O || Her boyfriend (18+)
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 10 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 04/05/2016 09:21 PMLeila
Ik voel me een beetje ongemakkelijk omdat ik eigenlijk nooit alleen ben met Loïc. Kaat is er normaalgezien altijd bij en dan is zij degene ook die altijd de gesprekken op gang houd. "Ik ken jongens die slechter dansen", grinnik ik als antwoord. Ik schenk hem een knipoog en neem vervolgens nog een slok van mijn beker. Ik kijk een beetje rond naar de anderen. Wanneer ik achterom kijk, zie ik dat Kaat verdwenen is bij de jongens. Ik hoop maar dat ze het moment tussen mij en Loïc niet komt verstoren. Ik slaak een diepe zucht zodra hij zegt dat het nogal een gedoe was om dit geregeld te krijgen. "Je zegt me wat. Eerlijk gezegd werd ik het zo beu, maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen tegen Kaat. Het heeft uiteindelijk wel een mooi resultaat maar toch", zeg ik wat verveeld. Het werd me allemaal wat te veel. Dit en dat moest geregeld worden, dan was dit weer niet goed, toen moest dat nog geregeld worden. Ik werd echt gek en kreeg er bijna nachtmerries van. "Maar, ik wil nu even genieten en alle stress laten verdwijnen", zeg ik met een glimlach.
from Writer4ever on 04/05/2016 09:45 PMLoïc
Ik knik begrijpend wanneer ze zegt dat ze het beu was. "Ik was er ook klaar mee," zeg ik met een zucht. Als ze zegt dat ze nu gewoon alle stress wil laten verdwijnen en genieten, grijns ik. "En hoe kan dat beter dan bij mij," zeg ik met een knipoog. Wanneer ik boven Leila door kijk zie ik dat Kaat niet meer bij dat groepje jongens staat, dus speur ik de woonkamer rond om te kijken of ik haar ergens anders zie staan. En dan zie ik haar. Alleen met Liam Jones. Een van de populaire jongens van de school. Hoe komt ide hier zelfs? "Kijk hun," zeg ik tegen Leila en knik in de richting van Kaat. Ik hoop maar dat daar geen foute dingen gebeuren. Maar niet veel later gaat Kaat alweer bij een groep meisjes staan. Er rolt een zucht van opluchting tussen mijn lippen door. Ik drink mijn beker verder leeg. "Kom je mee nog wat te drinken halen?" vraag ik en toon haar het lege bekertje.
from Ellytjevdb on 04/05/2016 09:53 PMLeila
Ik vond het niet alleen erg voor mij, maar ook voor Loïc want Kaat heeft hem amper aandacht gegeven de afgelopen dagen. Dat komt mij nu alleen maar goed uit. Ik lach zachtjes om zijn antwoord en beweeg verlegen verder op de muziek. Zodra Loïc naar iemand knikt, kijk ik die richting uit. Het is Kaat die bij Liam Jones staat. Hij is knap en erg populair. Ik wist niet eens dat ze met elkaar omgaan. "Ben je jaloers?" vraag ik plagend. Ik heb zo'n vermoeden dat Loïc het helemaal niet erg vind als ze met andere jongens praat, aangezien hij zelf ook genoeg aandacht krijgt van andere meisjes, maar je weet het maar nooit. Jongens kunnen hun gevoelens soms goed verbergen. Hij toont me zijn lege bekertje en ik knik instemmend. Opweg naar de keuken drink ik mijn beker in één teug leeg. Aangezien ik het niet gewend ben om te drinken, voel ik dit enkele biertje al naar mijn hoofd stijgen. Ik wil niet seuterig overkomen bij Loïc, maar ik wil ook niet dronken worden... "Nog een biertje graag", zeg ik tegen Kaats moeder. Ze kijkt me een beetje bezorgd aan, maar ik negeer die blik.
from Writer4ever on 04/05/2016 10:11 PMLoïc
Ik antwoord niet echt wanneer ze vraagt of ik jaloers ben maar hef enkel mijn schouders op. Echt jaloezie is het niet, maar het is ook niet dat ik normaal vind dat ze met Liam staat te praten. Als we weer in de keuken zijn vraag ik voor een nieuw biertje en Leila doet hetzelfde. Kaats moeder heeft een bezorgde blik wanneer ze Leila haar bekertje geeft. Verward ga ik terug naar de woonkamer. "Drink je normaal niet ofzo?" vraag ik nog steeds verward. "Voor mij moet je dat echt niet doen he. Maar ik heb wat nodig om zo goed te kunnen dansen," zeg ik met een knipoog. Ik hoop echt niet dat ze voor mij gaat drinken omdat ze denkt dat ze anders niet cool genoeg is. Zelf vind ik het niet eens zo leuk als meisjes gaan drinken om erbij te horen. Een dronken meisje zie ik veel minder graag dan een meisje dat weet wat ze aan het doen is. Zelf drink ik mezelf ook nooit zat. Gewoon 3 of 4 biertjes en daarna cola of water. Dan weet ik nog perfect wat ik doe, maar ben ik toch iets losser.
from Ellytjevdb on 04/06/2016 08:09 AMLeila
Hij heft enkel zijn schouders op bij mijn vraag, wat mijn vermoeden ietwat bevestigt. Kaat is erg sociaal dus kijk ik er niet raar van op dat ze met iedereen een praatje doet, ook al kent ze die mensen niet eens zo goed. We stappen samen opnieuw naar de woonkamer, dit keer met een volle beker in onze handen. Ik kijk Loïc aan zodra hij de vraag stelt en even twijfel ik om tegen hem te liegen. Het voelt alleen beter om de waarheid te zeggen. "Nee, eigenlijk niet", zeg ik waarna ik wat onhandig sta te kijken van hem naar mijn beker en weer terug naar hem. "Ik wil niet als enige niet drinken, snap je?" vraag ik voorzichtig. Ik grinnik zacht zodra hij zegt dat hij het nodig heeft om goed te kunnen dansen. "Wel, dan mag je de mijne ook hebben hoor", zeg ik terwijl ik mijn beker naar hem uitsteek. Ik wil wat van de inhoud van mijn beker in de zijne gieten, maar als ik hierbij zijn hand aanraak, bevries ik even. Snel herstel ik mezelf en giet ik wat in de beker. Ik trek mijn handen terug en drink het kleine slokje dat er nog in zit zelf op. Zo erg is het nu ook weer niet om één biertje te drinken, toch? Ik zal iets losser zijn en dat is misschien wel goed nu ik bij Loïc ben.
from Writer4ever on 04/13/2016 07:03 PMLoïc
Ik lach een beetje met wat ze doet. Ik ben blij dat ze zich niet zat gaat drinken zonder dat ze het door zou hebben. Al zie ik wel dat wanneer ze mijn hand aanraakt, ze haar beweging even onderbreekt. Zelf krijg ik ook een warm gevoel vanbinnen. Volgens mij ben ik toch nog niet helemaal over haar heen. Ik zucht onhoorbaar en kijk haar aan. Waarom ziet ze er zo verdomd mooi uit? Dit maakt het zo moeilijk voor me om haar te weerstaan. Ik neem een grote slok van het bier en beweeg nog steeds wat mee op de muziek. Maar al snel krijg ik een beetje genoeg van alle drukte. "Gaan we even naar een rusitgere plek?" vraag ik aan Leila door een beete voorover te buigen. Ik ben hier dan misschien nog nooit geweest, maar ik vermoed dat Leila hier perfect de weg kent. Als we langs Kaat passeren, leg ik mijn hand in haar zij. "Wij gaan even een rustiger plekje zoeken," zeg ik in haar oor en druk een kus op haar wang. Opnieuw reageert ze door alleen maar te knikken. Ik zucht en loop verder achter Leila aan.
from Ellytjevdb on 04/13/2016 08:01 PMLeila
Ik zet mijn bekertje aan de kant en kijk dan weer naar Loïc. Hij is en blijft toch een fantastische jongen. Ik kan me voorstellen dat anderen de hele tijd aan hun vriendin zouden kleven, maar hij is hier nu met mij aan het dansen en gaat niet naar Kaat toe. Na nog een tijdje bewogen te hebben op de muziek, buigt Loïc zich wat naar me toe zodat ik hem zou verstaan. "Ja, lijkt me een goed plan", zeg ik als antwoord. Het wordt me een beetje druk en gelukkig heeft hij daar ook last van. Ik loop voor hem uit, aangezien ik wel een plekje weet waar we heen kunnen. Als we langs Kaat wandelen, houd ik even in omdat Loïc natuurlijk eerst iets tegen haar wilt zeggen. Het verbaast me dat ze niet lief terugdoet en gewoon antwoord met een knikje. "Ik denk dat ik je wel mag binnenlaten in Kaats kamer? Of ben je daar niet aantoe?" vraag ik als we de trap opwandelen. Zacht moet ik grinniken. Ik weet maar al te goed dat hij hier nog nooit geweest is en ik vermoed dat Kaat ook niet alles op foto heeft gezet om naar hem te sturen. Als hij dat niet zou zien zitten, gaan we gewoon naar de 'vrijetijdskamer' gaan als dat het juiste woord is.
from Writer4ever on 04/17/2016 10:18 AMLoïc
Terwijl de trap aan het opwandelen zijn vraagt Leila of we naar Kaats kamer gaan. "Is goed," zeg ik en loop verder achter haar aan. We gaan naar binnen in een kamer. Het ziet er precies uit zoals ik me had voorgesteld als ik aan Kaats kamer dacht. Voorzichtig wandel ik naar binnen toe en kijk terwijl heel goed om me heen. Het is niet zo een heel erg grote kamer, maar wel iets groter als die van mij. De muren zijn lichtblauw en een felroze muur. De kamer is tot in de kleinste details uitgewerkt, met allemaal kleine accessoires. Ik glimlach klein en ga op het bed zitten. Het bed is heel zacht, ik wet dat ik er heel goed in zou kunnen slapen. Ik kijk naar Leila en glimlach naar haar. "Precies zoals ik me voorstelde," zeg ik en kijk nog een keer om me heen.
from Ellytjevdb on 04/17/2016 10:27 AMLeila
Loïc stemt in om naar Kaats kamer te gaan. Ik denk niet dat ze het zelf een probleem zou vinden, aangezien Loïc toch haar vriend is. Eerlijk gezegd vind ik het wel vreemd dat ze haar ouders nog nooit over hem verteld heeft. Ik zou het wel doen aangezien Loïc echt een geweldig persoon is en dat ik mijn geluk zou willen delen met mijn ouders. Ik open de deur naar haar kamer en stap naar binnen. Gelukkig hebben we het hier daarnet redelijk netjes achtergelaten. Loïc kijkt rond met een glimlach. Hij zegt dat het precies is zoals hij het zich voorstelde. Ik ga naast hem op het bed zitten en knik. "Ja, het weerspiegelt Kaat echt wel", zeg ik zacht. Zelf kijk ik ook nog om me heen. "Over wat zullen we praten?" vraag ik voorzichtig. Hij was degene die voorstelde om naar een rustiger plekje te gaan, dus dan denk ik ook wel dat hij wilt praten. Ikzelf weet alleen niet over wat we het zouden kunnen hebben.
from Writer4ever on 04/19/2016 09:45 PMLoïc
Terwijl ik alles nog een keer goed in me opneem zegt Leila dat de kamer Kaat echt weerspiegelt. Ik knik instemmend en richt dan mijn aandacht op haar. Kort kijk ik in haar ogen maar dat kan ik niet lang volhouden, of ik blijf staren. Ik haal kort mijn schouders op wanneer ze vraagt over wat we zullen praten. "Iets spontaans," antwoord ik met een glimlach. Soms is Leila heel ongemakkelijk in gesprekken, maar ik denk dat ze het gewoon een beetje moeilijk heeft om met jongens of andere mensen te praten. Mijn ogen glijden over haar lichaam heen. Ze ziet er echt mooi uit. "Had ik al gezegd dat je er mooi uitziet?" vraag ik en knipoog. Ik weet best dat ik dat al een keer gezegd heb, maar zelf weet ik ook niet echt iets anders om over te praten. En het is nu eenmaal de waarheid. Ik ga met een hand door mijn haren heen. Zijdelinks kijk ik haar aan en glimlach klein.