ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 03:08 PM

Anya
Ik rol lachend m’n ogen “ slijmerd “ grinnik ik. Ik knik “ er is vast wat “ glimlach ik en help mee met afruimen. De kids spelen een spelletje en Sam en Nina zitten voor de tv dus pak ik mijn boeken aan de achter tafel en begin met het huiswerk en extra opdrachten.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 03:14 PM

Sam
Na een tijdje ben ik wel klaar met die kinderprogramma's en ga kijken waar Anya is. Ik vind haar aan tafel met schoolboeken en ik ga naast haar zitten. "Lukt het?" vraag ik en kijk naar de antwoorden die ze heeft opgeschreven. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 03:36 PM

Anya
Ik ben bijna klaar als Sam naast me komt zitten en vraagt of het lukt. “ hm ja hoor gaat al beter, snel ben ik nog niet maar dat komt nog wel “ glimlach ik en drink van m’n glas water en maak m’n laatste opdrachten.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 03:42 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Geeft niet, het ziet er in ieder geval goed uit." terwijl ik even naar haar antwoorden kijk. "Wil jij Nina op bed leggen of zal ik dat doen?" vraag ik aan haar als ze klaar is met de laatste opdracht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 05:17 PM

Anya
“ ik breng der wel hoor “ knik ik en ruim m’n spullen op. “ Kom zal Anya je even voorlezen voor het slapen? “ glimlach ik en neem der mee aan der handje naar boven. Ik help haar in der pyjama en leg der in bed. Ik pak een oud boek van me en lees eruit voor tot ze inslaap valt

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 05:21 PM

Sam
Ik glimlach even en sta op. Ik ga even op de bank zitten, maar ik sta al vrij snel op en zeg tegen Levi "Ik ben even boven" Ik loop de trap op en ga in de deuropening van de logeerkamer staan. Ik leun tegen de deurpost aan en glimlach als ik zie hoe Anya Nina op bed legt.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 05:37 PM

Anya
Ik kijk op als ik iemand naast me hoor en glimlach klein. Ik lees nog even verder tot ik zeker dat ze slaapt. Zacht sta ik op en sluit de deur achter me. '' Nieuwsgierig aagje '' grinnik ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 06:45 PM

Sam
Ik glimlach en kijk hoe ze Nina voorleest terwijl ze al lang slaapt. Ik na haar op en loop achter haar aan de kamer uit. Ik kijk heel onschuldig en zeg "Mag ik mijn twee favourite meisjes niet bekijken?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 06:59 PM

Anya
Ik lach zacht '' Hm ben ik een van je favourite meisjes, dat is wat nieuws '' grijns ik en kijk even op de klok '' Al een film gekozen? Anders gaan we een meisjes film kijken hoor '' plaag ik hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 07:01 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ja en wel om een heel belangrijke reden." Ik begin haar te kietelen en zeg lachend "Omdat je hier niet tegen kan!" Na een tijdje houd ik weer op en sla een arm om haar heen "Ik dacht aan een verschrikkelijke horrorfilm" zeg ik lachend en loop met haar naar beneden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum