ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:36 PM

Anya
Ik knik en loop rustig achter hem aan. “ zeker weten?” Vraag ik extra als hij zegt dat ok achterop kan. Ik sla m’n rugtas over m’n schouders en als we buiten zijn en Sam springt op de fiets, spring ik achterop zodra het kan en kijk rustig om me heen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 09:41 PM

Sam
Ik knik en bijt op mijn lip. Moet ik het haar niet gewoon vertellen?  Maar ik doe het niet en spring op mijn fets. Als ik voel dat ze achterop zit ga ik wat harder fietsen en na een tijdje staan we voor mijn huis. Ik loop naar de deur en blijf even staan. Ik draai me naar Anya om en zeg "Niet schrikken." Waarna ik de deur opendoe en haar binnenlaat.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:03 AM

Anya
Ik hou hem vast en voel dat als hij eenmaal we fiets, we wat harder gaan. Als we er zijn stap ik af en loop achter hem aan Got de deur. “ schrikken waarvan? “ vraag ik hem en loop naar binnen toe.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 09:15 AM

Sam
Ik loop naar binnen en zie al een stuk of vijf felssen wijn staan en een fles tequila. Ik zucht en pak ze allemaal om ze in het kastje te zetten waar er nog meer staan. Ik hoop dat mijn moeder niet te dronken is, maar ik hoor al gestommel boven. Ik zucht en draai me om naar Anya. Ik slik even en zeg "Luister, mijn moeder is dronken, dus als je wil kan je weggaan voor ze beneden is. Soms is ze namelijk... ehm... een beetje... agressief." Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 11:06 AM

Anya
Ik loop met hem mee en er komt een geur aan die ik meestal heb na een avond flink uit gaan. Als we dan ook verder lopen zie ik Sam flessen opruimen. Ik wacht rustig af en kijk maar Sam die zich niet echt comfortabel voelt en zegt dat ik anders wel weg mangaan als ik wil. Ik schud m’n hoofd en leg even m’n hand op z’n schouder. “ Ik ga nergens heen tenzij jij wilt dat ik weg ga, jij geeft het ook nienop met mij ookal ben ik niet een van de makkelijkste “ knik ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 11:11 AM

Sam
Ik kijk haar aan als ze een hand op mijn schouder legt en ik zeg "Maar ik heb beloofd jou te helpen." Zeg ik en ruim nog wat lege glazen op. "Ehm... wil je wat te drinken?" Vraag ik en pak een glas water voor mezelf.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 11:13 AM

Anya
“ en ik beloof jou te helpen met wat je nodig hebt, je moet soms niet alleen zijn met dit soort situaties “ knik ik en loop met hem mee “ ja is goed doe maar wat “ glimlach ik klein. “ het is wel een leuk huis “ merk ik op en kijk eventjes in de rondte.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 11:19 AM

Sam
Ik glimlach naar haar "Dankje" zeg ik en schenk een glas cola voor haar in. Ik kijk om me heen en knik even. Ik ga op de bank zitten en klop naast me "Ik bijt niet hoor" zeg ik lachend. "Ik moet de kids zo nog wel ophalen, wil je mee" vraag ik aan haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 11:21 AM

Anya
Ik glimlach en pak het glas aan “ thanks “ knik ik en loop achter hem aan en schiet even in de lach en lat me op de bank zakken “ Nou dat weet ik nog niet hoor “ lach ik en neem een slokje en zet dan m’n glas op tafel. “ Ja leuk, is goed “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 11:31 AM

Sam
Ik glimlach even en neem een slok water. Ik sta op en zeg "Ik ga even naar boven, kijken hoe het met mijn moeder is." Ik loop naar boven en loop de kamer van mijn moeder in. Ze is wakker en stomdronken. Ze begint meteen tegen me te schreeuwen dat ik eens wat meer mijn best moet doen en dat zij alles alleen moet doen. Ik durf niks terug te zeggen want dan gaat ze me slaan. Dus ik sta daar maar en zeg niks terug. Als ze eindelijk stil is zeg ik "Er is een meisje uit mijn klas beneden. We gaan de kids halen. Ga maar even slapen." En ik leg haar in haar bed waarna ik het licht uitdoe en weer naar beneden loop. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum