ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:14 PM

Anya
Ik kam mijn haren en loop eventjes naar mn ouders kamer en kijk erin en zie de jongens al lang uit gestrekt op bed liggen. Ik glimlach klein en sluit zacht de deur en ga vervolgens weer terug naar mn kamer. Niet veel later hoor ik Sam en loop naar de badkamer en pak reiniginsdoekjes en veeg het schoon. '' Dit kan wat prikken '' mompel ik en pak alcohol uit het kastje, doe het op een watje en veeg over het plekje heen. '' Zo dat is beter '' glimlach ik. '' De jongens liggen ookal, wil je ookal naar bed? '' vraag ik hem en pak zn handdoek aan en hang hem ook uit net als die van mij en de jongens. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:18 PM

Sam
Ik sta stil zodat ze het makkelijk schoon kan maken. "Au!Fuck!" zeg ik als het prikt en ik bijt mijn kaken op elkaar. "Veel beter" zeg ik en kijk even in de spiegel. Het is helemaal blauw geworden. Ik draai me naar haar om en haal mijn schouders op "Wat jij wilt" zeg ik en geef haar mijn handdoek. Ik loop nog even naar de kamer waar de jongens liggen en ik geef ze allebei nog een kus en een aai over hun bol. Ik loop weer naar de kamer van Anya.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:24 PM

Anya
Ik loop ook naar de kamer '' Hm ik ga wel alvast in bed '' knik ik. Deze dag heeft me wel gesloopt, er is  zoveel gebeurt waarvan de helft nog steeds niet echt is doorgedrongen. '' En jij? '' vraag ik aan hem en pak een groot shirt uit mn kast die ik wel eens gebruik  om in te slapen als er loges zijn. Ik trek mn yogapants uit en mn trui en trek vervolgens het shirt aan en ik kruip in bed. '' och dit ligt zo lekker '' lach ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:28 PM

Sam
Ik knik en zeg "Ik ga dan ook wel nu, anders maak ik je nog wakker." Ik doe een joggingsbroek aan en doe mijn trui uit. Ik stap in bed en lach zacht. Ik draai me naar haar om en kijk even naar haar. Dan ga ik op mijn rug liggen en staar naar het plafond. Ik voel mijn wang kloppen en het doet pijn, maar ik kan er toch niks aan doen. Ik doe mijn ogen even dicht en val in slaap.

Reply Edited on 12/13/2017 12:28 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:32 PM

Anya
'' Als ik slaap dan slaap ik hoor '' grinnik ik en kijk toch even ongezien als hij zich uitkleed. Ik pak mn mobiel en zet een wekker waar ik die vervolgend neerleg naast me op het nachtkastje aan de stroom. Ik draai me op mn zij en glimlach klein en kijk waar hij naar toe kijkt, het plafond. Ik kijk hoe hij zijn ogen sluit en niet lang erna sluit hij zn ogen en hoor ik niks meer. Ik rol mezelf lekker in de dekens, sluit mn ogen en val vervolgens ook inslaap. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:37 PM

Sam
Ik schrik wakker en ga rechtop zitten. Ik zit hijgend in bed en ik heb even geen idee waar ik ben. Ik kijk naast me en zie Anya liggen slapen. Ik adem even diep in en uit. Ze is best schattig als ze slaapt. Ik glimlach even en stap uit het bed. Ik loop naar de badkamer en doe wat koud water in mijn gezicht wat pijn doet want ik heb nog een wond op mijn wang. Ik zucht en droog mijn gezicht af. Ik loop weer naar Anya's kamer en ga even op de rand van het bed zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:41 PM

Anya
Ik hoor ver weg wat gestommel en een lichknopje en draai me nog eventjes om maar als ik Sam op bed vol zitten kom ik zacht omhoog en doe het bedlampje aan en ga zitten. '' Gaat het? Slaapt het bed niet goed? Wat is er? '' vraag ik aan hem en leg mn hand op zn schouder en trek er zacht aan zodat hij omdraait en ik hem aan kan kijken. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:48 PM

Sam
Ik hoor Anya wat zeggen en voel haar hand op mijn schouder. Ik draai me om en zeg "Sorry, ik heb je wakker gemaakt. Er is niks met het bed, ik was gewoon wakker." zeg ik met een glimlach die niet helemaal echt is. "Ik had wat last van mijn wang" zeg ik als ik merk dat het niet echt geloofwaardig was. "Ga maar weer slapen" zeg ik en ga zelf ook weer liggen. Ik staar weer naar het plafond, maar val dit keer niet zo makkelijk in slaap.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:51 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Het maakt niet uit, ik heb je zelf uitgenodigd '' glimlach ik klein. Ik zeg verder niks en knik alleen en kijk hoe hij gaat liggen en ga zelf ook liggen op mn zei. Ik pak zn arm en trek eraan zodat hij op zn zij rolt en leg zn arm over me heen en leg mn hoofd op zn hand en sluit mn ogen, misschien kreeg ik zou zn gedachten op een fijne plek dan waar hij nu zit met zn gedachtes.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:56 PM

Sam
Ze rolt me op mijn zij en legt mijn arm om haar heen. Ik glimlach en ga wat dichter tegen haar aan liggen. "Lig je lekker?" Vraag ik zacht lachend en ik sluit mijn ogen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum