ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/04/2017 09:51 AM

Anya
Ik pak voor hem een blikje drinken dat ik aan hem geef en neem een slokje uit mn glas. '' Ik zal eens wat erbij toveren '' knik ik en loop door naar mn kamers waar ik een doos pak en neerzet op de tafel en open hem. '' hm sommige zitten nog ingepakt '' mompel ik lachend.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/04/2017 01:09 PM

Sam
Ik neem het blikje aan en drink wat. Ik wacht tot ze weer beneden is en lach zacht."Serieus?" Zeg ik lachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/04/2017 07:19 PM

Anya
'' Nog nieuw in plastic ja '' knik ik en haal alles uit de doos. '' Waarmee wil je beginnen? '' vraag ik aan hem en laat me zakken op de bank en zet de radio aan en pak een schrift.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/04/2017 09:15 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Wauw, dat is echt heel erg." Terwijl ik naar haar kijk. "Zullen we met scheikunde beginnen?" Vraag ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 01:29 AM

Anya
'' Valt reuze mee, ik heb ze tenminste besteld '' knik ik. '' Ik kon er ook niks aan doen dat iedereen zn aantekeningen aan mij gaf '' zeg ik en moet toch even lachen en begin door de doos heen te zoeken en het boek eruit haal. Ik klop naast me '' kom ik bijt niet '' grijns ik en pak een kleed van de bank die ik over me heen leg.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:14 AM

Sam
Ik lach zacht "Deden ze dat echt allemaal vrijwillig?" Vraag ik lachend. Ik kijk hoe ze de doos doorzoekt en een boek pakt. Ik lach zacht en ga naast haar zitten terwijl ik lachend zeg "Nou, dat durf ik nog niet te zeggen."

Reply Edited on 10/09/2017 05:36 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 01:14 PM

Anya
'' Vrijwillig weet ik niet maar ze zeiden ook geen nee? '' lach ik zacht '' Wie kan er nou geen nee zeggen tegen mij, toch ? '' knik ik en open het boek. '' Hm ja ik kan wel bijten hoor '' zeg ik en geef het boek dan aan hem. '' Dus wat heb ik gemist, waar zijn we en leg maar uit '' knik ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 01:35 PM

Sam
"Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het vrijwillig deden en ik kan best nee tegen je zeggen hoor." Zeg ik lachend. Ik lach zacht en zeg "Hmm doe maar niet." En pak het boek aan. "Je hebt dit hoofdstuk gemist en we zijn halverwege dit hoofdstuk." Zeg ik en blader wat door het boek. "Ik zal een lijst maken met opdrachten die je moet maken. Als je iets niet snapt zeg je het maar." Vertel ik haar.

Reply Edited on 10/09/2017 05:37 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 01:41 PM

Anya
'' Verpest het nou niet '' '' Ik heb ze niet gedwongen hoor '' lach ik en neem nog een slok uit mn glas en kijk even naar wat hij aanwijst. '' Zoveel heb ik niet echt gemist '' zeg ik schouderophalend. '' Maar je gaat niks uitleggen net als leraren doen in de klas? '' knik ik en blader even door het hoofdstuk heen. '' Hm dit moet ik wel snappen, denk ik ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 02:04 PM

Sam
"Hoe kan ik nou iets verpesten?" lach ik en neem nog een slok uit mijn blikje. "Klopt, het is eigenlijk ook best veel herhaling." zeg ik.
"Waarom zou ik iets uitleggen als je het al snapt? Je kan toch gewoon die opdrachten maken en dan kijken wat je niet snapt? Dan kan ik dat uitleggen. Dat gaat veel sneller en is minder saai voor jou." zeg ik lachend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum