ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 07:57 PM

Anya
Sochtend word ik vroeg wakker maar zie nog dat het aardig donker buiten is en voel geen straalende warmte. Ik draai me om, opzoek naar Sam en als ik hem gevonden heb kruip ik er weer tegen aan en leg mn armen om hem heen en mn hoofd tegen ze rug. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 08:01 PM

Sam
Ik ben vanacht niet veel wakker geweest, maar blijkbaar heb ik Anya losgelaten, want vroeg in de ochtend voel ik haar opeens tegen me aan kruipen. Ik glimlach en draai me om zodat ik haar goed vast kan houden. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:10 PM

Anya
Ik kijk op als hij zich omdraait en mij vastpakt. '' Goeiemorgen '' zeg ik zacht '' Het is nog zo vroeg, ik ga nog even slapen hoor '' grinnik ik en laat mn hoofd tegen zn borst rusten en sluit mn ogen weer. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 08:14 PM

Sam
Ik glimlach als ik haar hoor praten, maar ik ben te slaperig om iets te zeggen of mijn ogen open te doen dus maak ik een kreunend geluid en geef een kus op haar hoofd. Ik ga even anders liggen en houd haar steviger vast waarna ik weer in slaap val. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:19 PM

Ayna
Ik lach zacht in mezelf om hem '' Blijf no stil liggen '' mompel ik en voel dat hij verder stil ligt. Voorzichtig kijk ik even en zie hem alweer met zn ogen dicht liggen. Ik sluit mn ogen en val ook inslaap.   

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 08:29 PM

Sam
Ik word wakker en zie dat het al licht is. Ik voel Anya in mijn armen liggen en glimlach. Ik fluister in haar oor "Goeiemorgen, sleeping beauty" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:35 PM

Anya
'' Hm niet mn oor '' mompel ik en open ook langzaam mn ogen en merk dat het al lichter is. '' Goeiemorgen '' gaap ik en blijf nog even liggen. '' Is het echt al tijd? '' zucht ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 08:38 PM

Sam
Ik lach zacht en fluister weer in haar oor "Maar je reactie is zo schattig" Ik kijk naar haar en zie da ze haar ogen opent. Ik lach zacht en zeg glimlachend "We kunnen nog wel even blijven liggen." Terwijl ik haar weer wat steviger vasthoud.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:47 PM

Anya
'' Nee dat is niet schattig '' grinnik en sla mn hand voor mn oor '' Ik eet je op straks hoor '' grijns ik. Als hij zegt dat we nog even kunnen blijven liggen knik ik '' hm gelukkig maar want ik wil er nog niet uit ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 08:50 PM

Sam
"Dat is heel schattig" fluister ik lachend in haar oor.  Ik lach zacht "Dat wil ik wel zien gebeuren eigenlijk. Hoe was je van plan dat te doen?" Vraag ik lachend. Ik lig lekker en glimlach "Ik ook niet" zeg ik glimlachend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum