ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:45 PM

Anya
'' Nee laat me hier achter '' grinnik ik en haal diep adem als hij gestopt is met kietelen. '' Dit was zo niet aardig '' lach ik en schid mn hoofd '' Nee maar ja jou gekietel werkte er ook niet bij '' glimlach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:52 PM

Sam
Ik lach zacht "Nee, ik geef niet op." Zeg ik glimlachend. "Het was heel aardig" zeg ik lachend en ik grijns "Ik weet het wel." Zeg ik en kijk haar aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 07:54 PM

Anya
'' Jawel geef het op, deze ene keer en laat me achter '' zeg ik zo dramatisch mogelijk. '' Nee echt niet, mensen hun zwakte gebruiken '' verzucht ik en lach even. '' Hm wat dan? Zie je, je houdt weer van alles verborgen '' zeg ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:58 PM

Sam
"Ik geef niet op, desnoods sleep ik je naar shool." Zeg ik lachend. "Nu ken je tenmiste je zwakte, dat is heel aardig van mij." Grijns ik. Ik kijk geheimzinnig en wijs op mijn wang die niet blauw is met de bedoeling dat ze er een kus op moet geven om het te weten te komen.

Reply Edited on 11/16/2017 01:29 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:01 PM

Anya
'' Ik bind gewoon mezelf vast aan bed hoor '' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen maar toch moet ik lachen. Ik schud mn hoofd '' Ik krijg nog wel, echt waar '' lach ik '' Ik bne nog lang niet klaar met jou meneer '' knik ik. '' Oh nee die krijg jij na dat gekietel niet meer hoor '' '' Daar moet je toch beter je best voor doen dan mij een avondje warm houden '' grijns ik en kijk even naar zn blauwe plek. '' Wil je er nog wat op? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 08:06 PM

Sam
"Ik houd je wel tegen." Zeg ik ook zo serieus mogelijk en lach zacht. "O nee, wat gaat u met me doen, mevrouw?" Vraag ik gespeeld bang en lach zacht. "Waarom niet? Wat zou ik nog meer moeten doen?" Vraag ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Misschien zijn er wel meiden die het sexy vinden." Zeg ik glimlachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:11 PM

Anya
'' Dat ga ik natuurlijk niet zeggen he, dat komt onverwachts '' knik ik en kom omhoog. '' Wie weet, maar een manier om dat uit te vinden '' grinnik ik en sta op '' Kom op ouwe '' lach ik en trek hem omhoog. '' Laten we dan maar gaan, ik moet toch mee '' verzucht ik en pak mn boeken en kijk op de klok. '' Oeps je komt te laat, niet mijn schuld '' lach ik en ga naar beneden en pak mijn spullen bij elkaar. '' Gewoon lopen? '' vraag ik aan hem en graai in de la en stop het in zn zak. '' Een extra huissleutel ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 08:21 PM

Sam
"O nee, wat ben ik bang!" Zeg ik lachend. "Ouwe? Moet ik je weer kietelen?" Vraag ik lachend aan haar. Ik ga staan als ze me omhoog trekt. "Oke" zeg ik vrolijk en stop ook mijn boeken in mijn tas. "Wel jou schuld" zeg ik gespeeld boos en loop achter haar aan
Naar beneden. "Als we op de fiets gaan, komen we misschien nog op tijd." Zeg ik een kijk haar aan. "Dankje" zeg ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:24 PM

Anya
'' Mijn schuld? '' lach ik '' Wie was er eerst instantie niet wakker geworden van de wekker? '' grinnik ik '' Wie bleef zolang doordrammen en kietelen? '' grijns ik '' Hm volgens mij was het papa '' plaag ik hem en ren snel weg naar de kapstok om mn jas die ik aantrek in plaats van gekieteld te worden. '' ik haad fietsen, komen we heel veel te laat als we gaan lopen? '' vraag ik aan hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 08:28 PM

Sam
Ik lach en ren achter haar aan om haar weer te kietelen voor ze haar jas dicht kan doen. Ik pak mijn jas en doe hem aan. "Je kan toch bij mij achterop? Dan hoef jij niet te fietsen." Zeg ik tegen haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum