ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 07:24 PM

Anya
'' Een beetje? Misschien wel wat meer '' knik ik. '' Hm oke, alleen als ik op je rug terug naar huis mag '' grinnik ik en dans dan weer lachend tegen hem aan.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 07:32 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Oke, misschien wel een beetje meer" Ik kijk naar haar en zeg lachend "Oke dan, als ik dan niet te dronken ben"
Ik lach zacht als ze weer tegen me aan danst en dans zelf ook verder. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 07:35 PM

Anya
'' Anders moet je maar op mijn rug, ik ben tenslotte een bodybuilder '' knik ik en zorg nog voor wat te drinken voor ons. '' Anders ga ik wel lopen hoor, ik wil je wel drinken zien '' grijns ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 07:38 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ik ben toch de bodybuilder?"  Ik neem een slok en kijk naar haar. Ik lach zacht en zeg "Hm, misschien moet ik dan nu maar stoppen met drinken"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 07:39 PM

Anya
'' Alleen op de fiets tot nu toe '' grinnik ik. Als hij zegt dat hij dan nu maar moet stoppen met drinken kijk ik hem met grote ogen aan '' Nee echt niet '' probeer ik streng te zeggen wat niet helemaal lukt. '' Ah toe? Voor eenkeertje maar'' pruil ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 07:48 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Dat klopt" Ik schiet in de lach als ze streng probeert te kijken en zeg lachend "Hm, we zien wel, maar je moet nog wel even oefenen op dat pruilen" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 07:49 PM

Anya
'' Ah kom op, alleen deze avond '' jammer ik zielig en duw zn glas naar zn mond. '' Alsjeblieft? Voor mij? '' grinnik ik. '' Ik wil niet de enige dooie vogel morgen zijn '' verzucht ik en drink van mn glas en dans intussen lekker verder.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 07:55 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ga je me nu smeken om dronken te worden?" Ik neem een paar slokken als ze het glas naar mijn mond duwt en zeg lachend "Dan kan ik toch morgen heel lief voor je zorgen?" Ik kijk naar haar als ze danst en neem nog een paar slokken. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 07:59 PM

Anya
Ik knik '' Hm dat was ik inderdaad wel van plan '' knik ik en kijk hoe hij zn drinken drinkt '' brave jongen '' grijns ik even. Ik schud mn hoofd '' Maar dat kan ook met een een dood hoofd '' knik ik en kijk even om me heen. Ik ga naar de meiden toe die daar staan en dans even intiem met ze en kijk grijnzend om naar Sam. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:06 PM

Sam
Ik lach zacht en neem nog een paar slokken. Ik grijns als ze me een brave jongen noemt en neem nog een paar slokken. "Yeah sure, als ik een kater heb ga ik voor jou zorgen." Zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik bijt op mijn lip als ze wegloopt naar een groep meiden. Ik kijk hoe ze intiem met hun danst en pruil als ze grijnzend naar me kijkt. Ik loop naar haar toe en trek haar naar me toe. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum