ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:46 PM

Anya
Ik schud lachend mijn hoofd '' Echt niet '' knik ik ''Jij hebt te veel bier op, je stinkt ook nog daardoor '' grinnik ik. '' En je bent een moeilijk persoon '' lach ik en buk even. '' Jij mag stinken dus dan mag ik het ook '' knik ik en kniel stiekem onder de tafel een steek een sigaret op.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:50 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Nou bedankt, ik kan nog veel meer op hoor." Ik pruil even en vraag "Hoezo ben ik een moeilijk persoon?" Ik lach zacht en kijk naar haar als ze onder de tafel kruipt. Ik ga op mijn knieën zitten en kruip ook onder de tafel.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:54 PM

Anya
Ik grinnik '' Dat zou ik nog wel willen zien hoor dat je veel meer op kunt, je begint al raar te babbelen jij '' knik ik. Ik kijk hoe hij ook onder tafel gaat zitten en schiet in de lach '' Sst niet verder vertellen, dit zijn mijn geheime plekjes '' fluister ik zacht terwijl ik mn sigaret oprook. '' Je bent moeilijk omdat je zo kieskeurig bent, ik doe zo mn best voor je en je wilt er geen een '' knik ik pruilend.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 08:57 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Nou, blijf nog even rondhangen dan zie je het vanzelf. Hoezo babbel ik raar?" Ik schiet in de lach als zij ook in de lach schiet en zeg zacht "Oke, ik zal het niet doorvertellen" Ik kijk naar haar terwijl ze rookt en bijt op mijn lip. "Ik wil er wel een, maar ze wil mij niet" zeg ik en kijk haar aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 09:00 PM

Anya
'' Nou dan blijf ik nog even goed? '' grinnik ik en stap onder te tafel vandaan en stoot mn hoofd ondertussen en schiet in de lach '' Ik wen er niet aan '' knik ik lachend '' Oke blijf, niet bewegen '' knik ik en haal ons nog meer shots en twee glazen drinken. Als ik weer terug loop is het met een omweg en zet de drankjes op tafel '' Nou ga je gang '' grijns ik en neem er alvast een.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/20/2017 09:05 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Is goed" Ik stap ook onder de tafel vandaan en kijk uit voor mijn hoofd. Als ze haar hoofd stoot schiet ik ook in de lach en vraag "Ach, moet er een kusje op?" Ik sta stil en zeg houd mijn handen omhoog om te laten zien dat ik niet zal bewegen. Als ze terugkomt zie ik dat ze weer shots en drinken heeft en ik lach zacht. Ik neem er ook een en kijk naar haar terwijl ze haar eerste shot naar binnen werkt. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 09:08 PM

Anya
Ik kijk even bedenkelijk '' Hm deze smaakt beter als de vorige '' knik ik en neem er nog eentje '' Volgens mij zijn het de vorige? '' zeg ik en ruik er even aan. '' Hm ja laat maar '' grinnik ik en drink van mn drinken en beweeg met mn heupen heen en weer op de muziek. Intussen kijk ik even snel op mn mobiel. '' De tijd gaat snel '' verzucht ik en stop mn mobiel weer weg.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:31 AM

Sam
Ik lach zacht en neem een paar slokken van mijn bier "Volgens mij ben jij al redelijk dronken" zeg ik en haal een hand door mijn haar. Ik kijk naar haar terwijl ze danst en kijk ook even hoe laat het is. Ik zucht en zeg "Hm, misschien moeten we zo maar naar huis. Dat is ook wel aardig voor je buurvrouw." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:33 AM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Die andere drankjes dekken deze smaak gewoon '' knik ik en kijk hem ontschuldig aan. Als hij ook zegt dat we zo maar moeten gaan knik ik en help met het opdrinken van de laatste drankjes die op tafel staan. '' Ik haal onze jassen wel '' grinnik ik en ga naar de garderobe voor onze jassen. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:38 AM

Sam
Ik lach zacht als ze dat zegt en zeg "Ja ja" Ik drink mijn flesje bier leeg en knik "Is goed, ik kom zo" Ik kijk naar haar als ze wegloopt en ga op een barkruk zitten. Ik wrijf even in mijn gezicht, sta weer op en loop naar Anya toe. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum