ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 02:14 PM

Anya
'' Het klonk net zo fijn dat ze het vrijwillig deden, tot jij het verpest met dat het niet zo is '' '' bijdehand '' knik ik en sluit het boek. '' Weet ik veel, ik dacht dat je daarom mee ging '' '' Om uit te leggen '' glimlach ik. '' Dan kan ik net zo goed opdrachten maken en jou morgen na laten kijken ofzo '' knik ik '' Oke iets anders '' zeg ik. '' Oeh wat is dit dan? dit heeft een leuk kleurtje '' lach ik zacht en pak het boek eruit en zucht '' Ook niet zo interresant ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 02:28 PM

Sam
"Nou, het spijt me heel erg." zeg ik overdreven en lach zacht. "Ik ben meegekomen om het uit te leggen als je het niet snapt." zeg ik. Ik lach zacht en kijk naar haar "Dat is economie en het is heel interessant." zeg ik lachend. Ik blader wat in het boek en laat weer zien wat ze heeft gemist. "Hiervan hoef je eigenlijk alleen deze vijf opdrachten te maken en dan snap je het wel denk ik." leg ik uit.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 02:38 PM

Anya
'' Ja ja '' knik ik. '' Zonde van je tijd, ik had het ook morgen kunnen vragen wat ik niet snapte maar oke '' knik ik en pak een blokje met plakbriefjes die ik overal tussenstop met waar ik moet zijn en wat ik moet maken. Ik pak een volgens boek en blader er wat in. '' Hoeveel boeken hebben we wel niet, ik zie het eind nog niet ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 02:41 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Maar dan zouden we morgen geen tijd hebben om iets anders uit te leggen." en kijk naar haar en het volgende boek. "We hebben best veel boeken, maar we zijn er zo doorheen." probeer ik haar gerust te stellen. "Waarom doe je nu wel je best om alles in te halen?" vraag ik na een tijdje aan haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 02:53 PM

Anya
'' Hm ja oke '' zeg ik en kijk naar de stapel. '' Dat ga ik echt niet in een paar uur redden hoor '' zeg ik en pak de laatste boeken erbij en stop daar ook blaadjes tussen. '' Ik kan het proberen en ik neem jou tijd in beslag nu dus als ik niks zou doen zou het ook een beetje lullig zijn vind je niet? '' lach ik zacht. '' Nu vind ik het nog niet erg maar dat kan morgen wel weer anders zijn '' '' Ik leef met de dag, ik ben niet van het plannen '' antwoord ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 02:57 PM

Sam
"Het hoeft ook niet in een paar uur, maar misschien zijn we na een week al klaar en hoef ik je niet meer lastig te vallen." lach ik.
Ik kijk even in de doos en zie dat we alle boeken al hebben gehad. "Nou, dat viel wel mee toch?" zeg ik en glimlach. "Je hoeft je geen zorgen te maken om mijn tijd hoor." zeg ik. "Misschien zou plannen wel een goed idee zijn."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 03:04 PM

Anya
'' Hm ja en volgens mij ben ik jou meer tot last dan jij mij '' knik ik lachend en leg mn boeken op tafel en staar even naar de stapel toe. Maak er maar minimaal twee weken van. '' Nee plannen is echt niet mijn ding, dat wordt een chaos '' '' Laten we dat maar overslaan '' knik ik '' Als ik tijd heb dan maak ik het wel '' zeg ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 03:07 PM

Sam
Ik lach zacht. "Met plannen is het juist de bedoeling dat je chaos voorkomt." zeg ik lachend. "Dus als het niet werkt bij jou, dan moeten we dat vooral niet doen." "Maar wat houdt tijd hebben in bij jou. Niks beters te doen hebben zoals feestjes en zo of echt tijd?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 03:11 PM

Anya
'' Hm nee dat kost zoveel tijd en moeite, we schrappen dat deel wel '' knik ik en drink mn glas leeg. '' Wil je nog wat dirnken of hem je nog? '' vraag ik ondertussen aan hem. Als hij vraagt wat bij mij tijd inhoudt en denkt alleen aan feestjes frons ik even. '' Wat voor persoon denk je dat ik ben? '' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. Oke ik had dan wel ieder weekend een feestje maar dat is anders. '' Misschien ben ik wel super sportief en ben ik elke dag in de week in de sportschool te vinden '' knik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 03:17 PM

Sam
"Oke, geen planning dus." knik ik en zeg dat ik nog drinken heb als ze het vraagt. "Nou sorry hoor, jij dacht dat ik een schakende nerd was, dus dan mag ik ook best mijn vooroordelen hebben." zeg ik en neem nog een slok uit mijn blikje. "Ben je elke dag in de week in de sportschool te vinden dan?" vraag ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum