ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:27 PM

Anya
Ik lach zacht '' Het was maar een grapje '' zeg ik en kijk beter naar de pen '' hm ik zie niks '' grinnik ik. Ik knik '' Ja tuurlijk anders had ik niet gezegd dat ik ze had '' grinnik ik. Als de docent ons boos aankijkt probeer ik mezelf in te houden en moet toch lachen en sla mn hand voor mn mond '' Jij leid me af '' grinnik ik. Ik denk even na '' Ik wil haar er ook niet mee belasten maar ze kunnen natuurlijk niet alleen blijven '' '' Misschien wil mn buurvrouw anders op ze letten? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 09:30 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ja, ik maakte ook maar een grapje." Ik kijk haar aan en glimlach "Dankjewel" zeg ik en maak weer een opdracht. "Ik leid je helemaal niet af! Het is eerder anders om!" Zeg ik verontwaardigd. Ik bijt op mijn lip, ik houd er niet zo van om ze bij een vreemde neer te zetten. "Heeft ze dat vaker gedaan?" Vraag ik aan haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:37 PM

Ayna
'' Ja ja '' grinnik ik en schud mn hoofd '' Oh nee echt niet, ik ben heel oplettend en leid nooit iemand af '' zeg ik op mijn best geloofwaardig.'' Ja als mn aupair er niet was kwam zei altijd, ze hoeven daar niet heen mn buurvroouw kan gewoon bij ons komen '' '' Maar als je het niet wilt hoeft het niet '' '' We kunnen anders ook thuis blijven als je dat het liefst hebt '' glimlach ik klein.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 09:40 PM

Sam
Ik glimlach klein en ga verder met de opdracht. "Dat lieg je!" Zeg ik lachend. Ik knik en zeg "oke" en bijt op mijn lip. Ik schud hard mijn hoofd "Jij wilt graag uit en ik heb het je beloofd, dus als jij wilt gaan we gewoon." Zeg ik. "Als jou buirvrouw kan oppassen zou dat handig zijn." Zeg ik en maak de laatste opdracht af. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:43 PM

Anya
Ik lach '' Noem je me nou een liegbeest? '' grinnik ik en haal mijn schouders op '' Anders kan het ook een andere keer, jij moet er ook voorledig achter staan '' knik ik '' MAar het wordt wel echt heel leuk, dat beloof ik je '' glimlach ik en heb ondertussen mijn boeken al weer gesloten. '' Ja ze is echt lief hoor '' glimlach ik en kijk hoe hij zn opdrachten maakt. '' Hm wat nou he als ik je schrift steel vannacht? '' grap ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 07:06 AM

Sam
 Ik grijns "Ja" zeg ik lachend. "Als we het een andere keer doen, sta ik er precies hetzelfde in dus laten we het morgen maar doen dan ben ik er vanaf." Zeg ik lachend. "Mooi" zeg ik en bijt weer op mijn lip bij het idee om ze bij een vreemde achter te laten. Ik lach zacht "Dan zou ik je weer moeten kietelen. Wat zou je er dan mee doen?" Vraag ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:48 AM

Anya
Ik glimlach “ oké dan gaan we morgen, maar stel je vind het wel lusk ben je er alsnog niet van af “ grap ik en stop m’n spullen in m’n tas. “ hm dan zou ik toch m’n eigen opdrachten maken “ knik ik en sta op “ klaar voor de volgende les? “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 12:42 PM

Sam
Ik glimlach "Ik verwacht er niet heel veel van." Zeg ik lachend en stop mijn spullen in mijn tas. Ik sta op en zeg "Misschien is dat een goed plan, dan heb je tenminste nog kans op die zeven." Zeg ik lachend. "Jep, lets go" zeg ik en sta op waarna ik naar het volgende lokaal loop. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 04:47 PM

ANYA
We zullen zien “ grinnik ik. “ en wat betreft die 7, die ga ik echt wel halen “ “ een beetje vertrouwen hoor “ plaag uk hem en loop mee naar de volgende les. “ al idee voor een aanpak met je moeder? “ vraag ik aan hem. Als we bij de volgende klas aangekomen zijn neem ik plaats en pak m’n boeken erbij.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:00 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg overdreven "O, ik heb zo veel vertrouwen in jou" We lopen naar de volgende les en als ze over mijn moeder vraagt bijt ik op mijn lip en schud mijn hoofd. Ik weet niet wat ik moet doen. Bij de volgende les ga ik naast haar zitten en haal alles weer uit mijn tas. "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, als ze naar een afkickcentrum gaat, wie moet dan het huis en alles betalen? Ik kan er echt geen baan bij nemen." zeg ik en begin met aantekeningen maken van het bord.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum