ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:03 PM

Anya
Ik knik '' Ja mn moeder heeft deze plek voor me gecreërd aangezien ik altijd alleen ben en zo kan ik toch nog mezelf vermaken '' knik ik. '' Ze zijn gewoon, schilders kunnen pas prachtige schilderijen maken '' knik ik. '' Niemand weet dit omdat niemand het eigenlijk boeit en wat aangaat '' zeg ik '' Het is meer een stukje privacy in mn leven aangezien derest van mn leven het niet is ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:06 PM

Sam
Ik kijk weer naar een ander schilderij. "Nou, dan kan ik je vanaf nu wel een schilder noemen." zeg ik en loop naar een tekening.
"Het boeit vast wel iemand toch? Behalve mij bedoel ik." zeg ik en kijk naar nog een andere tekening. Ik draai me naar haar om "Waarom laat je dit aan mij zien als het jou privacy is?" vraag ik en frons even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:10 PM

Anya
Ik scud lachend mn hoofd '' amateur schilder ja, ben geen picasso hoor '' knik ik en leun tegen de muur aan en kijk hoe hij in de rondte loopt. '' Nee hoor, niemand heeft interresse in schilderijen tegenwoordig '' glimlach ik klein. '' Jij vertelde ook iets over jezelf wat persoonlijk is en ik vertrouw andere mensen niet zo snel '' zeg ik schouderophalend.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:17 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk weer in het rond. "Ik wel" zeg ik en kijk kort naar haar waarna ik weer naar wat schilderijen en tekeningen kijk. Ik bijt op mijn lip. Heel veel mensen weten van mijn vader. Nu heb ik het gevoel dat ik haar enige plek waar ze iets van privacy had heb verpest. Ik draai me naar haar om en vraag "Vind je een portret schilderen leuker of een landschap?" vraag ik terwijl ik op een kruk in het midden van de ruimte ga zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:22 PM

Anya
'' Dan ben je zowat de enige '' glimlach ik en loop even een rondje en ga dan op een kussen zitten in de hoek. '' Hm ik vind alles wel leuk, als het een landschap is dan is het vaak inspiratie om hoe ik wil hoe het eruit ziet '' lach ik zacht en kijk hoe hij zit. Ik raap mn kladblok van de grond en mn potlood en ik begin snel hem na te tekenen uit losse hand.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:27 PM

Sam
Ik glimlach even en kijk naar haar. "Maar je gaat nooit ergens heen om te schilderen?" vraag ik en kijk vanaf de kruk wat om me heen. Ik kijk hoe ze gaat zitten en een kladblok pakt. Ik trek een wenkbrauw op en glimlach "Ga je mij nou zitten tekenen?" vraag ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:29 PM

Anys
Ik schud mn hoofd '' Te veel gesjouw '' mompel ik en ga geconsentreed verder. Als hij weer begint te praten kijk ik even op '' Je praat te veel '' lach ik. '' Geef me 10 min stilte daarna kan je weer zoveel praten als je wilt '' knik ik en ga dan weer rustig verder met het tekenen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:35 PM

Sam
Ik knik "Kan ik me voorstellen." zeg ik en kijk weer om me heen. Ik lach zacht en zeg lachend "Sorry, ik zal mijn mond houden" 
Ik kijk naar haar terwijl ze tekent en glimlach even. Dan kijk ik weer om me heen. Ze kan echt heel goed tekenen en schilderen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:39 PM

Anya
Al gauw ben ik klaar. '' Ik ga wel eens met mn blok naar buiten alleen om te tekenen '' zeg ik en sta op en scheur het blas eruit en geef het aan hem '' Nou dit ben jij dus '' lach ik en leg mn spullen weer op de grond neer. '' Verder nog vragen of wat je wilt weten? '' glimlach ik klein.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:43 PM

Sam
Als ze klaar is glimlach ik en knik. Ik neem het blad aan en bekijk de tekening. "Wauw" zeg ik zacht. "Hij is prachtig" zeg ik glimlachend. "Hoe heb je dit allemaal geleerd?" vraag ik en kijk haar aan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum