje aan en neem een hapje '' Goede keuze '' knik ik en eet rustig verder. Intussen kijk ik op mijn mobiel hoelaat het is. '' Volgens mij moeten we al bijna verzamelen voor dat etentje of wat het ook is '' knik ik '' Het is 4 uur '' zucht ik en kijk naar de lucht waar al weer wat wolken komen. '' Nou daar gaat je kans, melkfles '' plaag ik haar en pak mn shirt uit mijn tas vandaan. Ik hou het ijsje wat moeilijk vast en trek een met wat gedoe mn shirt aan en haal een hand door mijn haren heen.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:47 PM

Olivia
"Owh, echt niet? Ik dacht dat je wel zo'n lange tong had", grap ik. Hij komt overeind en neemt één van de ijsjes. Ik vind het nog steeds moeilijk om hem aan te kijken, dus kijk ik maar naar de zee, waar de golven nog steeds rustig dansen. "Ik heb nog een aankomend tripje, ik heb nog kansen genoeg", grijns ik. "Je had het ijsje ook aan mij kunnen geven", lach ik nadat ik zijn vreemde actie heb gezien. "Ik had het niet opgegeten als je het vriendelijk had gevraagd", zeg ik. Ikzelf eet mijn ijsje rustig op mijn gemakje op. Als het volledig op is, trek ik mijn topje en shortje weer aan, rol ik mijn handdoek op en stop ik deze weer in mijn tas. "Het is zo raar", zeg ik terwijl ik naar de zee staar. "Overmorgen krijgen we onze diploma's en daarna scheiden onze wegen", ga ik zacht verder. "Ik moet toegeven dat ik je gekkigheid ga missen", zeg ik en kijk hem kort aan, maar niet te lang voordat ik weer ga blozen. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:54 PM

Ian
'' Nou dat valt ook wel weer mee hoor hoe lang hij is '' knik ik en glimlach '' Tripje maar? Niet eens vakantie? '' vraag ik aan der en eet het laatste stukje op van mijn ijsje. '' Ja naja ik was bang dat jij hem op zou eten, wilde hem liever alleen met mezelf delen snap je? '' grinnik ik en kijk  toe in mijn ooghoeken hoe zij zich aankleed. Ik knik '' Ja eigenlijk wel, het is net alsof er nog maar 2 jaar zit '' knik ik en sta ook op en pak mijn handdoek die ik uitklop. '' Ja misschien kom je me nog wel tegen in de supermarkt '' grinnik ik en vouw mn handdoek op. '' Ik gek? Nee echt niet '' lach ik en geef haar een zetje en stop alles in mn rugzak en sla die om mijn schouder. '' Wat ga je hierna doen? Yale, Harvard? '' grinnik ik. Ze was een goede student dus waarom niet. Intussen begin ik alvast te lopen naar het restaurantje wat aan het strand vast zat. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/23/2017 10:01 AM

Olivia
"Het is te zien of ik in mijn eentje er ook nog eens op uit kan of niet", antwoord ik. Het zou fijn zijn moest ik zelf ook nog eens op vakantie kunnen gaan. Ik schud lachend mijn hoofd, ik had zijn ijsje echt niet opgegeten. Ik loop met hem mee naar het restaurantje en geef ondertussen een uitleg. "Mijn vader wilt het ene, mijn moeder het andere, mijn grootvader is het eens met mijn moeder waardoor mijn vader zich voorbijgestoken voelt, ikzelf wil nog niets anders en anderen zeggen dat ik een tussenjaar moet nemen als ik het nog niet met zekerheid weet", zucht ik. "Is het bij jou niet lastig dan? Ik kom er maar niet uit, ik kan nooit iedereen tervreden stellen", zucht ik nogmaals. Ik kijk hem even na, bijt op mijn lip en richt mijn blik dan weer op de weg.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/23/2017 10:24 AM

Ian
Ik kijk haar even niet begrijpend aan '' Hoe bedoel je of het te zien is of je er in je eentje ook nog uit kan of niet? Denk niet dat ik dit snap '' grinnik ik. Als ze begint uit te leggen wat er allemaal speelt luister ik goed na haar en hou verder mijn mond tot ze uitgepraat is. '' Tsja ik zou zeggen ga doen wat je zelf leuk vind maar daar ben ik ook niet een van de goede beelden voor '' grinnik ik '' Wat ik ga doen is al vanaf dat ik geboren ben uitgestippeld door mijn ouders, maar ik heb mazzel dat ik het ook wel leuk vind en er geen problemen mee heb '' glimlach ik en stop als we bij het restaurant sta waar ik me uitklop van het zand en dan naar binnen stap. Ik kijk even rond en zie al een paar zitten van de klas. '' Kom je bij mij zitten? '' vraag ik haar en neem plaats aan tafel. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/23/2017 03:52 PM

Olivia
"Ik moet geld genoeg en de moed hebben om alleen op vakantie te gaan", leg ik uit. "Als ik doe wat ikezelf wil doen, dan doe ik wat ik leuk vind", zeg ik met een glimlach. "Maar ik vrees dat het zo simpel nog niet is", voeg ik er aan toe. "Dan heb je inderdaad geluk", zeg ik als ik zijn plannen hoor. Waren mijn ouders het ook maar eens met elkaar en met mij. Voordat we naar binnen gaan klop ik net als Ian uit van het zand. Het zaakje ziet er supergezellig uit, ook al is het redelijk groot en heeft zo'n typische italiaanse sfeer. Ik kijk verrast op als hij vraagt of ik bij hem kom zitten en kijk dan naar de anderen die al neerzitten. Veel keuze heb ik niet en als hij het zelf voorstelt vindt hij het vast niet erg. "Ja, tuurlijk", glimlach ik en neem naast hem plaats aan de lange tafel.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/23/2017 07:59 PM

Ian
'' Veel werken '' '' Je kan mee hoor, denk alleen niet dat je het wilt '' plaag ik haar. '' Tuurlijk moet je gewoon doen wat je leuk vind wat je ouders ook denken '' knik ik en kijk eventjes om me heen en dan naar Olivia die naast me komt zitten. '' Nou gezellig praten zo hoor als je naast me komt zitten, zo krijg ik nog nekpijn '' grinnik ik en kijk dan door het restaurant heen, het zag er erg gezellig uit en vol met sfeer maar dat komt vaak zo met deze typische restaurantjes. Het is wel klein maar er zitten genoeg mensen en ook onze groep vult al snel de ruimte. Als de ober langs komt pak ik de kaart en kijk er even vlug door heen. '' Zoveel keus dat ik niet kan kiezen '' knik ik lachend '' Ik denk dat het een pasta wordt, pizza is zo standaard '' grijns ik '' En jij? ''  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum