ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 09:26 PM

Anya
Ik verbeter wat ik fout doe en probeer het te snappen maar het is wiskunde dus dat duurt nog wel even voor je de logica weet te vinden. Als de bel gaat ruim ik snel mijn spullen in en loop het lokaal uit zonder verder nog wat te zeggen. Ik loop naar mijn vrienden groep waar ik bij ga zitten en eindelijk kan ik weer praten over dingen die me wel intereseren. Ik kijk even in mn ooghoek en zie Sam nog alleen zitten, zijn vrienden zullen vast ook zo komen. Ik neem een appel uit mn tas en steek er gewoon weer een op. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 06:52 AM

Sam
Ik zucht als ze niet reageert en ik loop naar buiten. Ik kijk even naar Anya en zie dat ze er één opsteekt. Ik rol met mijn ogen en zucht. Waarom had ik eigenlijk gezegd dat ik haar zou helpen? Na een tijdje komen een paar van mijn vrienden en  ze vragen waarom ik de hele tijd naast Anya zit. Ik zeg "Ik moet haar helpen met school."
En dan gaat de bel weer. Ik sta op, maar blijf dit keer wachten tot ik zeker weet dat Anya ook naar binnen gaat. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:01 AM

Anya
De pauze gaat eigenlijk snel voorbij en voor ik het weet gaat de be weer en ik zucht zacht. Ik neem even plaats op het bankje en eet snel een pepermuntje en dan mn kauwgom en sta weer op, straks zaten ze weer te zeuren. Ik sla mn tas over mn schouder en loop naar binnen toe achter wat mensen aan van de klas. In het lokaal ga ik zuchtend zitten en pak mn schriftje weer en mn pen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 10:13 AM

Sam
Ik glimlach als ik zie dat ze naar binnen loopt en ik loop achter haar aan. Ik ga naast haar zitten en leg mijn boek op tafel.
Tijdens de les maak ik weer aantekeningen en als ik opdrachten maak kijk ik af en toe wat Anya doet. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:18 AM

Anya
'' Wat ben jij laat '' grap ik even en als hij zn boek opent probeer ik hetzelfde als hem te doen. Aantekeningen maken tijdens de les ookal vond ik het maar vaag waarom. Daarna de opdrachten maken die in het boek staan. Spannend was het niet maar je moest er wat voor over hebben om je examens te halen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 10:31 AM

Sam
Ik glimlach als ze zegt dat ik laat ben. "Heb je enig idee wat je aan het op schrijven bent?" Vraag ik aan haar. Na een tijdje ben ik klaar met de opdrachten en ik doe mijn schrift dicht "ben je bijna klaar?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:36 AM

Anya
Ik kijk in mn schrift '' Het bord '' lach ik zachtjes en kijk op '' Stukjes uit het boek ''. Ik maak rustig de opdrachten verder en schud mn hoofd '' bijna '' mompel ik en probeer wat sneller te werken aangezien het leek dat iedereen al klaar was.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 10:40 AM

Sam
Ik lach zacht en kijk een beetje voor me uit. Als ik zie dat ze sneller werkt kijk ik of ze het goed doet wat niet zo is en ik zeg "Je hoeft niet zo te haasten, je hebt alle tijd." Zeg ik tegen haar en wijs een fout aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:42 AM

Anya
Ik frons '' Iedereen is al klaar, ik heb niet alle tijd '' zucht ik en zie dat hij weer wat aanwijst wat fout is en verbeter het zo goed als het lukt. '' Is deze dag nog niet voorbij? '' mompel ik in mezelf en ga weer door met de opdrachten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 10:53 AM

Sam
"Het uur is pas over een kwartier afgelopen dus je hebt nog best veel tijd." Zeg ik en ik wijs iets anders aan. "Nog drie uur, dan is de dag afgelopen." Zeg ik zacht. Na een kwartier gaat de bel en ik stop alles in mijn tas. Ik sta op, maar blijf staan wachten zodat ik zeker weet dat Anya ook meekomt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum