ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:03 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Nee niet doen '' lach ik en duw zn hoofd weg bij mn oor '' Nee dat mag jij niet zien gebeuren en ik verslind je dan gewoon hoor '' knik ik lachend. '' Gelukkig amar, dan zijn we daar over eens dat we nog heerlijk blijven liggen '' knik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 09:06 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar terwijl ze mijn hoofd wegduwt. "Waarom niet? Ik wil dat echt graag zien, hoor. Of in ieder geval meemaken." Zeg ik lachdend. "Mooi, dan zijn we het tenmiste ergens over eens." Zeg ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:10 PM

Anya
ik schud weer mijn hoofd '' Nee niet nu, niet vandaag misschien ooit een andere keer '' knik ik lachend en rek me eventjes uit. '' Volgens mij ben ik ziek?'' grijns ik en voel even aan zijn voorhoofd '' Ik denk dat jij me hebt aangestoken, volgens mij ben jij ook ziek '' zeg ik zo ontschuldig mogelijk. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 09:14 PM

Sam
Ik lach zacht "Jammer, nu moet ik wachten" zeg ik met een pruillip. Ik kijk naar haar als ze zich uitrekt en schiet in de lach "Volgens mij wil jij gewoon niet naar school." Zeg ik en begin haar te kietelen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:18 PM

Anya
'' Ja helaas wel, dat is het leven soms '' knik ik en kijk even naar zn pruillip '' Doet me niks '' grijns ik. Als hij zegt dat ik niet naar school wil frons ik '' Huh? Waarom niet, dat is toch het leukste wat er is? Lekker vroeg uit bed en luisteren naar die geweldige stemmen van leraren, wauw '' knik ik en schiet in de lach '' Nee stop ik moet gillen hoor '' roep ik '' Dan is iedereen wakker en dan kunnen we niet meer blijven liggen ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 09:21 PM

Sam
Ik lach zacht en trek nog een pruillip als ze zegt dat het haar niks doet. "Dat vind ik nou ook, maar als ik dat zeg kijken mensen me altijd zo raar aan." Zeg ik lachend. Ik stop met haar kietelen en ga weer naast haar liggen terwijl ik mijn armen om haar heen leg. "Oke dan, maar ik ga later vandaag wel verder" zeg ik grijnzend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:33 PM

Anya
Ik schiet in de lach '' Oh god stop it '' lach ik '' Ik ga het straks nog geloven ook '' grinnik ik en druk een kus op zn wang '' die heb je wel verdiend en vooral omdat het kietelen niet zo lang duurde vandaag '' grijns ik. '' Ja je mag ergens eind volgend jaar ofzo wel weer verder met kietelen ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/11/2017 09:51 PM

Sam
Ik schiet in de lach "Werkt het?" Vraag ik verbaast. Ik voel mijn wangen rood worden als ze er een kus op geeft en ik glimlach. "Nou, omdat ik die kus al heb gehad, kan ik nu wel verder gaan!" Grijns ik en ik begin haar weer te kietelen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:56 PM

Anya
Ik schud m’n hoofd “ nee het werkte niet nog “ grinnik ik. “ nee ohdit is zo oneerlijk, wees ik lief dat ben ik ook “ lach ik en begin zacht te gillen als hij me begint te kietelen “ je was veel leuker toen je nog sliep “ lach ik en probeer z’n handen weg te duwen

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/12/2017 07:44 AM

Sam
Ik lach zacht "Jammer"zeg ik een pruillip. "Jij? Lief?" Vraag ik verbaasd en ik lach zacht. "Sst. Niet gillen." Zeg ik lachend en kietel haar nog even verder. Ik lach als ze mijn handen probeert weg te duwen en zeg "Ik ben sterker dan jij". Na een tijdje houd ik op, ga naast haar liggen en leg mijn armen weer om haar heen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum