ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:05 PM

Anya
'' Nou die kus op je wang kan je echt wel vergeten hoor '' grijns ik en maak alvast een opdracht. Ik denk even na en knik '' Ja, kan er je niet met iemand over praten? Misschien dat die ideeen heeft wat te doen? Misschien jeugdzorg? '' zeg ik en denk even na '' Maar straks worden jullie uit huis geplaatst, dat is ook niet de bedoeling '' zeg ik '' Nee ik durf het ook niet te zeggen ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:08 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Hm, dan moet ik je maar weer kietelen." en kijk even naar haar. Ik schud hard mijn hoofd en knik als ze door heeft waarom ik echt niet met jeugdzorg ofzo wil gaan praten. "Ik kan het Nina, Jason en Levi echt niet aandoen. Dan worden ze verpest." zeg ik en bijt op mijn lip terwijl ik weer wat opdrachten maak.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:14 PM

Anya
Ik knik '' Het komt wel goed '' glimlach ik klein '' We verzinnen wel iets''. Ik sla mn boek open op de juiste pagina en schrijf zelf ook verder en begin dan aan de opdrachten in het boek en laat Sam eventjes met rust zodat hij ook gewoon zn werk kan doen en misschien kan nadenken. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:16 PM

Sam
Ik kijk wat uit het raam naar een paar vogels in de boom voor de school. Ik raak helemaal van de wereld en schrik ook als de docent mijn naam zegt. "Ehm... sorry, ik heb niet zo lekker geslapen." zeg ik en ga weer verder met mijn opdrachten die ik binnen tien minuten af heb. "Snap je het?" vraag ik aan Anya als ik klaar ben en kijk naar haar antwoorden en aantekeningen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:19 PM

Anya
Ik kijk op en naast me als de docent Sam roept en ga dan ook verder. Als hij vraagt of ik het snap knik ik maar en frummel wat in mn schrift. '' He waarom ga je anders niet naar huis en nog even slapen? '' zeg ik zacht '' Als je moe bent neem je ook niks meer op en zit je hier voor niks '' glimlach ik klein.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:23 PM

Sam
Ik kijk even naar Anya en bijt op mijn lip. Dom van me om te zeggen dat ik niet lekker heb geslapen. Ik kijk haar aan en zeg glimlachend "Ik heb heerlijk geslapen, ik heb in maanden niet zo goed geslapen. Ik moest gewoon een excuus hebben." Ik wijs iets aan wat niet klopt en leg uit hoe het moet. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:27 PM

Anya
Ik glimlach ''  Dat betekent niet dat je niet moe kan zijn '' grinnik ik en volg zijn hand naar mn schrift die zegt wat niet klopt en uitlegt hoe het wel moet. Ik knik en verbeter het en ga dan verder met de volgende opdrachten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:33 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Hoeft niet hoor, en daarnaast heb jij mij hier nodig." Ik knik en glimlach als ze het goed verbetert. "Ik zit al een tijdje na te denken om zelf een appartementje te kopen of huren." zeg ik zacht tegen haar en kijk haar aan. Ik wijs nog een klein foutje aan en zeg "Je moet wel precies werken, anders klopt het antwoord niet"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:38 PM

Anya
'' Die fouten kunnen ook een andere keer opgelost worden hoor '' knik ik en luister naar hem terwijl ik door ga. '' Ja het is wel fijn natuurlijk maar om dan ook nog voor je broertjes en zusje te moeten zoeken is wel lastig en hartstikke duur '' glimlach ik klein en verbeter de fout en zucht even diep '' Ik heb hier geen fut voor '' grinnik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:40 PM

Sam
"Dan lopen we achter en zijn we niet op tijd klaar voor de examens, dus dat gaan we niet doen." zeg ik en kijk naar wat ze doet. "Dat is dus ook het enige wat me tegenhoudt." knik ik en bijt op mijn lip. Ik lach zacht "Heb je niet lekker geslapen?" vraag ik glimlachend aan haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum