O || Her boyfriend (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || Her boyfriend

from Ellytjevdb on 03/29/2016 06:06 PM

Leila
Loïc vindt dit hele gedoe blijkbaar niet zo fijn, want hij zit er maar wat bij als een plant die zijn boterham opeet. Zodra ik naar hem kijk, wendt hij zijn blik af. Ik volg zijn voorbeeld en richt me weer op Kaat. Zodra Loïc wat zegt, kijken we hem allebei aan. Eigenlijk heeft hij het alleen maar tegen Kaat, maar ik voel me toch ook ietwat betrokken. Mijn gedachten drijven weer af en voor ik het weet is Kaat alweer tegen mij aan het praten. "Mjn vader heeft twee taarten bestelt bij die bakker waarvan die koffiekoeken zo lekker zijn. Een grote taart voor het feest en ook nog één voor in het weekend. Jullie moeten alle twee dan nog meer eens komen voor een stuk", zegt ze uitnodigend. Ik knik als antwoord aangezien ik niet wil praten met mijn mond vol. "Er moeten trouwens nog een aantal uitnodigingen gegeven worden aan enkele mensen. Loïc, wil jij deze nog geven aan je klasgenoten? De namen staan op de enveloppen", zeg ik waarna ik het stapeltje naar hem toeschuif. Met een glimlach kijk ik hem afwachtend aan, omdat ik meer verwacht dan een simpel knikje. Ondertussen is Kaat op haar mobiel aan het zoeken naar een foto als inspiratie voor de ballonnen.

Leila_Jordan_42.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 03/29/2016 06:23 PM

Loïc
Kaat blijft maar doorgaan over alles wat er nog geregeld moet worden en ze zit er blijkbaar niet veel met in dat ik twee dagen niet op school ga zijn. Ik draai even kort met mijn ogen. Ik eet de laatste hap van mijn boterham op. Wanneer ze uitnodigend zegt dat we in het weekend maar een stukje taart moeten gaan eten, knik ik even kort. Al het gedoe over haar verjaardag, ik begin het een beetje beu te worden. Ik kijk naar de stapel enveloppen die Leila naar me toe schuift. "Ja oké, zal ik doen," zeg ik met een klein glimlachje. Terwijl ik de stapel een beetje verder naar me toe trek, raak ik Leila's hand kort aan. Opnieuw glimlach ik klein naar haar. Kaat zit terwijl op haar mobiel te zoeken naar inspiratie. Ik stop de enveloppen in mijn tas, in de hoop dat ik er straks aan denk om ze uit te delen. "Ik denk dat ik even ga kijken wat Jordan aan het doen is," zeg ik. Het wordt hier een beetje saai. Ik buig voorover, druk mijn lippen op die van Kaat en zoen haar kort. "Tot straks," zeg ik en glimlach naar hun beide, waarna ik op sta. Gelukkig is Jordan niet ver weg, hij staat om de hoek. Samen met Kylie en haar vriendin Sem. Ik loop naar hen toe en ga lang Jordan staan. "Hoi," zeg ik en geef Sem en Kylie beide een zoen op de wang. Ze beginnen spontaan te glimlachen. "Hij valt jullie toch niet lastig?" vraag ik en knipoog naar Kylie. Jordan kijkt me met een nep boze blik aan. "Denk niet dat ze mijn aandacht erg vinden," zegt hij met een gemene glimlach. Jordan flirt erop los met Kylie en ik zie dat het werkt. Sem is zowat een kopie van Kylie, maar dan met bruine haren en bruine ogen, inplaats blonde haren en blauwe ogen. Ik zie dat ze vaak naar me kijkt.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/29/2016 06:42 PM

Leila
Wanneer hij de enveloppen naar zich toetrekt, raakt Loïc heel even mijn hand aan. Er schiet een tinteling door me heen en ik glimlach nog steeds. Ik trek mijn hand terug en ga verder met eten, terwijl ik sosm subtiel naar hem kijk. Na al die jaren snap ik nog steeds wat ik in hem zie. Hij is aardig, grappig, bezorgzaam, knap, wat wil je als vrouw nog meer? Waarom heb ik voor zijn relatie met Kaat geen extra moeite gedaan om bij hem op te vallen?
Hij verwacht waarschijnlijk geen antwoord van mij, maar alsnog knik ik wanneer hij zegt dat hij gaat kijken wat Jordan aan het doen is. Hij stapt weg en gaat het hoekje om. "Misschien had je Loïc iets meer aandacht mogen geven", zeg ik zodra hij weg is. Kaat kijkt me verbaasd aan. "Ik had toch gezegd dat we het over mijn verjaardagsfeest gingen hebben. Trouwens, hij vindt het vast niet erg", zegt ze waarna ze haar schouders ophaalt. "Ja, je hebt gelijk. Hij vindt dit hele meidengedoe toch niet interessant", zeg ik met een lachje. "Over onze jurken trouwens", begin ik voorzichtig. "Wat nu als we er geen meer vinden? Loïc heeft nu wel hoge verwachtingen", grijns ik. "Oh geloof me, we vinden een jurk die iedereen omver zal blazen", zegt Kaat enthousiast. Ik geloof haar wanneer ze dit zegt. Ze vindt altijd wel een manier om op te vallen en nu zal ze extra haar best doen. Gelijk heeft ze want je wordt maar één keer in je leven 18.

Leila_Jordan_41.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 03/29/2016 06:59 PM

Loïc
Ik ben blij dat de schooldag eindelijk voorbij is. Nu zit ik buiten, net buiten school, op het hek. Jordan is aan het wachten op Kylie. "Sorry maar we moeten nu echt naar huis," zegt Kaat. Ik trek een pruillip, daarna trek ik haar tussen mijn benen. "Maar nu zie ik je twee dagen niet." Ze heft haar schouders bedroeft op en vlak daarna trek ik haar nog net iets dichter tegen me aan. Vervolgens druk ik mijn lippen op die van haar en begin haar te zoenen. Met mijn handen glijdt ik over haar rug heen en ik trek me er even niets van aan dat er twee mensen op ons staan te kijken. Uiteindelijk laat Kaat toch los. "Zal je missen, prinses, tot donderdag," zeg ik en druk nog een laatste korte kus op haar lippen. Ik glimlach naar Leila, waarna ze vertrekken. "Je bent zo een klef doener hé," zegt Jordan lachent. Ik lach terug en zie dan dat Kylie en Sem naar ons toe komen. Je kan er niet echt naast kijken met hun grote borsten en billen. Wanneer ze bij ons staan, nestelt Kylie haar meteen tussen Jordans benen. Ik zie dat Sem hetzelfde van plan is, dus doe ik snel mijn benen een beetje verder dicht. Dat mag dan misschien minder makkelijk zitten, maar ik heb een vriendin. Als ik langs me kijk zie ik dat Jordan volop aan het zoenen is met Kylie. Je ziet soms zelfs hun tongen. Ik walg er een beetje van, dus kijk ik maar snel een andere kant uit. Sem staat glimlachent naar me te kijken. Ik weet dat ze hetzelfde met mij wil doen. "Ik heb een vriendin," zeg ik en glimlach klein. Ze heft haar schouders op en komt korter bij me staan. "Nee Sem, echt niet." Ik duw haar terug een beetje verder van me af. "Kom Kylie, dan zijn we door," zegt ze. Ik zie Jordan een boze blik naar me werpen. "Nee, niet weggaan," zeg ik en kijk hen nep droevig aan. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/29/2016 07:14 PM

Leila
De schooldag is voorbij. Gelukkig maar want ik kon mijn hoofd er echt niet bijhouden. Nu staan we buiten de school aan het hek. Mijn rugzak leunt op mijn fiets en ik sta er wat ongemakkelijk bij. Ik kijk weg zodra ze weer klef gaan doen. Was ik dat maar die daar zo dicht bij hem staat en niet Kaat. Ik gun het haar ook, maar zij kan meer mensen krijgen dan ik dus mag ze dit mij eigenlijk ook wel gunnen. Ik glimlach breed en neem afscheid van de jongens.Kaat en ik stappen het hoekje om naast onze fiets en willen net vertrekken als ik merk dat ik iets vergeten ben. "Ik ben mijn jas vergeten. Ik kom snel terug, wacht hier", zeg ik tegen Kaat. Door de warmte van de zon was ik vergeten dat ik vanochtend een jasje aanhad. Ik laat mijn fiets bij haar achter en ren snel weer terug naar school. Ik wandel langs Loïc en Jordan, maar ze zijn alleen. Kylie en Sem staan bij hen en zo te zien hebben sommigen het erg gezellig. Ik walg bij het zien van Jordan en Kylie. Ik wist niet eens dat ze iets hadden en nu staan ze plots te tongen voor school? Ik wandel snel verder en ga naar mijn kluisje. Bij het teruggaan zie ik hen nog steeds bij elkaar en Sem heeft het zich ook gemakkelijk gemaakt bij Loïc. "Kaat, ik zou je vriendje wat korter houden hoor. Kylie en Sem maken het zich wel heel gezellig met Loïc en Jordan", zeg ik lichtelijk bezorgd. Ook al wil ik Loïc heel erg graag voor mezelf, ik zou niet willen dat Kaats hart gebroken wordt door een barbie als Sem. We stappen op onze fietsen en vertrekken naar huis.

Leila_Jordan_40.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 03/29/2016 07:31 PM

Loïc
Tegen mijn zin laat ik Sem maar doen. Het enige wat ze echt mag vergeten is dat ik haar ga zoenen. Ik neem mijn mobiel uit mijn zak als hij een bericht meldt. Het is van Kaat. -Heb je het gezellig daar?- Hoe weet ze dat we niet alleen zijn? Snel stuur ik wat terug. -Niet echt, maar moet Sem maar haar zin geven om Jordan blij te houden.. Dat ze maar mooi niet denkt dat ik haar ga zoenen ofzo. Ik hou alleen van jou ♥- Daarna stop ik mijn mobiel weer weg. Ik kijk op Jordans horloge en zie dat het gelukkig bijna tijd is om verder te gaan. Nog 5 minuten. Tot dat ik hier eindelijk weg kan, kan ik mezelf beter een beetje amuseren. Ik krijg weer een berichtje binnen. -Laat haar dat dan maar even merken! ♥- Ik draai met mijn ogen, soms maakt Kaat haar iets te druk. 
Eindelijk ben ik thuis. Het was zo walgelijk om Jordan en Kylie samen te zien en dan nog Sem die zich veel te hard opdrong. Ik zucht en laat me op mijn bed vallen. Ik heb best wel zin in mijn stage. -Kom je morgen wel wat eten in het restaurant?- Stuur ik naar Kaat. Al heeft ze het waarschijnlijk toch te druk met vanalles te doen voor haar verjaardagsfeestje. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/29/2016 07:52 PM

Ts woensdagmiddag
Leila
De voorbije dagen waren vermoeiend, zoals altijd eigenlijk. Vanmiddag gaan Kaat en ik eten in het restaurant waar Loïc nu stage loopt. Ik ben best benieuwd naar hoe hij het doet. Het eten daar is sowieso lekker en dat weet ik omdat ik er vaak ga eten met mijn ouders. Kaat en ik zitten nu op de fiets, zodat we daar kunnen eten deze middag. Ik heb Loïc sinds maandag niet meer gezien, gehoord of gesproken. Langs de ene kant vond ik het goed om even afstand te nemen van hem, maar langs de andere kant heb ik zijn lieve glimlach wel heel erg hard gemist. Kaat heeft maandag nog naar hem gestuurd over Sem en hij heeft haar duidelijk gemaakt dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Ik ben wel blij dat ik het vernoemd heb bij Kaat, want Sem is tot van alles in staat. Zodra we aankomen zitten we onze fietsen op slot en wandelen we naar binnen. Het is nog steeds goed en warm weer, dus de koelte van binnen valt meteen op ons. We zoeken een tafeltje uit en gaan zitten. Nog steeds zijn we aan het praten over Kaats verjaardag en nu begin ik het wel wat beu te worden. Het is niet supererg want zij is helemaal in de stemming en kijkt er nu al een paar weken naar uit. Straks gaan we nog shoppen voor een jurk en daarna gaan we bij haar thuis al kijken voor de versieringen. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat er gaat uitzien. Ik zie Loïc als eerste en glimlach lief naar hem. Kaat ziet dit en kijkt meteen dezelfde richting uit.

Leila_Jordan_39.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 04/03/2016 08:07 PM

Loïc
Als ik op mijn horloge kijk, zie ik dat het half 12 is. Dat wil zeggen dat het niet meer zo heel lang gaat duren voordat Kaat en Leila hier zijn. Gisteren was best wel een leuke stage dag. Er was net genoeg volk, niet te weinig zodat je bijna nooit wat te doen hebt, maar ook niet te veel zodat je je echt moet haasten. Alleen is het wel niet altijd even handig om in zo'n pak te werken, maar het gaat wel. Vandaag is een heel ander verhaal. Tot 10 minuten geleden was er nog niemand geweest en nu zit het plots helemaal vol. Ik moet de bestellingen opnemen, doorgeven en het drinken brengen. Dat is volgens mij een van de vermoeiendste jobs die je hebt in een restaurant. Ik ren heen en weer tussen tafels, naar mensen die 'meneer' naar me roepen. Ik moet zo snel schrijven dat ik soms aan de bar er 5 minuten over doe voordat ik mijn geschrift ontcijferd heb. Maar over een uurtje heb ik pauze, dus nog even volhouden. Wanneer ik me omdraai zie ik Leila plots zitten. Ik was zo druk bezig dat ik ze niet eens had zien binnenkomen. Ik ga naar hen toe. "En dames, al iets gewenst om te drinken?" vraag ik met een brede glimlach. Natuurlijk moet ik wel gewoon professioneel blijven en kan dus geen kus aan Kaat geven. Ik word namelijk overal waar ik ga in het oog gehouden, zodat ik zeker het juiste cijfer krijg. Ik wrijf met de rug van mijn hand over mijn voorhoofd. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/04/2016 08:53 AM

Leila
Ik hang mijn haren over één schouder en lik over mijn lippen. Loïc komt naar ons toe en hij ziet er geweldig uit in dat pak. Hij blijft erg professioneel, wat ook logisch is aangezien hij hier een cijfer voor krijgt, maar ik zie dat Kaat het spijtig vindt dat hij haar geen kus geeft. Ik ben daar best blij om omdat ik niet weer hoef te zien hoe graag ze elkaar hebben. "Voor mij een cola", zeg ik met een glimlach. Ik richt mijn blik weer op de kaart omdat ik anders ga staren en blader verder naar de warme hoofdgerechten zodat ik al kan nadenken. Ik weet namelijk nooit wat ik moet kiezen. "Wat raad je ons aan?" vraag ik waarbij ik opnieuw mijn blik op Loïc vestig. Ook Kaat is inmiddels door de kaart aan het bladeren. Ze is nog erger dan ik en weet al helemaal nooit wat ze moet kiezen. Vaak neemt ze hetzelfde als mij of vraagt ze net als ik wat een aanrader is. Ik lik over mijn lippen terwijl ik wacht op antwoord. Mijn blik glijdt kort naar een jongen die achte Loïc loopt en er eigenlijk nog wel schattig uitziet. Stop! Zei ik nu net over een andere jongen dan Loïc dat ik hem schattig vind? Dat is al in geen tijden meer gebeurd. Inmiddels zijn mijn gedachten helemaal ergens anders en weet ik niet of hij nu eigenlijk al op mijn vraag heeft geantwoord. Ik hoop van niet want anders komt het een beetje raar over en ga ik me zeker ongemakkelijk voelen.

Leila_Jordan_38.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/04/2016 03:49 PM

Loïc
Ik neem mijn notitieblokje uit mijn achterzak en een pen uit de andere achterzak. Snel schrijf ik een cola op. Ik kijk met een glimlach naar Kaat. "Voor mij een ice tea," zeg ze bijne even formeel als mij. Ook dat schrijf ik op. Wanneer Leila vraagt wat ik hen aan raadt, kijk ik haar een beetje vreemd aan. Ze is de eerste die me dit vraagt. "U kan even kijken op de extra kaart. Daar staan de  gerechten van de dag op," zeg ik en neem de extra kaart tussen Kaats boek uit. Ik leg het aan hen voor. "Ik kom zodadelijk terug voor het eten." Met grote passen loop ik naar de bar toe en wacht tot er iemand klaar is om mijn bestelling op te nemen. "Een cola en een ice tea," zeg ik een beetje gehaast, aangezien er al andere mensen naar me zitten te roepen. Gelukkig moeten die alleen maar de rekening hebben. Ik typ hun tafelnummer in in de kassa en de rekening komt eruit gerolt. Terwijl geef ik ook de twee drankjes van Kaat en Leila bij hun tafelnummer in. Het heeft even geduurd voordat ik alles van de kassa door had, maar nu lukt het allemaal vrij vlot. Met hun drankjes ga ik terug naar hun tafel toe en op de weg lever ik ook eventjes de rekening af aan tafel 8. Het geld komt Katherine ophalen. Zo heeft iedereen zijn taak. Ik zet de cola en de ice tea voor hun en vraag: "Hebben jullie ondertussen een keuze kunnen maken?" Opnieuw neem ik mijn notitieboekje erbij en wacht totdat ze zeggen wat ze willen eten.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum