ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:44 PM

Anya
Ik lach zacht '' Oke meneer '' grinnik ik en leg mn pen neer. '' Het komt wel goed '' knik ik en blader wat door het boek heen. '' Oh ja wel hoor alleen veel te kort '' knik ik '' Ik had langer willen blijven liggen maar helaas heeft iemand dat weer verpest natuurlijk '' zeg ik om hem te plagen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:47 PM

Sam
Ik grijns en zeg "Wacht maar, als we thuis zijn ga ik je weer kietelen hoor!" Ik bijt mijn kaken op elkaar, ik verwacht er niet te veel van dat het goed komt. "Mooi" glimlach ik en kijk naar haar. "Nou sorry hoor, ik zal je wel niet meer warm houden vanacht als je dat liever hebt." zeg ik lachend om haar te plagen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:50 PM

Anya
'' Oh nee niet kietelen, ik zei niks verkeerd '' zeg ik en vouw mn armen om me zij heen '' Nee echt niet doen hoor dan ga ik gillen ''. '' Nou dan toch niet '' zeg ik tegen hem '' Maar dan trek ik een hele a sexy pjama aan dat je het bed gewoon uitrent en niet durf terug te komen '' lach ik en denk even na '' Of juist wel eentje die sexy is en dat je zo graag me warm wil houden maar niet mag van mij en dat je gek wordt '' zeg ik en kijk bedenkelijk '' Genoeg keuzes ''

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 05:56 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Wacht maar" Ik kijk haar aan en luister glimlachend naar wat ze zegt. Ik lach zacht als ze klaar is met praten en zeg "Ik ren heus niet weg voor mooie meisjes in een sexy pyjama en ik ben toch sterker dan jij dus anders ga ik je gewoon kietelen." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:00 PM

Anya
'' Ik kom voorlopig niet thuis dat je het weet, hoelaat slaap je? '' lach ik. '' Wacht maar tot ik me asexy pyjama pak, iedereen wordt bang '' grinnik ik en schud mn hoofd '' Ohnee dat gaan we niet doen, heb je mn spierballen niet gezien? '' grijns ik. '' Pas maar op dat ik jou niet ga kietelen '' knik ik en loop naar de volgende les. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 06:03 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik heb je huis overgenomen. Rond een uur of tien?" zeg ik lachend. "Ik beloof dat ik niet wegren, misschien doe ik mijn ogen dicht en nooit meer open, maar ik zal niet wegrennen." plaag ik haar. "Nee, heb je die dan?" vraag ik lachend. "Ik kan er tegen." zeg ik tegen haar en loop achter haar aan naar de volgende les.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:06 PM

Anya
'' Dan kom ik terug na tienen '' knik ik. '' We zullen zien '' zeg ik en schiet in de lach. '' Ja echt hele grote, een beetje zo groot als een manderijn '' knik ik lachend. '' Waarom kan jij er tegen? Dit is niet eerlijk '' lach ik. '' Waar kan jij niet tegen? Wees eerlijk '' glimlach ik en ga zuchtend zitten. '' Zullen we gaan? Ik wil niet meer '' lach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 06:15 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Is goed, ik wacht wel op je." Ik glimlach en kijk even naar haar. Ik schiet in de lach "Dan kan jij mandarijnen wel heel goed verstoppen." Zeg ik lachend. "Ik heb twee kleinere broertjes en een kleiner zusje, dan wordt he de hele dag gekieteld." Zeg ik glimlachend. "Ik kan er niet tegen als Nina puppieogen opzet." Vertel ik haar en ga naast haar zitten. "Nog twee uur, we hebben vandaag een korte dag. Even geduld nog" zeg ik en pak mijn spullen uit mijn tas. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:19 PM

Anya
'' Nee dan slaap jij al '' lach ik en knik '' Heel goed '' grijns ik. Ik denk even na '' Hm ja dat is wel een goede training '' knik ik en draai me naar hem toe. '' Alsjeblieft niet kietelen straks? '' vraag ik op zn liefst met een pruillip en puppieogen, ik moest natuurlijk toch kijken of het ook werkte anders moest ik wat anders verzinnen. '' Twee uur te veel dus '' grinnik ik en begin te werken.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 06:35 PM

Sam
"Maar als ik weet dat jij komt, blijf ik natuurlijk nog even wakker." zeg ik lachend. Ik lach zacht en knik. Ik kijk haar aan "Hm, Nina kan het beter, maar ik zal erover nadenken." zeg ik lachend om haar zielige gezicht. Ik lach zacht "Klopt, maar wees blij dat we niet zo'n lange dag hebben." zeg ik en maak snel mijn opdrachten af.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum