ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:41 AM

Anya
Ik gooi ze jas naar hem toe '' Kom op opa '' grinnik ik en trek mn jas aan en begin naar huis te lopen. '' dit moeten we vaker doen '' knik ik en gaap eventjes. Als we thuis zijn zit mn buurvrouw nog op de bank film te kijken. '' Bedankt '' glimlach ik en gef haar een lange knuffel '' echt bedankt '' knik ik en zwaai der uit. Ik laat mn jas op de grond liggen '' naar bed toe? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:45 AM

Sam
Ik vang mijn jas en begin haar te kietelen "Hoe noemde je mij?" Vraag ik lachend en stop weer met kietelen. Ik ga naast haar lopen en knik "Kan wel. Wil je nog op mijn rug?" Vraag ik.als we thuis zijn begint Anya de buurvrouw te knuffelen en ik glimlach. Ik geef haar een hand en zeg "Dankuwel" Ik hang onze jassen op en knik "Is goed hoor" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:47 AM

Anya
Ik pak een fles water uit de koelkast en uw Sam zacht lachend naar boven toe en probeer zo stil mogelijk te doen voor de kids wat niet helemaal werkt. Eenmaal boven neem ik een slok water en zet de fles bij het bed neer en trek mn jurk uit '' eindelijk ademen '' grinnik ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:51 AM

Sam
Ik lach zacht en leg een hand voor Anya's mond "Ssst, de kinderen slapen al" zeg ik zacht en loop naar boven. Ik bijt op mijn lip als ze haar jurk uitdoet en zeg lachend "Je bent echt dronken, kom we gaan slapen" Ik loop de badkamer in en kijk in de spiegel terwijl ik een hand door mijn haar haal. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:54 AM

Anya
Ik hang mn jurk op een hangertje en schud mn hoofd '' Jij bent dronken ik niet '' knik ik '' Jij denkt het alleen omdat je het zelf bent '' zeg ik eigenwijs en kijk om en zie dat hij hier niet is maar in de badkamer. Ik kijk vies zuchtend naar mn haren en begin ze te kammen, alles was aan elkaar geplakt door andermans drinken.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:57 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg vanuit de badkamer tegen haar "Ik ben niet degene die zomaar begint te strippen" Ik kleed me snel uit en doe een joggingsbroek aan. Ik loop de kamer weer in en kijk naar haar terwijl ze haar haren kamt. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:00 AM

Anya
'' Dat ziet er heel anders uit hoor '' knik ik '' Dan heb jij nooit een echte gezien '' knik ik en kijk hem via de spiegel aan als hij de kamer weer in komt. '' mocht je dorst krijgen, er staat water '' grinnik ik en berg mn spullen op. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 09:04 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Het was ook maar een grapje" Ik kijk naar haar en ga achter haar staan. "Dat had ik door ja" zeg ik en geef een kus in haar nek waarna ik naar het bed loop en ga zitten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:07 AM

Anya 
'' Nee dat kan niet, het was een verassing '' knik ik en kijk even naar hem. Als ik zijn lippen weer in mn nek voel bijt ik op mn lip en draai me om en daar ging de grens, ik kan mezelf niet meer tegen houden. Ik loop achter hem aan en duw hem op bed en ga op zn schoot zitten '' Please kiss me '' smeek ik hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 09:10 AM

Sam
Ik lach zacht als ze me op bed duwt en op mijn schoot gaat zitten. Ik geef weer een kus in haar nek en zeg "An, je bent dronken" Ik leg mijn armen om haar middel en kijk naar haar. "Dit wil je helemaal niet" zeg ik en geef nog een kus in haar nek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum