ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:44 PM

Anya
Als ik denk dat het over is hoor ik hem toch nog “ nou dat had je kunnen zeggen inplaats van jou vermoeidheid op mij af te schuiven “ zeg ik “ het is zeker geen goed excuus nee, ik wil je alleen maar helpen “ zeg ik en leg m’n boek aan de kant en klop naast me op het gras en trek hem dan op de grond. “ goed ik ga wel mee “ zeg ik en kijk eventjes naar hem. Als ik de tranen in z’n ogen zie slik ik even en trek hem in m’n armen en knuffel hem even. “ You dont have to lie to me “ mompel ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:47 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip en luister naar wat ze zegt. Dit heb ik verdiend, ik gedroeg me echt verschrikkelijk. Ik ga naast haar zitten en zie dat ze naar me kijkt waarna ze me knuffelt. Ik glimlach en zeg zacht "Dankje" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 08:52 PM

Anya
Ik knik en laat hem los “ waar knuffels wel niet goed voor zijn he “ mompel ik en ga in het gras liggen. “ kom naast me liggen even een uurtje niks doen, geloof me het werkt, ik doe het vaak genoeg “ grinnik ik en leg m’n hoofd op m’n tas en sluit eventjes m’n ogen. “ even weg van de chaos en nergens aan denken “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:57 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk voor me uit. Ik ga naast haar liggen en bijt op mijn lip. Het is dat we nu een tussenuur hebben, anders was ik naar de les gegaan. Ik sluit mijn ogen, maar mijn hoofd kan niet nergens aan denken en alles schiet door mijn hoofd. Ik schiet rechtop en adem even diep in en uit. "Ik kan het niet." Zeg ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:03 PM

Anya
Ik lig rustig en naast me hoor ik gerommel en open m’n ogen. “ Kom op je probeert het niet goed genoeg “ knik ik “ gewoon liggen en ogen dicht, luister naar de vogeltjes en denk aan iets leuk “ knik ik en moet zacht lachen. “ geloof me ik ga nog voor veel moeilijkere dingen voor je verzinnen. Dit is nog makkelijk “ grijns ik en steek een sigaret op en probeer het uit z’n buurt te houden.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 09:14 PM

Sam
"Ik probeer het wel." Zeg ik en zucht. Ik ga toch weer liggen en probeer naar de vogels te luisteren. Ik lach zacht en vraag met mijn ogen nog dicht "Zoals?" Ik ben eindelijk een beetje rustig als ik rook ruik en ik open mijn ogen. "Serieus? In mijn relax momentje?" Vraag ik lachend.

Reply Edited on 11/16/2017 11:52 AM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:21 PM

Anya
“ dat zie je vrijdag wel. De dag gaat vol zitten met verassingen “ grinnik ik en rook rustig verder. Ook ik open m’n ogen l” Huh? Hoe dan? Ik blaas het niet eens naar je toe “ lach ik en druk hem uit. “ beter?” Grinnik ik zacht.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 09:24 PM

Sam
Ik lach zacht en ga rechtop zitten. "Spannend hoor" zeg ik lachend.
Ik lach zacht en knik "Veel beter" zeg ik als ze hem uit heeft gedrukt. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:27 PM

Anya:
“ wacht maar af “ knik ik. De rest van de dag gaat voorbij als alle andere, verder niks speciaals. Aan het eind van de dag dump ik m’n boeken in m’n kluis en loop dan naar Sam toe “ ik ben er klaar voor “ knik ik en wacht rustig af wat hij gaat laten zien.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 09:30 PM

Sam
Aan het eind van de dag sta ik te wachten bij de kluisjes. Eindelijk komt Anya naar me toe en ik zeg "Kom, dan gaan we. Je kan wel bij mij achterop." Ik doe mijn jas aan en loop naar buiten naar mijn fiets. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum