ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:17 PM

Anya
Ik glimlach bij de verhalen die ik hoor en ga even aan de eetkamer tafel zitten. '' Nee ik ben niet zn frisdrank mens '' glimlach ik en haal een hand door mijn haren heen en pak mn mobiel die ik op de lader leg. '' Ik ben niet zo heel goed hoor met eten koken dus je moet me vandaag wel helpen '' lach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 07:22 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ik bedoelde iets anders" en ik ga naast haar zitten. Ik lach zacht "Ik wil best koken, dan kan jij nog even naar zolder als je wilt." zeg ik en kijk haar aan. "Of ik kan je leren koken, lijkt me ook leuk." zeg ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:27 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Water is prima '' glimlach ik klein '' Tenslotte is het bijna vrijdag dan is het toepasselijker '' glimlach ik. Ik schud mn hoofd '' Ik doe het wel, je moet alleen er even bijblijven voordat je verbrandde pasta krijgt '' lach ik zacht. '' Ik kan wel koken maar het moet niet te moeilijk worden hoor '' glimlach ik. '' Ik ga vanavond wel eventjes voordat de kids naar bed gaan ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 07:33 PM

Sam
Ik glimlach "Oke" zeg ik. Ik lach zacht "Je kijkt er echt naar uit he?" vraag ik lachend. Ik knik en zeg "Ik zou het wel knap vinden als je pasta zou verpesten, dan kan je namelijk echt niet koken." zeg ik lachend "Maar ik zal je wel helpen." zeg ik er nog achteraan. Ik glimlach en zeg "Is goed, als je eerder wilt kan dat ook he? We zijn maar gasten in jou huis." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:37 PM

Anya
Ik knik '' Ja hoor ik wil jou wel zien dansen '' grijns ik. '' Nouja de saus kan je aardig verpesten hoor of je pasta plakt heel erg maar met te veel olie wordt het een vieze glibber bende '' grinnik ik en sta op. '' Nu kan anders wel, misschien vind Nina het ook wel leuk '' glimlach ik. '' Roep je als we eten moeten koken, ik heb geen klok daar ''. Ik sta op en roep Nina en neem haar mee naar zolder '' Kom je wilt vast ook wel verven '' Glimlach ik. Ik geef haar spulletjes en ga zelf ook verder met mijn werk.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 07:41 PM

Sam
Ik schiet in de lach "Misschien ga ik wel helemaal niet dansen. Of misschien kan ik wel heel goed dansen." zeg ik lachend en kijk naar haar. "Dat is waar, je kan heel veel verpesten aan pasta." zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar. "Ik denk dat Nina dat heel leuk zou vinden." zeg ik glimlachend en kijk haar na als ze naar zolder loopt met Nina. Ik sta op en loop even naar Levi en Jason die samen een spelletje aan het spelen zijn. Na een uurtje loop ik naar zolder en blijf in de deuropening staan kijken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:50 PM

Anya
Ik ben geoncentreerd verder. In mn hoofd ben ik ergens anders en hoor de traptreden ver weg. Na een paar minnuten kijk ik om en zie Sam in de deur opening staan en moet lachen. '' Kon je me nog meer besluipen? '' grinnik ik en ga verder. '' Misschien wil Sam wwel gesminkt worden? '' grijns ik naar Nina en kijk lachend om.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 07:54 PM

Sam
Ik lach zacht als ze me pas na een paar minuten doorheeft en kijk naar haar. "Tuurlijk kan ik dat nog meer, wil je dat dan?" vraag ik lachend en kijk naar wat ze doet. Ik trek mijn wenkbrauwen op en schud mijn hoofd, maar Nina komt naar me toe met haar puppieogen en pruillip waar ik geen nee tegen kan zeggen. Ik zucht diep en zeg "Oke dan, maar ik wil wel een stoere leeuw worden." zeg ik terwijl ik zo verdrietig mogelijk kijk.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:59 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Nee ik bedank '' grinnik ik. Ik kijk naar Nina der actie en moet lachen '' Maar je schilderij is nog niet af? Wil je die niet eerst doen? '' vraag ik en kniel neer op de grond '' Ik moet Sam stelen want anders heb je straks geen eten '' knik ik. '' Dan maken we morgen een leeuw van hem? '' grinnik ik en kijk glimlachend naar Sam. '' Zal ik straks vlechtjes in je haar maken? Dan heb je morgen krullen ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 08:03 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Oke, jouw keuze" Ik lach zacht als Anya me redt "Dankje" zeg ik zacht tegen haar. Ik zucht als ze zegt dat ze me morgen gaan sminken. Ik kijk gespeeld boos naar Anya en schiet in de lach "Is goed, mag ik jou haar dan knippen?" vraag ik sarcastisch aan haar en loop alvast naar beneden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum