ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:31 PM

Anya
'' Nee '' lach ik en open snel de deur en sla mn tas over mn schouders. '' Hm vooruit omdat je sterk wil worden maar de volgende keer gewoon lopen '' knik ik. '' Zo verdien je er misschien wel een, je bent goed op weg hoor '' plaag ik hem en spring achterop. '' Kom sneller sneller '' roep ik lachend.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 08:35 PM

Sam
Ik grijns en stap op mijn fiets "Ik wil heel sterk worden." Zeg ik en ik lach zacht. Ik pak mijn fiets en stap op. Ik fiets steeds sneller als ze dat roept en ik lach zacht. We komen aan op school en ik stap hijgend van mijn fiets af. "Nou, nou, je hebt ook geen genade voor me." Zeg ik lachend en loop rustig naar binnen.

Reply Edited on 12/13/2017 12:47 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:38 PM

Anya
'' Straks wordt je nog een bodybuilder '' lach ik en stap af als we bij school zijn. '' Ja wie luistert er ook naar mij? '' grinnik ik en loop naar binnen toe. Ik zie mn vrienden groep staan en draai me om naar Sam '' Ik zie je zo goed? '' zeg ik en glimlach even en ren dan naar mn vrienden toe en geef ze een knuffel. '' Wat ben jij vrolijk '' zeggen ze moe en ik kijk even om  '' Goede ochtend gehad '' lach ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 08:43 PM

Sam
Ik glimlach en laat mijn spierballen zien "Ben ik dat nog niet?" Vraag ik lachend en ik loop met haar naar binnen. "Ik luister naar je" zeg ik lachend. Ik volg haar blik en glimlach naar haar en zeg "Is goed" ik kijk naar haar als ze wegloopt en ik hang mijn jas op en loop naar het lokaal waar mijn vrienden staan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:48 PM

Anya
Die meiden beginnen te lachen '' Dat is al weer lang geleden '' roepen ze en ik schud mn hoofd '' Nee dat was het niet '' lach ik. '' Oke laat maar '' zeg ik lachend en loop naar het lokaal en de rest blijft staan en ik slik even, ik had nog geen tijd gehad om te roken dus ik sta toch in twee strijdt. '' Ik moet overslaan dit keer sorry, ik heb niet zoveel kansen meer als jullie '' zeg ik en loop dan snel door naar het lokaal. '' Hallo meneer Johnsen '' grijns ik en neem naast hem plaats.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 08:56 PM

Sam
We praten nog even en ook mijn vrienden vinden dat ik vrolijk ben vandaag. lopen het lokaal in en ik ga in mijn eentje zitten. Ik haal mijn spullen uit mijn tas en kijk uit het raam. Ik zie de vrienden van Anya buiten staan roken en ik bijt op mijn lip. Ik hoop maar dat ze wel gewoon optijd is. Ik grijns als ik mijn naam hoor en zeg "Hallo mevrouw Jones"

Reply Edited on 11/16/2017 01:34 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:00 PM

Anya
'' Ik heb nog niks gemist toch? '' vraag ik aan hem en pak mijn boeken en schrift uit mn tas vandaan en steel Sam zijn ben '' Ik zei toch dat ik wat vergeten was '' grijns ik en zet me tas naast me neer. '' Moeten we ze vanmiddag weer ophalen? '' vraag ik aan hem. '' Ik kan niet wachten tot het weekend is, echt waar '' glimlach ik en begin van het bord over te schrijven.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 09:08 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Nee, de les is nog niet begonnen." Vlak daarna begint de docent met de les en ik begin met het maken van aantekeningen. Ik lach zacht als ze een pen steelt. "Ik denk het wel, ik zal er vanmiddag even met Levi over praten. Hij zal ze wel vaker kunnen halen en brengen." Zeg ik. "Morgen is het vrijdag, nog even geduld" zeg ik en maak wat opdrachten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:12 PM

Anya
'' Right on time '' glimlach ik en kijk even naar de pen '' Heb je hieraan zitten kauwen? '' plaag ik hem. Ik knik '' Heeft Levi geen mobiele telefoon? '' vraag ik aan hem '' Het is wel handig, stel der gebeurd wat dat hij langer school hebben of wij, dan weten we dat '' knik ik '' Ik heb nog een verzamling oude anders '' knik ik. Als hij zegt dat het morgen vrijdag is maak ik lachend even een blijdschap dansjes. '' Morgen avond feestje '' grijns ik en schrijf intussen verder.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 09:22 PM

Sam
Ik glimlach en kijk naar de pen. Ik voel mijn wangen rood worden "Misschien" zeg ik glimlachend.  Ik schud mijn hoofd "Geen geld." Zeg ik en kijk haar aan "Mag hij die gebruiken?" Vraag ik. Ik schiet in de lach als ze een blijdschapsdansje doet en de docent kijkt ons boos aan. "Sorry" zeg ik nog steeds zacht lachend. Ik maak nog wat opdrachten  en lach zacht "Hoe moet dat eigenlijk met de kids? Ik denk dat ik ze naar mijn oma breng." Zeg ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum