O || Her boyfriend (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 04/04/2016 05:00 PM

Leila
Er ligt een extra kaart in het midden van de tafel, dat was er dus gebeurd. Loïc gaat weer weg, want hij heeft natuurlijk nog veel meer werk. Het is best druk, maar dat komt misschien omdat het woensdag middag is. Kate begint te kijken naar de kaart en richt dan haar blik op mij. "Kies jij maar iets, ik neem hetzelfde", lacht ze. Ik rol met mijn ogen en begin ook zacht te lachen. "Euh", zeg ik nadenkend terwijl ik op de kaart kijk. "Ik neem de saté met", zeg ik terwij ik even diep nadenk. "Met frietjes", zeg ik uiteindelijk. "Is dat goed?" vraag ik aan Kaat. Ze knikt en kijkt me even aan. De hele tijd al is ze druk bezig met haar telefoon. Gelukkig komt Loïc weer aangewandelt en hopelijk kan hij Kaat weer naar deze planeet halen. "Dankje", zeg ik met een glimlach als hij het drinken op tafel zet. "2 keer de saté met frietjes", zeg ik voor Kaat en mij. Ik haal een hand door mijn haren en neem een slok. "Waar ben je de hele tijd mee bezig?" vraag ik nieuwsgierig. "Niks", antwoordt ze zacht. Ze legt haar mobiel neer en klinkt haar glas tegen het mijne. "Alvast op mijn verjaardag", zegt ze met een knipoog. Ik grinnik zacht en neem nog een slok.

Leila_Jordan_37.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/04/2016 05:25 PM

Loïc (Foto van Katherine hieronder)
Ik schrijf maar niet op wat ze zegt, omdat ik dat nog wel kan onthouden. Ik knik en glimlach vriendelijk. Kaat heeft niets gezegd ze zat maar gewoon wat op haar mobiel. Ze is toch wel wat te veel bezig met haar verjaardag hoor, het een beetje vervelend te worden. Dat het maar snel vrijdagavond is. Ik loop door naar de keuken en geef hun bestelling door, vervolgens typ ik nog snel in wat ze besteld hebben in de kassa. Dan zie ik dat het tijd voor me is om te gaan eten. Hier kijk ik al een tijdje naar uit, even weg van het drukke volk. Alleen is het wel jammer dat het net is wanneer Kaat en Leila hier zijn. Nou ja, tijdens mijn pauze krijg ik cijfer dus ik kan hen best even gedag gaan zeggen. Niet dat ik lang pauze eb, dus ik moet me wel even haasten. "Ik heb pauze," zeg ik terwijl ik me in de stoel langs Kaat laat zakken. Opnieuw is ze druk met haar telefoon bezig. Ik kijk met een frons naar Leila wanneer Kaat niet antwoord. "Nou oké dan. Ik kwam gewoon eventjes zeggen dat ik pauze heb en smakelijk als jullie je eten hebben. Misschien zie ik jullie zodadelijk nog en anders een fijne dag nog." Ik druk een snelle kus op Kaats wang en loop dan door naar de personeelsruimte. Je moet 's ochtends al doorgeven wat je wil gaan eten zodat je niet te lang hoeft te wachten. Ik zit nog maar net neer als de kok binnen komt met mijn bord Spaghetti Carbonara. Ik ga met mijn tong over mijn lippen heen. Het ziet er verrukkelijk uit. Niet veel later komt Katherine binnen. We hebben samen pauze. "Hoi," zegt ze vrolijk. Katherine is altijd vrolijk en heel erg vriendelijk en ze is ook niet bepaald lelijk. "Hoi," zeg ik met een brede glimlach. "Hmm dat ziet er lekker uit! Gelukkig heb ik hetzelfde bestelt." Ze gaat op de stoel tegenover me zitten. Haar eten komt niet veel later naar binnengebracht. "Kan het dat je vriendin hier is?" Ik kijk haar glimlachend aan. Ik heb haar gisteren een foto van Kaat laten zien. "Klopt," zeg ik. Katherine werkt hier ook als stage, maar eigenlijk werkt ze hier al langer in het weekend. Ze heeft me proberen te overtuigen om dat ook te komen doen, en eigenlijk lijkt het me best leuk. Maar ik ga er toch nog een keer goed over nadenken. "Ze lijkt me leuk." Haar stem doorbreken mijn gedachten. "Is ze ook." "Haar vriendin is ook echt een mooi meisje, en ze ziet er zeker even lief uit. Ik wou dat ik er zo uitzach als hun twee." Ik begin spontaan te lachen. "Je weet best dat je even knap bent," zeg ik en knipoog naar haar.

Reply Edited on 04/04/2016 05:27 PM.

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/04/2016 05:48 PM

Leila
Ik glimlach naar Loïc als hij naast Kaat gaat zitten. Ze schenkt hem geen aandacht en gaat verder met haar mobiel. Kaat begint wat vervelend te worden. Ze is half aan het opletten en ondertussen ook nog bezig met haar mobiel. Ik slaak een zucht maar dat lijkt ze zelfs niet te merken. Arme Loïc, ze reageerde zelfs niet toen hij gedag kwam zeggen. Nadat hij weg was zei ze nog 'oké' als een soort antwoord, maar toen was hij al verdwenen.
Het eten wordt opgediend en zodra het voor mijn neus staat, lik ik over mijn lippen. Eindelijk legt Kaat haar mobiel weer even weg. "Smakelijk", zeg ik voordat ik een frietje in mijn mond stop. De saté ruikt zeer lekker en als ik een stukje proef, smaakt het ook heerlijk. "Wat vind jij?" vraagt Kaat. "Het is echt lekker", antwoord ik. "Nee, niet over het eten. Over deze taart", zegt ze terwijl ze naar de foto op haar mobiel wijst. Ik bekijk hem even en knik dan goedkeurend. "Ik hoop maar dat je vrijdag nog wel zin hebt in dat feest want je bent er nu al zo veel mee bezig", grinnik ik. "Ik weet het en sorry daarvoor, maar ik word maar één keer achttien en ik heb er zoveel zin in", zegt ze enthousiast, waarna ze hongerig drie frietjes in haar mond stopt.

Foto van Kaat :
Rosalie_Palvin_25.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/04/2016 06:25 PM

Loïc
Het is nu ongeveer 7 uur 's avonds. Vrijdagavond. Ik ben zo blij dat het eindelijk tijd is voor Kaats feestje, zodat ik hierna van al dat gezaag af ben. Gisteren was het echt het toppunt. Ze besteedde zo goed als geen aandacht meer aan mij en het ging de hele tijd over haar feestje. Over de taart die nog steeds bestelt moest worden, de ballonnen die geleverd zouden worden, etc.. Ik werd er zot van! Over een uur begint het feestje dus heb ik nog even de tijd om een goede outfit uit te kiezen. Ik mag er natuurlijk niet te slordig uitzien, want het is tenslotte het feestje van mijn vriendin. Het is ook de eerste keer dat ik haar ouders zie, maar Kaat heeft nog steeds niet aan haar ouders vertelt dat ze een vriendje heeft, dus kan ik niets tegen hen zeggen. Dat vind ik best wel vervelend, want al die tijd al heb ik het gevoel dat ik niet goed genoeg ben voor haar familie ofzo. Als ik een melding krijg van een bericht hoop ik dat het Kaat is. Kom je dit weekend werken? Anders mis ik je te hard ;) Het is van Katherine. Met een glimlach antwoord ik. Kan niet, vanavond feestje van m'n vriendin, daarna waarschijnlijk te moe. Ik kan het best goed vinden met haar. Als ik eindelijk een outfit heb, ga ik naar de badkamer toe. Ik trek mijn kleren aan, leg mijn haar een beetje goed en doe wat parfum op. Wanneer ik op de klok kijk, zie ik dat het kwart voor 8 is. Weer te vroeg klaar dus. Ik ga op mijn bed zitten en staar een beetje voor me uit. Tot ik weer een berichtje binnen krijg. Hopelijk tot volgend weekend dan! Geniet van het feest xx Ik leg m'n mobiel langs me neer en wacht af tot het eindelijk tijd is om te gaan. Ik ben van plan om niet meteen in het begin te gaan, aangezien dat wat raar is tegenover haar ouders. De tijd kruipt heel traag vooruit.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=195198594 (zonder bril en blazer)

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/04/2016 06:43 PM

Leila
Het is vrijdag. Eindelijk. Vandaag is het dan eindelijk tijd voor Kaats feest. Na school ga ik met haar mee, zodat ik me daar kan klaarmaken en kan helpen om de laatste spulletjes klaar te leggen. Eerlijk gezegd ben ik best zenuwachig, ook al weet ik niet waarom. Kaat heeft mijn haren gedaan en ik bekijk mezelf nu in de spiegel. Ik zie er prachtig uit, ook al zeg ik het zelf. De hele outfit zorgt ervoor dat ik me minder onzeker voel dan normaal. "Je ziet er prachtig uit", zegt Kaat met een trotse glimlach. Zij is natuurlijk degene die deze jurk voor me gekozen heeft. "Jij straalt echt", zeg ik tegen haar. We geven elkaar een knuffel. "Oké, het is bijna acht uur", zegt ze waarna ze even diep in- en uitademt. "Gaan we alvast naar beneden?" stelt ze voor. Ik stem in en samen wandelen we van de trap. Met deze hakken gaat het niet zo gemakkelijk ook al ben ik zo vaak op en af deze trap gewandeld. De ouders van Kaat zijn inmiddels bezig met de laatste details.
Het is negen uur en ondertussen zijn er al heel wat mensen. Ik geef enkele meisjes een drankje en zet de fles weer weg. Ik heb me een beetje teruggetrokken in de keuken. Kaats moeder komt naar me toe en zegt dat zij wel voor de drankjes zorgt. Ik bedank haar en wandel de woonkamer in. Met mijn ogen zoek ik Kaat, of Loïc want hij zal vast wel bij haar zijn. "Hé waar was je?" vraagt Kaat luid om boven de muziek uit te komen. "Drankje halen", antwoord ik. Ze knikt en stap dan naar een groepje toe. Ik blijf hierdoor alleen achter. Een beetje verloren stap ik verder.

Outfits :
Kaat : http://www.polyvore.com/red/set?id=143118474
Leila : http://www.polyvore.com/black/set?id=142414971

Leila_Jordan_36.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/04/2016 07:00 PM

Loïc
Wanneer ik aankom is er al best veel volk, wat ik niet verwacht had. Ik wist wel dat Kaat veel mensen had uitgenodigd. Ze heeft mensen van mijn klas uitgenodigd, die ze volgens mij niet eens kent. Ik zucht en ga opzoek naar Kaat. Ik heb een bos rode rozen bij me en twee filmtickets. Uiteindelijk vind ik haar in een groepje mensen die ik nog nooit eerder gezien heb. "Gelukkige verjaardag prinses," zeg ik en geef haar een kus op de mond. Ik was op voorhand al gebrieft dat ik haar niet uitgebreid mocht gaan zoenen ofzo. Ze ziet er blij uit, dat maakt mij ook blij. Leila is nergens te bespeuren. Ik ga op een klein afstandje staan zodat ik Kaat goed in me op kan nemen. Die rode jurk staat haar echt goed. "Je ziet er prachtig uit!" zeg ik luid in haar oor. Ze glimlacht breed. "Waar is Leila?" vraag ik een beetje verward. Normaal zijn ze altijd samen. Dit is een van de eerste keren dat ik hun apart zie. Kaat heft haar schouders op. Volgens mij is het gebeurd. Kaat begint haarzelf te belangrijk te vinden. Ze is altijd al een beetje egoïstisch geweest en ik had al zo een naar voorgevoel dat zo een gebeurtenis haar te veel van het goede zou brengen. "Ik ga haar even zoeken," zeg ik en geef Kaat een kus op haar wang. Het duurt niet heel erg lang voordat ik Leila heb gevonden. Ze staat bij een paar meisjes van haar klas. Ik geef haar een por in haar zij. "Hoi," zeg ik met een brede glimlach. Volgens mij is het veiliger om vanavond meer bij Leila te zijn, voordat ik me te hard ga ergeren aan Kaats gedrag. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/04/2016 07:47 PM

Leila
Ik ga bij een paar meisjes van mijn klas staan. Gelukkig kom ik wel goed met hen overeen. Eerst gaat het over Kaat, maar al snel gaat het over totaal andere dingen. Ik praat met een glimlach mee. Het is fijn om even zonder al het gezeur over ballonnen te kunnen praten. Ik voel een por in mijn zij en draai me om. Loïc staat met een brede glimlach achter me. "Hey", zeg ik verward. "Moet jij niet bij Kaat zijn?" vraag ik met een frons. Ik stap een beetje weg van de andere meisjes. Ondertussen neem ik Loïc goed in me op. Hij ziet er goed uit, heel erg goed. "Euh, zullen we wat te drinken halen?" stel ik voor zodat het gesprek niet stilvalt. Loïc staat niet bij Kaat maar bij mij, daar moet ik even van genieten, heel even maar. Ik veeg een plukje haar uit mijn gezicht terwijl we samen naar de keuken wandelen. Kaats moeder staat nog altijd aan de tafel. Ze geeft me een blik waaruit ik opmaak dat ze hier het verkeerde van denkt. "Leila, ik wist niet dat je een vriendje hebt?" zegt ze met een brede glimlach. "Oh nee nee, Loïc is niet... Hij is gewoon... Hij is samen met", zeg ik hakkelend. Waarom kan ik dit nu niet op een normale manier vertellen? Ik voel hoe mijn wangen rood worden en durf Loïc nu al helemaal niet meer aan te kijken. "Kunnen we iets te drinken krijgen?" vraag ik dan maar om van onderwerp te veranderen. "Natuurlijk, wat willen jullie?" vraagt ze waarna ze me een knipoog geeft.

Leila_Jordan_35.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/04/2016 08:00 PM

Loïc
Wanneer ze vraagt of ik niet bij Kaat moet zijn, voel ik me een beetje ongemakkelijk. Wat moet ik nou zeggen? Hoe kan ik het mooi verwoorden? "Ze is te druk met andere mensen," zeg ik uiteindelijk met een zucht. Als ze vraagt of we iets te drinken gan halen knik ik. In de keuken staat, vermoed ik de moeder van Kaat. Ik vind haar opmerking best wel grappig, en zeker wanneer Leila er wat onhandig op reageert. "Mocht ik willen, daar is ze veel te mooi voor," zeg ik lachend om de situatie wat luchter te maken. "Voor mij een biertje." Ik kijk naar hoe ze het tapt. Ik neem het bekertje aan en bedank haar met een glimlach. Daarna neem ik Leila bij de arm en trek haar terug mee naar de woonkamer. Ik vind het nog steeds een beetje grappig van daarnet. Al is het best wel stom dat het voorvalt want normaal hoort ze te weten dat ik bij Kaat hoor. Ik zoek Kaat met mijn ogen. Ze staat bij een groepje jongens. Ik draai met mijn ogen en richt mijn aandacht opnieuw op Leila. Ik bekijk haar een keer goed. Ze ziet er nog beter uit dan Kaat. Het zwarte jurkje staat haar ontzettend goed. "Je ziet een prachtig uit," zeg ik eerlijk. Zij mag het ook van iemand te horen krijgen. Eigenlijk heb ik nu wel schrik dat als ik wat te veel op heb, dat ik wat verkeerd ga doen. Het is best goede muziek, dus beweeg ik een beetje mee op het ritme. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/04/2016 08:40 PM

Leila
Ik knik begrijpelijk als hij zegt dat Kaat druk bezig is met andere mensen, dat wist ik al. Het blozen gaat niet weg wanneer hij die opmerking maakt. "Voor mij ook", zeg ik tegen Kaats moeder. Ze geeft mij ook een bekertje met een ietwat vreemd gezicht. Ze is niet gewend dat ik bier drink. Eigenlijk drink ik nooit alcohol, maar daar wil ik vanavond wel een uitzondering voor maken. Loïc trekt me weer mee naar de woonkamer, voorzichtig neem ik een slok van het bekertje. Kaat staat bij een groepje jongens, ze zal de aandachtg vast fijn vinden. Ik begin te blozen als hij zegt dat ik er prachtig uitzie. "Bedankt, jij ook", zeg ik lief. Ik dans voorzichtig mee op de maat van de muziek, niet te opvallend. Ik ga wat meer voor Loïc staan en neem nog een slok van het bier. "Ik wist niet dat je kon dansen?" vraag ik plagend. Ik grinnik zacht en bijt op mijn lip. Er zit een rode vlek op de beker van de lippenstift en stop dan ook snel met op mijn lip bijten. Ik wrijf mijn lippen over elkaar om de mogelijke schade te herstellen. Met een glimlach probeer ik het wat te verbergen.

Leila_Jordan_34.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/05/2016 08:56 PM

Loïc
Terwijl ik een beetje verder dans kijk ik rondom me en tussendoor even naar Leila. Wanneer ze dat zegt lach ik even. "Kan ik dat dan?" vraag ik lachend. Het voelt raar om alleen met haar te zijn en een soort van normaal gesprek met haar alleen te hebben. Normaal was Kaat er altijd en mengde ze haar in de gesprekken. Het is best leuk om even alleen met haar te zijn. Al weet ik wel niet zo goed wat ik moet zeggen. Want zoals ik al zei ben ik niet echt gewoon om met haar alleen te praten. En gesprekken met Kaat lopen vlotter aangezien ze zelf heel veel praat. "Het was nog al een gedoe he om dit geregeld te krijgen," zeg ik dan maar uiteindelijk. Er is best goede muziek. Ik vraag me wel af waarom de moeder van Kaat zo een vreemd gezicht trok toen Leila zei dat ze ook een biertje wou. Ik neem een slok van mijn beker. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum