ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/16/2017 06:44 PM

Anya
Ik scud mn hoofd '' Nee ik heb gezegt dat ik een zeven ga halen, dus dat ga ik ook doen '' knik ik en pak mn pen en begin gelijk in mijn boek en schrift te werken. '' Krijg ik iets als ik een zeven haal, een taart ofzo? '' grijns ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/16/2017 06:49 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Is goed" Ik maak wat aantekeningen van wat de docent zegt en kijk even op. Ik lach zacht en zeg "Oke, als jij een zeven of hoger haalt, bak ik een taart voor je. Wat voor taart wil je?" Ik schiet in de lach als ik haar zie grijnzen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/16/2017 06:56 PM

Anya
Ik maak de opdrachten en intussen schrijf ik wat samenvattingen. '' Als jij zelf gaat bakken doe dan maar een lekkere appeltaart '' grijns ik en kijk eventjes op '' maar dan moet hij ook echt lekker zijn he ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/16/2017 07:01 PM

Sam
Ik kijk af en toe hoe ze de opdrachten maakt, maar ik heb nog geen fouten gevonden. Ik kijk naar haar en lach zacht "Tuurlijk ga ik hem zelf bakken, anders is ie niet lekker. Ik ga mijn best doen" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/16/2017 07:05 PM

Anya
ik knik '' Nou het zou mij benieuwen, als hij lekker is haal ik vaker zevens '' grinnik ik en leg even mn pen neer en kijk wat om me heen. '' Wat voor kleding heb je meegenomen? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/16/2017 07:09 PM

Sam
Ik lach zacht "Nou, bedankt" zeg ik overdreven "Ik ga echt niet voor iedere zeven een taart bakken. Eerst een zeven, dan voor een acht, dan voor een negen en dan voor een tien" zeg ik lachend. Ik frons even en zeg "Gewoon, normale kleren, een paar t-shirts en spijkerbroeken, maar we kunnen vanmiddag wel even naar mijn huis"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/16/2017 07:18 PM

Anya
'' Ja ik heb je nog niet zien bakken dus eerst maar afwachten, maar als het net zo goed gaat als je pasta's dan kan ik niet wachten '' knik ik. Ik pruil '' Maar dan kan je maar 4 taarten bakken en dan is het klaar, misschien nog wel minder'' pruil ik. '' Ja is goed, ik duik je kast wel in ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/16/2017 07:21 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik kan best bakken denk ik. Hoe moeilijk kan het zijn?" Zeg ik. Ik bak best vaak appeltaart en koekjes. "Klopt, maar daardoor ga jij meer je best doen om tienen te halen." Zeg ik lachend. "Is goed hoor" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/16/2017 07:35 PM

Qnya
'' Je weet dat supremarkten en bakkers ook gewoon taarten hebben? '' ''  daar hhoef ik geen tien te hallen alleen betalen '' grinnik ik en maak mn laatste opdrachten af.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/16/2017 07:37 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik kan heerlijke appeltaarten bakken hoor, dat kan niemand zo goed als ik" zeg ik lachend. Ik kijk weer naar haar opdrachten en wijs een fout aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum