ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:23 PM

Anya
''Goede genen? En een beetje sport? '' lach ik. '' Je raakt er aan gewend maar als je dan een goede maaltijd eet is het ook zo veel lekkerder '' knik ik en kijk even naar de kinderen. '' Lekker he ? '' grijns ik en leg wat servetten bij ze neer. Ik neem weer plaats '' In de gang eerste rechts '' knik ik en schenk een glas water in een neem een slok en eet mn bord dan leeg.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 04:27 PM

Sam
Ik loop de gang in en neem de eerste deur rechts. Ik doe de deur op slot en ga even zitten. Ze zal het vast niet menen, ze bedoelde het niet zo zeg ik tegen mezelf. Ik sta weer op en trek door om te zorgen dat ze niets door hebben. Ik loop weer naar de tafel en ga weer zitten. Ik schenk een glas water in voor mezelf en Nina en neem een slok. Ik wacht tot iedereen klaar is en begin dan met afruimen. Ik zet alles neer in de keuken en begin met afwassen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:31 PM

Anya
Als hij terug is sta ik ook en en breng het naar de keuken. Als hij begint met afwassen moet ik zacht lachen en haal die borstel uit zn hand vandaan en trek dan de vaatwasmachine open. '' We hebben zn ding hier dat je het niet zelf hoeft te doen '' plaag ik hem en ruim de vaatwasser in en sluit de deur. '' Zijn er nog meer mensen die willen douche? Dan leg ik wat handdoeken neer '' zeg ik en loop alvast naar boven toe.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 04:37 PM

Sam
Ik voel mijn wangen rood worden en help haar met het inruimen van de vaatwasser. "Nina heeft vanmorgen al gedouched, maar de jongens en ik willen nog wel even douchen." zeg ik tegen haar en ik ga weer op de bank zitten. Ik kijk op de klok, over een halfuurtje is het tijd om Nina op bed te leggen dus we kunnen nog wel even tv kijken. Ik zet de televisie aan en kijk met ze mee.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:40 PM

Anya
'' Levi Jason kom '' roep ik en loop verder naar de slaapkamer van mn ouders en zet hun spullen erneer en wenk ze naar de badkamer waar ik alles even uitleg. Ik leg handdoeken in de badkamer en laat ze een voor een douche en zelf ga ik even naar mn eigen kamer en kijk even rond. Snel ruim ik mn troep op en maak het schoon en als de jongens klaar zijn is het tijd voor mij om te douche.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 04:43 PM

Sam
Ik sta op en loop even naar boven om de spullen van Nina in de logeerkamer te zetten. Als ik weer naar de trap loop, loop ik langs Anya's kamer en zie haar opruimen. Ik ga in de deuropening staan en leun tegen de deurpost. Ik sla mijn armen over elkaar en lach zacht "Je hoeft echt niet voor mij op te ruimen hoor" zeg ik tegen haar en zet een stap de kamer in.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:50 PM

Anya
Ik schrik en schiet in de lach '' nee je hoort niet in een rommelige kamer te slapen '' grinnik ik en pak een handdoek en mn kleding. '' Ben zo klaar hoor '' glimlach ik en loop langs hem de badkamer in. ik kleed me daar uit en spring snel even onder de douche. Normaal zou ik er erg lang onder blijven staan maar er waren nu mensen dus schiet ik een beetje op. Als ik klaar ben trek ik een yogapants aan en een trui en droog mn haren en reinig mn gezicht.   

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 04:53 PM

Sam
Ik lach zacht als ik zie dat ze schrikt en zeg "Is goed, ik leg Nina even op bed." Ik glimlach even naar haar en loop weer naar beneden. "Kom prinses, tijd om te slapen." zoals altijd protesteert ze nog even en pak ik haar op en leg haar over mijn schouder waar ze om begint te lachen. Ik ren lachend de trap op en leg haar in het bed in de logeerkamer. Ik kleed haar even om in haar pyjama en poets haar tanden. Ik leg haar weer in het bed en leg haar onder de deken. "Weltrusten prinses" zeg ik en geef haar een kus. Ik geef haar een aai over haar bol en loop de kamer weer uit.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:58 PM

Anya
Ik luister mee met wat er in de andere kamer gebeurd en moet zacht lachen, wat een boef was het ook. Als ik de badkamer uitloop is Sam ook net klaar. '' Help herinneren dat je vanavond wel even dat laagje van je gezicht moet halen '' grinnik ik en hang mn handdoek over de leuning in de gang zodat hij kan drogen. '' Als je het niet doet krijg je zn vies onverzorgt gezicht '' knik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:09 PM

Sam
Ik lach zacht als ze zegt dat ik dat laagje van mijn gezicht af moet halen. "Is goed" zeg ik en glimlach naar haar. Ik trek een vies gezicht "Hmm lekker om te weten" zeg ik lachend. "Ik ga even douchen" zeg ik en loop de badkamer in. Ik doe de deur op slot en kleed me uit. Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik geniet van de warme stralen op mijn lichaam tot ik mijn gezicht afspoel en het opeens heel erg prikt. "Au, fuck" zeg ik en pak snel een handdoek om het af te drogen. Ik stap er ook maar snel onder vandaan en kleed me weer aan. Ik haal de deur van het slot en droog nog even mijn haar af. "Kan je mijn gezicht schoonmaken met een of ander spul?" vraag ik aan Anya.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum