ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:11 PM

Anya
Ik dans door en blijf naar Sam kijken die pruilt. Ik schiet in de lach als hij me naar zich toe trekt '' Ah kom op '' lach ik '' Vermaak je '' knik ik en blijf door dansen met de muziek '' Of vind je het niet leuk?'' vaag ik aan hem en drink mijn glas leeg. '' Nieuwe ronden '' grijns ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:17 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Jij vermaakt me prima" Ik kijk naar haar als ze danst en glimlach. "Ik vind het wel leuk" zeg ik grijnzend en drink mijn flesje bier leeg. Ik lach zacht als ze nieuwe ronde zegt. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:19 PM

Anya
Ik knik en haal voor ons weer wat te drinken en praat wat met andere mensen tijdens het wachten. Als ik het drinken heb loop ik terug in de menigte en zoek Sam weer. '' Je ziet er dorstig uit '' knik ik en geef hem een nieuwe en begin weer te dansen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:24 PM

Sam
Ik dans wat met een paar andere meiden als Anya drinken haalt. Na een tijdje komt ze weer terug en geeft me een nieuwe. Ik lach zacht en zeg "Ik ben zeker dorstig" waarna ik weer een paar slokken neem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:26 PM

Anya
'' Zag ik je daarnet nou dansen? '' grijns ik en dink van het rietje '' Ik hou je niet tegen hoor '' knik ik en geef een tik op zn kont '' Los gaan met die billen van je ''  lach ik zacht. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:30 PM

Sam
Ik grijns en zeg "Ja, dat zag je me doen. Heb je daar problemen mee?" Ik trek een wenkbrauw op als ze me een tik op mijn kont geeft en zeg grijnzend "Nu mag ik dat ook bij jou doen" iIk lach zacht en dans weer even. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:33 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Nee helemaal niet '' grinnik ik en lach zacht. '' Oh nee nee zo gaat het niet '' knik ik '' mijn billen zijn off limits '' knik ik lachend en kijk even naar de meiden waarmee hij net dansten '' Maar die van hun denk ik niet '' zeg ik en kijk hem even grijnzend aan. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:37 PM

Sam
"Mooi" lach ik zacht. Ik schiet in de lach en pruil "Dat is balen" zeg ik lachend. Ik kijk nnaar haar als ze naar de meiden kijkt waarmee ik net aan het dansen was en schiet in de lach. "Niet mijn type" zeg ik en kijk haar aan.

Reply Edited on 11/16/2017 05:46 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:39 PM

Anya
Ik rol lachend met mn ogen '' Zie je je bent wel kieskeurig, heb ik je dat nooit ooit eerder gezegd? '' zeg ik even bedenkelijk en drink mijn glas leeg. '' Wat is je type dan wel, zo kom ik nooit van je af '' plaag ik hem grijnzend.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:43 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Je valt een beetje in herhaling" Ik drink mijn flesje bier leeg en zeg "Ik weet het niet, gewoon niet dat" terwijl ik naar die meisjes wijs en bijt op mijn lip. Ik weet precies wat mijn type is. Ik lach zacht en zeg "Je komt nooit meer van mij af"

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum