ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:47 PM

Anya
'' Nou niet overdrijven en slijmen '' lach ik en open de deur. '' Zullen we weer naar beneden of zit je wel lekker? '' lach ik en kijk om naar hem. '' Geen idee, genen van iemand ofzo? Ik weet het niet, het lukt gewoon wat ik wil '' knik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:52 PM

Sam
"Ik? Overdrijven?" zeg ik overdreven en glimlach. Ik sta op van de kruk en loop naar haar toe "Ik zat wel lekker, maar jij wilt vast naar beneden." zeg ik lachend. "Pfff je hebt nooit een cursus of les of youtube filmpje gekeken ofzo? Dan is het nog knapper." zeg ik verbaasd en loop de kamer uit.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:59 PM

Anya
'' Nee het zit gewoon in je of niet '' zeg ik '' DAt is het zelfde met leren, je pakt het snel op of niet en hetzelfde als voetbal, je kan het of je kan het niet '' lach ik en sluit de deur achter hem en loop dan naar beneden. '' Hoelaat moet je eigenlijk thuis zijn? '' vraag ik aan hem. Ik heb geen idee hoelaat het was maar ik zal vast wel een lange periode van zijn tijd gebruikt hebben.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 08:02 PM

Sam
"Nou het zit zeker in je." zeg ik glimlachend. Ik loop achter haar aan naar beneden en kijk even op mijn telefoon hoe laat het is. "Ehm... Ik moet zo wel naar huis om te helpen bij het avondeten, maar je mag best mee eten. Mijn moeder maakt toch altijd te veel en anders zit je hier helemaal alleen." zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:09 PM

Anya
Ik glimlach klein en als we beneden zijn ruim ik mn glas even op. '' Oh nee hoeft niet hoor bedankt '' knik ik. '' Ik eet 9 van de 10 keer alleen, het is wel lekker rustig hoor '' zeg ik maar en laat me weer op de bank zakken. '' Kan ik gelijk vanavond beginnen aan die stapel boeken hier '' lach ik zacht.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 08:15 PM

Sam
"Zeker? Het is helemaal geen last voor ons hoor" zeg ik en hoop haar over te halen. Ik lach zacht "Je mag best een paar uur pauze nemen. Je bent vanaf vanmorgen al bezig met school." zeg ik en glimlach naar haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:21 PM

Anya
'' Nee het hoeft echt niet hoor, ik ben het gewend '' knik ik '' Er staan maaltijden in de koelkast, voorbereid '' zeg ik. Ik schiet in de lacch '' Oh wat gul zeg een paar uur '' lach ik. '' Nee des te eerder ik het af heb des te eerder hoef je me niet meer bijles te geven '' knik ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 08:24 PM

Sam
Ik glimlach even en zeg "Oke, jou keuze. Eetsmakelijk, ik moet gaan." zeg ik en loop naar de deur. Ik lach zacht en kijk haar aan. "Nou bedankt, ik dacht dat je me aardig begon te vinden." zeg ik lachend en open de deur. Ik draai me nog een keer naar haar om en zeg "Nou, tot morgen dan maar." zeg ik en draai me weer om.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 08:30 PM

Anya
'' Jij ook '' knik ik en loop achter hem aan en lach eventjes '' Ja hoor maar dan zit je niet zoveel met me opgescheept '' knik ik en hou de deur open. '' Tot morgen '' antwoord ik en sluit de deur achter hem. Zelf loop ik naar de keuken waar ik wat brood uit de vriezer haal en mezelf boven omkleed in mn badjas. Als ik beneden kom is mn brood ontdooit, ik beleg het en eet het snel naar binnen en drink een glas water.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 08:36 PM

Sam
Ik glimlach even en loop naar mijn fiets die ik van het slot haal. Ik stap op en fiets naar huis. Ik loop naar binnen en ik word meteen begroet door één van mijn broertjes. Ik glimlach "Hey, grote vriend. Kom we gaan eten." zeg ik. Ik loop naar de tafel en zet hem in zijn stoel. Ik ga tussen mijn zusje en oudste broertje van 12 in zitten. Ik geef mijn zusje, die 6 is, haar eten en begin zelf ook te eten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum