ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/17/2017 06:54 PM

Anya
'' Ja weet ik niet, ik slaap '' knik ik en lach zacht. Als de leraar er is hou ik verder mn mond en begin ook aan de opdrachten in het boek en maak samenvattingen van de aantekeningen op het bord. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/17/2017 06:57 PM

Sam
Aan het eind van het uur stop ik alles weer in mijn tas en als de bel gaat sta ik op. Ik kijk naar Anya en vraag "Gaan we meteen naar mijn huis?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/17/2017 07:01 PM

Anya
Ik stop alles in mn tas en knik '' Ja is goed, kom we gaan dat lijf weer van je trainen '' grinnik ik en loop naar buiten naar zn fiets toe en wacht dan rustig op hem en spring weer achterop de fiets zodra hij ook is opgestapt en fietst.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/17/2017 08:22 PM

Sam
Ik lach zacht en loop rustig achter haar aan. Ik haal mijn fiets van het slot en stap op. Als ik voel dat ze zit fiets ik wat harder. Ik fiets naar mijn huis en stap af. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 01:52 AM

Anya
Ik blijf rustig zitten en als we bij zijn huis zijn stap ik af en loop naar de voordeur waar ik op hem wacht en kijk even om me heen, het was alweer een paar dagen geleden dat we hier waren geweest, hoe zou het er nu aan toe zijn? vraag ik mezelf af.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/18/2017 08:21 AM

Sam
Ik blijf even naast mijn fiets staan en staar naar het huis. Ik hoop maar dat mijn moeder een beetje nuchter is. Ik loop naar de deur en adem nog een keer diep in en uit waarna ik hem open doe en naar binnen loop. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 12:32 PM

Anya
Ik kijk om en zie Sam nog eventjes staan kijken. Ik glimlach klein naar hem en als hij ok bij de voordeur is en hem opent pak ik even zijn hand vast en knijp er zacht in '' het lukt ons wel' knik ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/18/2017 08:28 PM

Sam
Ik kij haar even aan en glimlach klein als ik voel dat ze mijn hand vastpakt. Ik houd laat haar hand niet los en loop naar binnen. Ik kijk even rond in de woonkamer en zie dat het nog hetzelfde is als een paar dagen geleden. Ik houd nog steeds haar hand vast en loop naar mijn kamer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 08:39 PM

Anya
Ik knik even naar hem en loop met hem mee en laat me meetrekken naar boven zn kamer in. Ik moet eerlijk toegeven datik best veel spanning voelde, ook omdat zijn moeder misschien elk moment binnen kon stormen. Als we in zn kamer zijn laat ik zn hand zachtjes los en open de kastdeuren '' Nou laat me eens kijken '' zeg ik zacht. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/18/2017 08:50 PM

Sam
Ik laat haar hand los als we in mijn kamer zijn en ga op mijn bed zitten terwijl ze mijn kast opent. Ik ben zo bang dat mijn moeder binnen komt stormen. Ik kijk naar haar terwijl ze mijn kast doorzoekt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum